Thk må dø!
Collapse
X
-
Faen for en merkelig debatt!
Grunnen til trådstart var vell at en bare er dritt lei folk prøver å drite seg ut med tåpelige hodeplagg og ønsket å stoppe det. Noe jeg er enig. (Ferdig med det.)
Istedet er dette blitt vridd til en debatt som drar inn ultras,casuals,kles stil, klesmerker, hatter, tanter og annet plastikk.
At folk ikke liker tåpelige hodeplagg er noe mann bare må skjønne, når mann kaller noe Tåpelig må man forstå at folk kan bli irritert og dritt lei etter en viss tid. Desuten kom dette fra en i KFL styret, Så hva ultras,casuals,merker og Gud og hver mann har med at en person ikke liker tåpelige hodeplagg skjønner ikke jeg. Ut ifra tommler opp virker det dog som en del er enig.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Tommy gjorde mye bra som forsanger i lang tid, men har folk glemt alle dødperiodene vi hadde før i tida? I dag klarer vi å holde synginga bedre i gang uansett stillingen i kampen. Tommy var heller ikke å se på altfor mange bortekamper.Kommentar
-
Men dette forumet har en voldsom hang til å lage store stormer i veldig små vannglass. Det er sikker mulig å uttrykke at man begynner å gå litt trøtt av hodeplaggene uten å lage store kriger av det. Moralistiske utsagn som "Dette har gått for langt"! (det er som man ser for seg innoversnufsen, mens nesa får en brå og bratt oppovervinkel) er da like tåpelige som hattene.
Det som er bekymringsfullt er hangen til å snevre inn tribuneuttrykket, til mangfoldsdrap og stadig sterkere krav til konformitet. La oss slippe Janteloven på feltet, er dere snill.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Whatever, og hurra for oppmerksomheten!Kommentar
-
Det er er greit dere har tåpelige hodeplagg i ny og ne, men det blir kjedelig og "corky" i lengden. Kanskje dere heller kan starte en gruppe som kan sparke litt liv i å lage tema-turer istedet, feks. badetur i fredrikstad, skitur tromsø osv.Kommentar
-
Til å lage en lang og til dels morsom tråd om hva folk har på hode, til å blande inn alt fra gruppe og ultras, casuals problematikk. Så vil jeg personlig komme med følgende ytring:
Jeg gir i utgangspunktet blanke F… i hva folk har på seg av klær eller hodeplagg, så lenge man overholder tribunereglene. Der står det ingen ting om hva slags klær man skal bruke eller hva man skal ha på hode. Men er man supporter, så er det mest naturlige å bruke klubbens farger,( Jeg har dessverre en kropp som gjør att draktene ikke passer, så jeg bruker skjerf). Jeg synes THK er en morsom ting, men kanskje burde dere prøve å begrense bruken litt.Last edited by Highlander; 06.05.2009, 13:02.From the Dawn of time; We came moving silently down through the centuries, living many secret lives, struggling to reach the time of the Gathering; when the few who remain will battle to the last. No one has ever known we were among you... until now.Kommentar
-
Etter å ha lest alle innleggene i denne tråden, så virker det som at de fleste er enige om at man bør begrense bruken av tåpelige hodeplagg til et par turer i året. Kan ikke diskusjonen slutte her. Også prøver vi å fokusere på å prestere best mulig på tribunen fremover.Kommentar
-
Etter å ha lest alle innleggene i denne tråden, så virker det som at de fleste er enige om at man bør begrense bruken av tåpelige hodeplagg til et par turer i året. Kan ikke diskusjonen slutte her. Også prøver vi å fokusere på å prestere best mulig på tribunen fremover.
Har beklageligvis ikke hatt anledning til langtur siden 16.mai i fjor, men jeg har minst tre planlagte hatter/kostymer jeg brenner etter å debutere i THK med.
Mvh. Den Gale HattemakerModerate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Men skal ikke nekte deg å ta på deg et tåpelig hodeplagg på disse kampene hvis du vil detKim
Styremedlem KFLKommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Er det ikke ett ganske stort paradoks at burberry capser finner du blant vanlige folk og på de fleste stadioner rundt i europa, mens tåplige hodeplagg heldigivs stort sett er forbeholdt håndballens venner, sirkus arnardo og diverse karneval.Kommentar
-
Kopister?
Mulig jeg blingsa litt, men jeg mener bestemt å ha sett en fyr med Elglue og en med Afro hos Start-fansen.
Har jeg blingsa eller er dette blitt en farsott?Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kommentar
Kommentar