Diskusjon rundt UFC/UL/Ultras
Collapse
X
-
Og tror du på alt som står i avisen?
Invicta
Ingen er større en klubben
Kommentar
-
Man må jo bare smile. Tilfeldig at denne artikkelen kommer rett etter Lars sitt konstruktive innlegg om et samarbeid og oppmykning av ultras regelen til LSK? Neppe!
Uansett, på søndag skal trøndera få svi på tribunen. Gjør gutta jobben på banen er jeg sikker på at vi klarer å gjenskape 2005.
Hvem vil ikke oppleve en sånn kveld igjen?Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Kommentar
-
Nå er jeg forsåvidt ikke rakettforsker, men jeg skjønner allikevel ikke hvem det er som ønsker å få folk til å tro at Ultras og Casuals er to sider av samme sak. Imidlertid har jeg også full forståelse for at det blir konspirasjonsteorier av sånne oppslag, dessverre.
Trådstarter treffer spikeren midt på hodet, og jeg kunne ikke vært mer enig. Det samme registrerer jeg at mange andre også er. Da er det ufattelig synd at det ikke skal mer til enn en elendig skrevet artikkel i Nettavisen (av alle ting!) før vi begynner å mistenke hverandre igjen og dermed rive ned mye av den grunnmuren Lars støpte.
La oss heller vise de/den som ønsker å ødelegge for tilnærmingen/gjenforeningen at vi er voksne nok til å heve oss over sånn drit. Det er vel mer som forener oss enn som skiller oss fra hverandre.Knurr...Kommentar
-
Nettavisen har endret teksten sin fra det som opprinnelig stod der:
"Nettavisen vet at nærmere 50 Casuals- og Ultras-supportere tilknyttet Lillestrøm reiser til Trondheim i forbindelse med kampen.
Omtrent halvparten skal være tilknyttet casuals-gruppa Sportsklubbens Fineste. Den andre halvparten skal være tilknyttet ultrasgruppen UFC.
Casuals-supporterne er allerede utestengt fra Lillestrøms hjemme- og bortekamper. Kanarifuglene klarer å stoppe dem fra å komme inn på Åråsen. Borte er det litt vanskeligere å holde kontroll. Og bråkmakerne prøver seg hele tiden."Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Slik jeg ser det er det personen som har tipsa om dette vrøvlet som har brorparten av skylda for oppslaget.Personen vet hvordan oppslag det blir og er sikkert fornøyd med det.Men konsekvensen av oppslaget kan bli ganske alvorlig.Man setter evt bråkmakere i tr.heim i beredskap for å ta de som angivelig kommer utenbys fra for å slåss.Det setter alle uskyldige som reiser imorgen i fare,hovedsaklig UFC som plutselig blir et legitimt mål for evt voldsmenn.En annen ting er at igjen blir det negativt fokus på supporterne til LSK og det vil få negative ringvirkninger for klubben.Hva er poenget med å konstruere en slik sak når det er klubben som tar skade av det til syvende og sist? Jeg er enig i at personer som begår ulovlige handlinger i forbindelse med kamper bør få en form for straff.Men jeg lurer jammen på om denne tipseren burde kastes på huet og ræva ut også med tanke på alt det artikkelen fører med seg av uro,fare for fuglafans og negativ publisitet når alt kun er løgn og tydelig en bevisst handling siden så mange medier er kontaktet.Kommentar
-
Man skal spørre seg hvem som tjener på dette oppslaget. Nettavisen får et par ekstra hits og er sikkert ikke så veldig kritiske til tips og kilder som dagspressen. Når det gjelder tipseren så er det ganske sikkert en som ønsker et livligere og mer aktivt casualsmiljø i Norge og kan således komme fra en rekke lugubre miljøer, ikke bare hos oss, men også andre klubber.Kommentar
-
Man skal spørre seg hvem som tjener på dette oppslaget. Nettavisen får et par ekstra hits og er sikkert ikke så veldig kritiske til tips og kilder som dagspressen. Når det gjelder tipseren så er det ganske sikkert en som ønsker et livligere og mer aktivt casualsmiljø i Norge og kan således komme fra en rekke lugubre miljøer, ikke bare hos oss, men også andre klubber.Kommentar
-
Men det er bare å heve seg over dette og gjøre det best mulig i helga.
Ingen grunn til å bli hjemme fordi man er redd for bråk. Blir det bråk er det fordi folk i Trondheim venter på en armada av "pøbler" fra LillestrømKommentar
-
Kommentar
-
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Kommentar
-
Utifra hva jeg vet s[ skal ingen SKF til tr.heim, med et mulig unntak p[ et par stk. Resten er pa ferie osv og far derfor desverre ikke muligheten til a se LSK ta tre poeng i tronderland.
Hele artikelen er bare oppspinn, glem den og konsentrer dere om 3 poeng til fugla.
Edit, Ser heller ikke helt hva SKF skulle hatt a tjene pa a tipse media ettersom SKF ikke skal ditt. Fremsta som en gjeng med kyllinger. Tror nok noen andre har tipset om dette gitt.Kommentar
-
Utifra hva jeg vet s[ skal ingen SKF til tr.heim, med et mulig unntak p[ et par stk. Resten er pa ferie osv og far derfor desverre ikke muligheten til a se LSK ta tre poeng i tronderland.
Hele artikelen er bare oppspinn, glem den og konsentrer dere om 3 poeng til fugla.
Edit, Ser heller ikke helt hva SKF skulle hatt a tjene pa a tipse media ettersom SKF ikke skal ditt. Fremsta som en gjeng med kyllinger. Tror nok noen andre har tipset om dette gitt.
Kanskje Iskoboys for å få SKF til å fremstå som en gjeng med kyllinger?
Jeg synes forøvrig diskusjonen om hvem som har tipset artikkelen blir rimelig håpløs. Kanskje har journalisten "kokt suppe på en spiker" utifra en politirapport?
Jeg synes at folk må ha litt mer håndfast informasjon før mer "seriøse" teorier blir lansert. Jeg tviler sterkt på om noen i KFL styret eller tidligere styremedlemmer ønsker å bidra til å sverte KFL og miljøet rundt ihvertfall.KFL - medlem nr 23Kommentar
Kommentar