Diskusjon rundt UFC/UL/Ultras

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • FUGlinho
    KFL styremedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2454

Opprinnelig skrevet av Tony
    Samma hvem som har gjort hva. Artikkelen har kommet ut. Bare å drite i den artikkelen!
    hvorfor begynne å lage spekulasjoner om hvem som har gjort det da? Hvis det i det hele tatt er noen som har tipset..
    Kim
    Styremedlem KFL

Kommentar

• Felt C
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2004
      • 776

Opprinnelig skrevet av FUGlinho
      hvorfor begynne å lage spekulasjoner om hvem som har gjort det da? Hvis det i det hele tatt er noen som har tipset..
      Vi legger ballen død.Vi vet og han vet at vi vet,det holder for oss.Ufc tilbake!

Kommentar

• maurakanari
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2005
        • 641

Jada , de er tilbake. Sikkert noen fra styret i KFL som har gjort det, for å sverte UFC`s rykte.
        VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• veiron
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6267

Faen så idiotisk...

Kommentar

• Leif A
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 3962

Er det den retningen det ønskes at vi skal trekke sammen i, så skifter jeg standpunkt her og nå!
            Knurr...

Kommentar

• Trondeo
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3062

Nå som det endelig har vist tegn til ydmykhet for enighet over alt dette ultrasgreiene, så dukker dette opp. Setter jo alt langt tilbake igjen. Kan ikke tru at man blir mer populær om man gjør sånne ting. Får vel håpe det er noen som har gjrt det bare for å være rasshøl mot UFC sitt rykte..

Kommentar

• rælingen kanaris
                Kaptein Reketråler
                Myklebust Light
                • Jul 2005
                • 1446

Dette er jo faen meg rein skjær idioti! Håper virkelig at det er noen som har gjort det for å sverte ufc sitt rykte....

EDIT: Altså noen som ikke er med i ufc
                Custodes
                I med og motgang

Kommentar

• lars p
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Nov 2005
                  • 191

Tagging nemlig, ett nytt bunnnivå er nådd.
                  Trist på en trist dag

Kommentar

• Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

Opprinnelig skrevet av reka
                    Kommer vel en eller annen paranoiaforklaring her også.
                    Vel, de kan ikke skylde på isko boys hvertfall... for de kan ikke skrive!!
                    Men mulig å skylde på stort sett alle andre, så de som venter får se....

Kommentar

• Fuglefar
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Aug 2006
                      • 202

Noen veit hvem detta er. Er det gjort hærværk inne på hotellrommene også så skal det vel ikke være så forbanna vanskelig å finne idiotene.
                      Faen så forbanna jeg ble når veggen ble tilgrisa med maling fra søppla. Det er jo ingen grunn til å gjøre dette noe annet sted.
                      Dissa idioten kan holde seg til å tagge hjemme hos seg selv eller familien sin. Dissa gutta burde fått offentlig lynsjing på nesete hjemmekamp.
                      Sverte klubben vår med sånt dritt.
                      Dette er jo akkurat hva media elsker å skrive om.:evil:
                      Jeg så riktig nok ikke noe LSK tagging på bildene, men folk og media ser liten forsjell på KFL og UFC.
                      Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

Velger å tro at det var småbarn og ikke supportere med tilknytning til noen undergruppe som har stått for hærverket i Trondheim. Tagging er det absolutte lavmål av ungsomsopprør, og sannsynelighvis det laveste man kan synke som menneske.

Håper og trur jeg ikke blir negativt overrasket.

Edit: Tok beklagelighvis feil.
                        Last edited by Kjell.T.Ring; 26.07.2009, 22:40. Begrunnelse: Leste tråden
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• MobBoss
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 900

Vi i ufc beklager på det sterkeste det som er skjedd. Dette er ikke oppførsel som vi aksepterer og den personen som har gjort dette er utestengt fra gruppen. Dette er handlinger som en person har gjort alene etter at resten av medlemme hadde lagt seg til å sove. Men når det er sagt så har vi sagt til hotellet at vi vil dekke de kostadene dette har påført dem og vil på den måten gjøre opp for oss på den måten. Regningen vil bli betalt så fort den kommer i posten slik at de forulempede ikke blir mer skadlidene. Ingen i ufc synes dette er noe gøy. Og vi har ingen interesse av å sverte vårt eget eller LSK sitt rykte

Invicta

Ingen er større en klubben

Kommentar

• Fuglefar
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Aug 2006
                            • 202

Opprinnelig skrevet av MobBoss
                            Vi i ufc beklager på det sterkeste det som er skjedd. Dette er ikke oppførsel som vi aksepterer og den personen som har gjort dette er utestengt fra gruppen. Dette er handlinger som en person har gjort alene etter at resten av medlemme hadde lagt seg til å sove. Men når det er sagt så har vi sagt til hotellet at vi vil dekke de kostadene dette har påført dem og vil på den måten gjøre opp for oss på den måten. Regningen vil bli betalt så fort den kommer i posten slik at de forulempede ikke blir mer skadlidene. Ingen i ufc synes dette er noe gøy. Og vi har ingen interesse av å sverte vårt eget eller LSK sitt rykte
                            Bra gjort av dere. Ordne opp på egenhånd. Skulle faktisk bare mangle.
                            Men faen ta, detta burde jo aldri ha skjedd. Håper dere sier i fra til media også, hvis ikke vil dere fortsatt være den store stygge ulven.
                            LSK supporterene har fått nok dårlig omtale, og detta gjør det ikke noe bedre.
                            Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

Kommentar

• CFD
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 2319

Opprinnelig skrevet av MobBoss
                              Kontakt hotellet og kok sammen en sak og send den til nettavisen. Så kan folk se at dette er enkeltpersoner med lite i hodet. Jeg kan tolerere mye, men det å herpe et hotelrom ser jeg ikke artighetene med.
                              Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

Kommentar

• Mr.Bird
                                Medlem
                                Møteplager
                                • Mar 2009
                                • 76

Er selvfølelig en kjip situasjon, men synes det er bra at det beklages og at UFC tar ansvar såpass tidlig! Ikke la dette ødelegge for tanken om å "dra i samme rettning igjen", men se heller på at UFC som gruppe står for det som har skjedd, beklager det, ordner opp i det og gir personen konsekvenser! Selvfølgelig skal de stå ansvarlig for det, og nei, den episoden skulle vel alle ønske ikke hadde skjedd, men "skaden" er skjedd, og jeg synes det er løst voksent og proft så langt!
                                Last edited by RSP; 27.07.2009, 15:51. Begrunnelse: Moderering.
                                MCMXVII

Kommentar

• UltraFo
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jun 2007
                                  • 800

Etter en lang og slitsom tur hjem sitter man igjen med kjipe tanker etter det som burde blitt tidenes feteste tur. Fra å være på herlige Three Lions med masse fugla folk og synging og hysjing, nesten 2 mot 2 slåss kamp sammen med UlfPulf og trøndere, nach med Skotten og Evje så vokner man opp til at en enkel persons idiotiske handlinger ødelegger for ekstremt mange. Ikke synes jeg det var kult, ikke var det morsomt og hvertfall ikke smart. Hvorfor skulle vi gjøre det? ikke hjelper det oss noe på vei med å gjøre ting. Løfter ikke akkurat navnet vårt noe særlig heller. Men desverre er gjort gjort men vi i UFC skal gjøre vårt aller beste til å løse dette med hotellet og de andre dette måtte gjelde. Som MoBoss skrev er personen såklart kastet ut av UFC. En sur og skuffet Fo håper alt løser seg til slutt da dette desverre var noe vi ikke rakk å stoppe før det var for sent. Nå er det par timer på øyet for jobb!
                                  UFC ~ Gulsvarte Brødre

Kommentar

• MoBee
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2004
                                    • 958

Så mye diggere det er med UFC som nå går ut med denne innstillingen, enn det som har vært tidligere. Cred. For meg er denne saken over når UFC selv tar tak.

Oppfordrer folk til å ta det litt rolig, i og med at de selv syns dette er kjipt og tar tak idet.

Kommentar

• kingkong
                                      Juniormedlem
                                      Bøffel
                                      • Jul 2009
                                      • 29

Bra gjort av UFC og gå ut med en beklagelse og ha ordnet opp så fort.

Veiron kommer som vanlig med idiotiske usakelige poster for og prøve sverte UFC som gruppe pga det en full person har gjort.
                                      Eller han prøver vel strengt tatt enhver anledning han har og ødelegge for de som er "anerledes" Gjør noe konstruktivt istedet. få deg en jobb eller noe istedet for og sitte her inne hele dagen som en bitter gammel grinerunker.

Kommentar

• Torolf
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 9574

Taggingen i Trondheim stiller spørsmål ved hvilken strategi LSK og KFL bør velge overfor UFC. De fleste UFCerne legger seg flate, fordømmer handlingene og lover å gjøre opp for seg. UFC mener at det holder å straffe den ene personen som sto bak taggingen i Trondheim. Jeg er usikker på om det er riktig strategi. Risikoen er at det stadig vil dukke opp nye enkeltepisoder som sverter LSK og KFL. Det er veldig synd at det skal komme en slik sak nå som det så ut som om det var håp om en tilnærming.

Kommentar

• rælingen kanaris
                                          Kaptein Reketråler
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2005
                                          • 1446

Hva skal man elllers gjøre, Torolf? Straffe hele gruppa? Forby spraybokser? Utestenge alle som sympatiserer med ufc fra alle lsk-kamper de neste 5 årene?
                                          Custodes
                                          I med og motgang

Kommentar

Working...