Diskusjon rundt UFC/UL/Ultras
Collapse
X
-
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Jeg har fjernet hundrevis av nødskilt som har vært festet med meget kraftig lim og man får dem ganske lett vekk ved å bruke de riktige kjemikaliene. Får man en dråpe acetone på selve skiltet forsvinner logoen ,men limet tåler vesentlig mer. Jeg mistet mobilen i et ølglass og den fungerer perfekt etter at jeg dyppet den i metanol.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Hvordan har du prøvd å fjerne det? Tenke stygt på det? Man kan bruke mye rart til å fjerne lim fra klistremerker. Jeg vil anbefale enten tynner (også kalt whitesprite selvom denne ikke er like kraftig) eller aceton. Ta en pensel og dypp den i aceton og la det stå på en god stund. Etterpå er det null problem å skrape det vekk. Hvis det er mer igjen så gjennta prosedyren.
Jeg har fjernet hundrevis av nødskilt som har vært festet med meget kraftig lim og man får dem ganske lett vekk ved å bruke de riktige kjemikaliene. Får man en dråpe acetone på selve skiltet forsvinner logoen ,men limet tåler vesentlig mer. Jeg mistet mobilen i et ølglass og den fungerer perfekt etter at jeg dyppet den i metanol.
Jeg tenkte stygt på det!
Har forsøkt å rive det av, men da fliser det seg bare opp og det hvite underlagsmaterialet kommer til syne. Må nok til med hardrere lut enn fingerkraft, ja.
Kan jeg sende regninga for kjemikaliene til UFC?KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Jaja eller en av alle de andre utenfor UFC som handler stickers.
Eventuellt kan du sikkert få en bunke stickers, søke opp et par adresser og ta igjen med samme mynt.Kommentar
-
Kommentar
-
Hmmm, det står UFC 05 på det og det er tegnet inn en "skummel" kar med finlandshette eller noe sånt. Tror nok dette er et rent UFC produkt gitt!
Jeg tror jeg søker opp Tony på shopen jeg, og klistrer et Ace of Base klistremerke i panna på`nLast edited by egil; 28.07.2009, 23:54.KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Jepsi pepsi. Poenget mitt var vel at det ikke bare er medlemmer av UFC som er stickersaddicts.Kommentar
-
Send meg gjerne en PM så gir jeg gjerne adresse hvor dere kan sende stidkers. Jeg kan love at jeg skal innom mange land før 2009 er over og skal nok klare å ta bilde av dem med historie Jo flere stickers dere har jo bedre. Skal trolig til NYC og Houston , TX og blir nok noen stickers der.
Jeg ler like godt hver gang jeg ser et UFC sticker. Bidrar Gjerne!Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Alltid like morro og se ann de to klubbene jeg har hatt mest og gjøre med opp igjennom mitt fotball liv.
I spillestil er lagene ganske så like,men fansen er heller i to egne verdner,sånn som her,så sitter vi her og maser om litt spraymaling og noen klistremerker i trondheim.
Vi er da fotballfans,klart noen mer en andre,heldigvis.
Noen liker og sitte hjemme,holde kona i hånda og switche innom matchen fordi paradise hotell går på en annen kanal.......
Jeg for min egen del...ullevål...enga,borte....en må bare elske det som UFC eller SKF
legger ut to linker som er ganske like på en måte.
men også ganske så ulike....
enten er du den første fanstypen jeg nevte hjemme i sofaen og redd for tubuljer....
Nyd de videoer og den musik, du holder af, upload originalt indhold, og del det hele med venner, familie og verden på YouTube.
eller.....
Nyd de videoer og den musik, du holder af, upload originalt indhold, og del det hele med venner, familie og verden på YouTube.
Hvorfor skal jeg,menge meg med mødre og fedre som er mer oppgitt over pølsekøen de må stå i med unga sine en at vi ligger under mot Ålesund,menn i dress som akkurat rakk matchen i drosje fra gardermoen,etter en sextur til amstel for og slippe kjerringa??????
vi er alle fotballfans,noen MYE mer en andre.
Helguson.Kommentar
-
Kommentar
-
Alltid like morro og se ann de to klubbene jeg har hatt mest og gjøre med opp igjennom mitt fotball liv.
I spillestil er lagene ganske så like,men fansen er heller i to egne verdner,sånn som her,så sitter vi her og maser om litt spraymaling og noen klistremerker i trondheim.
Noen liker og sitte hjemme,holde kona i hånda og switche innom matchen fordi paradise hotell går på en annen kanal.......
Jeg for min egen del...ullevål...enga,borte....en må bare elske det som UFC eller SKF
enten er du den første fanstypen jeg nevte hjemme i sofaen og redd for tubuljer....
eller.....
Hvorfor skal jeg,menge meg med mødre og fedre som er mer oppgitt over pølsekøen de må stå i med unga sine en at vi ligger under mot Ålesund,menn i dress som akkurat rakk matchen i drosje fra gardermoen,etter en sextur til amstel for og slippe kjerringa??????
Helguson.CustodesI med og motgangKommentar
-
eller.....
Helguson.
Den siste videoen gjorde meg fysisk kvalm. Synspunktene dine også. Sånne tilstander i Norge ville vært slutten på toppfotballen.KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Kommentar
Kommentar