Jeg gjentar hva jeg tidligere har skrevet; ved å vise en mer ydmyk side er sjansen større for at dere blir akseptert blant meningmann. Jeg tror ikke dere to helt forstår hva jeg legger i dette...
Diskusjon rundt UFC/UL/Ultras
Collapse
X
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.Jordbakke -
..................Kommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Var vel noen hvite kasteruller mot Rosenborg hjemme i år??!!MCMXVIIKommentar
-
Hva mener du med veien tilbake egentlig? Til Kanarifeltet?? Jeg sitter heller med flotte typer på SS tribunen, enn å stå blandt klovnehatter og hestehoder på feltet. Så da er vel alle happy..................Kommentar
-
Kommentar
-
...og så mener du at Ultras skal være mer ydmyke. Snakk om selvinnsikt!Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Hvorvidt jeg er ydmyk eller ikke hjelper dessverre ikke ultras en pøkk. Ballen ligger ikke hos meg...NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Og hvorfor må ultras skjerpe seg?Kommentar
-
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Kommentar
-
Jeg har tidligere sagt at jeg foretrekker stående, syngende, men det var under andre tribune regler.
Ifjor var det meget turbulent mellom enkelte fra ultrasmiljøet og styret i KFL. Nå har de fleste roet seg veldig ned og jeg tror det er lurt at man sitter iår og begynner å prate sammen og møtes på midten. Det sier seg selv at det beste for alle parter hadde vært om man stod på feltet. Men ikke for enhver pris.
Man må gi og ta og som regel blir man enige til slutt. Men enkelte ting kan ta lenger tid enn andre ting.
Ang det du starta med å blande inn HVIT farge blir for useriøst for meg. Sorry.Kommentar
-
Jeg nevnte dette i et innlegg fordi jeg har stusset over fargevalget. Jeg synes man skal holde seg til rene LSK-farger. At KFL også skal ha brukt hvit farge forandrer ikke mitt synspunkt. Poenget var mer myntet på at dere ultras velger å ikke kle dere i klubbens farger og at dere derfor i mine øyne i større grad burde satse på rene klubbfarger i flagg.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Ifjor var det meget turbulent mellom enkelte fra ultrasmiljøet og styret i KFL. Nå har de fleste roet seg veldig ned og jeg tror det er lurt at man sitter iår og begynner å prate sammen og møtes på midten. Det sier seg selv at det beste for alle parter hadde vært om man stod på feltet. Men ikke for enhver pris.
Man må gi og ta og som regel blir man enige til slutt. Men enkelte ting kan ta lenger tid enn andre ting.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Er jo bare mas om ydmykhet jo. Syns ikke ultrasene er noe annet en ydmyke jeg. men når de hører det samme svadaet gang på gang på gang så skjønner jeg at de ikke gidder å være så veldig kompis tilbake. Mye folk skriver her er jo rett og slett bare feil..Your life
A game
turn it up, turn it up!Kommentar
-
Jeg tror dessverre at ultras har en lengre vei å gå for å møtes enn KFL og at det faktisk ikke blir snakk om å møtes på midten. Jeg har forsøkt å få fram at flere av ultrasene har en vei å gå når det gjelder å vise en mer ydmyk side, men man er i alt for stor grad opptatt av å snu problemstillingen mot KFL eller nå, meg. Det bekreftes i _Jonern sine svar til meg. Jeg vet ikke hvem som eier hva, men dere eier i hvert fall ikke meg...Kommentar
-
Jeg har forsøkt å få fram at flere av ultrasene har en vei å gå når det gjelder å vise en mer ydmyk side, men man er i alt for stor grad opptatt av å snu problemstillingen mot KFL eller nå, meg. Det bekreftes i _Jonern sine svar til meg. Jeg vet ikke hvem som eier hva, men dere eier i hvert fall ikke meg...
Du snakker om ydmyk? Ved hver minste lille ting vi har gjort galt eller dumt har vi gått offentlig ut å beklaget oss + til KFL og LSK. Enkelt personer har gjort dummeting og selv hengt seg ut og beklaget. Selv får "ultrasene" skylda enda personene har tatt på seg skylda.
OG en ting jeg ikke skjønner, om ultrasene hadde kommet tilbake, hadde akkurat de samme personene stått sammen på feltet, akkurat de samme personene hadde holdt opp 2 stangs og flagget, akkurat de samme personene hadde drikki øl sammen og hoppet ryggdans. Skjønner ikke hva som er så skummelt med ultras, "men ikke oss". Vi hadde gjort akkurat det samme uansett.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Jeg nevnte dette i et innlegg fordi jeg har stusset over fargevalget. Jeg synes man skal holde seg til rene LSK-farger. At KFL også skal ha brukt hvit farge forandrer ikke mitt synspunkt. Poenget var mer myntet på at dere ultras velger å ikke kle dere i klubbens farger og at dere derfor i mine øyne i større grad burde satse på rene klubbfarger i flagg.
Hvit er en ganske nøytral farge som kan brukes av fleste lag i Norge, uten at man har et flagg som ikke har noen relasjon til klubben. Ved å ha hvit i noen flagg kan man ha mange, og ulike typer flag. Det skaper en bredde og variasjon, og kan gjøre feltet bedre visuelt! Hadde sett drit kjedelig ut om alle hadde hatt samme, gule og svarte flaggene. Men som noen har nevnt tideligere, er det lite poeng i å diskutere det (selv om jeg er med på det). Da blir klesdebatter, ultras/casuals, hvem som er hvor, burberry/karneval kostyme viktigere.MCMXVIIKommentar
Kommentar