Helt enig. Man må kunne klare å legge ting bak seg, jeg skjønner jo også det at enkelte har gjort ting som ikke kan godtas, men det ganger ikke KFL at det er to grupper som egentlig kun ønsker å støtte fugla som konstant krangler. La oss bare legge det bak oss, og få et helvettes bra liv på kampene igjen!
Diskusjon rundt UFC/UL/Ultras
Collapse
X
-
Helt enig. Man må kunne klare å legge ting bak seg, jeg skjønner jo også det at enkelte har gjort ting som ikke kan godtas, men det ganger ikke KFL at det er to grupper som egentlig kun ønsker å støtte fugla som konstant krangler. La oss bare legge det bak oss, og få et helvettes bra liv på kampene igjen!25.11.05
CONTRO IL CALCIO MODERNOKommentar
-
Personer som har vært med i ulike fraksjoner er hjertelig velkomne som enkeltpersoner i KFL. Mange har allerede tatt dette valget og gjør nå en svært god jobb for LSK og KFL. Valget er personlig.Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Last edited by Emil B; 29.05.2009, 08:40.Kommentar
-
Last edited by rebbetass; 29.05.2009, 09:50. Begrunnelse: hele innlegget blir mer positivt av endringenKommentar
-
Det koker vel ned til at KFL ikke ønsker noe konkuranse/konkurent på tribunen eller på supporteraktivitet generelt(borteturer,tifo, etc).
Jeg er av den oppfatningen at litt sunn konkuranse kun er positivt og utvikler supporterkulturen enda mer.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Men er helt enig, det at Ultras prøver å konkurere ut KFL pr dags dato er jo deres måte å demonstrere på og det fungerer jævlig bra. Det bidrar egentlig bare positivt ettersom KFL da må synge enda høyere og at TIFO gjengen må utvikle nye og spennende ideer.Kommentar
-
Tror jeg vet hvilket parti du vil stemme på til høsten
Men er helt enig, det at Ultras prøver å konkurere ut KFL pr dags dato er jo deres måte å demonstrere på og det fungerer jævlig bra. Det bidrar egentlig bare positivt ettersom KFL da må synge enda høyere og at TIFO gjengen må utvikle nye og spennende ideer.
Vi prøver ikke å konkurere ut KFL på noen måte, vi har tatt ett valg om å ikke stå på feltet under hjemmekamper pga det vi mener er håpløse regler.
Men på bortebane står vi på bortefeltet som alle andre kanaris. Vi har også vært i dialog med styret i KFL om et samarbeid på bortebane for å et best mulig støtte til LSK, dette er noe begge parter er positive til og også er mulig å få til fremover nå.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Jeg stemmer Kystpartiet
Vi prøver ikke å konkurere ut KFL på noen måte, vi har tatt ett valg om å ikke stå på feltet under hjemmekamper pga det vi mener er håpløse regler.
Men på bortebane står vi på bortefeltet som alle andre kanaris. Vi har også vært i dialog med styret i KFL om et samarbeid på bortebane for å et best mulig støtte til LSK, dette er noe begge parter er positive til og også er mulig å få til fremover nå.
Som sagt så har jeg sansen for det, ettersom det gjør at man må utvikle seg og prestrere på et høyere nivå.Kommentar
-
Ok, slik som jeg har skjønt det fra enkelte profilerte medlemmer i KFL, så prøver dere å utkonkurere KFL, ettersom det ifølge enkelte, er slik at dere med vilje synger andre sanger enn det KFL gjør.
Som sagt så har jeg sansen for det, ettersom det gjør at man må utvikle seg og prestrere på et høyere nivå.
Og til dere som har tykket "tommel ned"! Argumenter for deres synspunkter!Kommentar
-
Vi kan ikke nekte andre å danne andre supporterklubber for Lillestrøm Sportsklubb (les: UFC), men vi ser det ikke som noen kjerneoppgave for oss å hjelpe konkurrenter med å etablere seg og gi tilgang til de unike medlemsfordelene KFL har fått til gjennom sin historie.
20. mai hadde LSK bedt inn til et møte på Åråsen hvor representanter fra UFC og KFL var tilstede. I det møtet ga UFC klart uttrykk for at de ønska å stå sammen på feltet som en egen gruppe med bannere og klær som uttrykte hvem de var. Det måtte forstås at de ikke kunne legge fra seg noe de hadde brukt fire år på å bygge opp.
KFL føler ikke at dette er noen framtidsmodell som øker bidraget. Vi er heller redd for at dette igjen vil føre til diskusjoner og stridigheter. Vår konklusjon er at vi er godt fornøyd med de tribunereglene som nå gjelder. At en gruppe mennesker, som ingen sår noe som helst tvil om er lidenskaplige LSK-supportere, velger å sitte andre steder på Åråsen er bare å ta til etterretning.
Til slutt vil vi få understreke at det ikke er noe personlig motsetningsforhold mellom styremedlemmer i KFL og sentrale UFC-medlemmer. Uenigheten er på organisasjonsnivå, og vi har respekt for det synet UFC har. Vi ønsker ingen "heksejakt" på ultras, og vil ønske enkeltpersoner som finner det tamt i lengden å være henvist til sitteplass hjertelig velkommen inn i varmen.
Men nå vil vi bruke alle krefter på å videreutvikle Kanari-Fansen Lillestrøm!Vidar Evje
Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg har fått inntrykket av det samme som "rebbetass" har. Jeg ser frustrasjonen fra KFL sine medlemmer hvis/når Ultras synger andre sanger enn KFL for å provosere eller utkonkurrere. Dette ødelegger jo bare, og jeg håper på at alle har intensjonen av å gjøre det beste for LSK (tviler på at Arild har det, men). Ultras er en fin gjeng med aktive medlemmer, som kan gi den inspirasjonen unge Lillestrømlinger trenger for å bli interessert i den kjære klubben vår. La alle få sjansen, og prøv å tilrettelegge for et samarbeid mellom de forskjellige grupperingene.
Og til dere som har tykket "tommel ned"! Argumenter for deres synspunkter!Kommentar
-
-
Jo, når du angriper navngitte personer uten å signere med fullt navn, så er du det. Her inne er det ikke akkurat normen at nick er reelle navn. Hyggelig at du tør å signere med fullt navn, men jeg er fortsatt lei av den anonyme drittslengingen mot navngitte enkeltpersoner.Kommentar
Kommentar