Jeg ønsker absolutt ikke konflikt. Jeg skulle ønske alle i fansen var en samlet, lykkelig familie. Jeg mener heller ikke at UFC er skyldig i noe som helst. Det eneste som forundret meg, var at ikke UFCerne ble like provosert av det voldsforherligende innlegget som mange av oss andre. Nå som jeg har fått forsikringer fra flere UFCere om at de tar avstand fra dette, er saken ute av verden fra min side.
Diskusjon rundt UFC/UL/Ultras
Collapse
X
-
Jeg ønsker absolutt ikke konflikt. Jeg skulle ønske alle i fansen var en samlet, lykkelig familie. Jeg mener heller ikke at UFC er skyldig i noe som helst. Det eneste som forundret meg, var at ikke UFCerne ble like provosert av det voldforherligende innlegget som mange av oss andre. Nå som jeg har fått forsikringer fra flere UFCere om at de tar avstand fra dette, er saken ute av verden fra min side.
Vi har også ved flere anledninger gått ut å sagt at vi er totalt imot vold, og hva slags konsekvenser de som utøver det vil få om det er noen i vår gruppe som har utøvd vold. Det er noe alle som leser her inne burde ha fått med seg, opptil flere ganger.Kommentar
-
Jeg ønsker absolutt ikke konflikt. Jeg skulle ønske alle i fansen var en samlet, lykkelig familie. Jeg mener heller ikke at UFC er skyldig i noe som helst. Det eneste som forundret meg, var at ikke UFCerne ble like provosert av det voldsforherligende innlegget som mange av oss andre. Nå som jeg har fått forsikringer fra flere UFCere om at de tar avstand fra dette, er saken ute av verden fra min side.
Forøvrig er vi veldig enige om et samla KFL.Kommentar
-
Denne saken er som alle andre saker, det finnes folk som går inn for å ikke forstå. Men som jeg sa i avsnittet over. Gjør det enda tydeligere hva slags standpunkt dere har. Bruk tommel opp eller tommel ned, om du/dere føler at man ikke er enige i hele innlegget så siter det og forklar akkurat hva man er enig eller uenig i. Du/dere har alt å vinne på det.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Tommel funksjonen har gått helt ut av proposjoner. Er ikkelenge siden ufc gikk ut og sa dem var imot vold, i tillegg til atman var med på marsjen mot RBK.
Og en tommel ned fra Raymond, Tobben etc. er ikke det samme som å si at gruppa er for eller imot det innlegget. Men når man skriver som Fo og Ray over ser jeg på det som gruppas mening når man svarer for ufc.
Man får heller lage en ufc tommel opp/ned slik at folk her inne vet hva ufc mener da...hihiKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Think again.
Benno OKommentar
-
Kommentar
-
Klistring er kult? Hva er det som er så kult med å klistre søppel overalt? Hvordan hadde det sett ut om supportere fra andre lag i Tippeligaen tok seg friheten til å klistre hele Lillestrøm? Tror neppe det hadde vært så "kult" som du påstår.
Syns at du burde være et bedre forbilde. Du er jo tross alt et styremedlem i KFL (så vidt jeg vet), moderator på forumet og 21 år gammel. Flaut å la seg rive med av sånne barnsligheter og OPPFORDRE andre til å bli med på denne "trenden".
Beklager for at jeg graver opp en gammel tråd.
edit: skal bare legge til at jeg med glede bruker 5 minutter av tiden min for å rive vekk hvert eneste klistremerke jeg ser.Last edited by Armando; 14.08.2009, 08:45.Kommentar
-
Klistringen av UFC merker minner egentlig mest om bikkjene som vandrer rundt og markerer på lyktestolper....
"Jeg har vært her..."
Kanskje dere burde kjøpe en sånn i stedet?: http://www.paninionline.com/collecti...sp?idEdit=3298Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Klistringen av UFC merker minner egentlig mest om bikkjene som vandrer rundt og markerer på lyktestolper....
"Jeg har vært her..."
Kanskje dere burde kjøpe en sånn i stedet?: http://www.paninionline.com/collecti...sp?idEdit=3298
Panini er noe jeg jeg kjøper på fylla når jeg ikke får kebab(hei Occean) eller burger(hei Kippe).
God helg.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Alltid like morro og se ann de to klubbene jeg har hatt mest og gjøre med opp igjennom mitt fotball liv.
I spillestil er lagene ganske så like,men fansen er heller i to egne verdner,sånn som her,så sitter vi her og maser om litt spraymaling og noen klistremerker i trondheim.
Vi er da fotballfans,klart noen mer en andre,heldigvis.
Noen liker og sitte hjemme,holde kona i hånda og switche innom matchen fordi paradise hotell går på en annen kanal.......
Jeg for min egen del...ullevål...enga,borte....en må bare elske det som UFC eller SKF
legger ut to linker som er ganske like på en måte.
men også ganske så ulike....
enten er du den første fanstypen jeg nevte hjemme i sofaen og redd for tubuljer....
Nyd de videoer og den musik, du holder af, upload originalt indhold, og del det hele med venner, familie og verden på YouTube.
eller.....
Nyd de videoer og den musik, du holder af, upload originalt indhold, og del det hele med venner, familie og verden på YouTube.
Hvorfor skal jeg,menge meg med mødre og fedre som er mer oppgitt over pølsekøen de må stå i med unga sine en at vi ligger under mot Ålesund,menn i dress som akkurat rakk matchen i drosje fra gardermoen,etter en sextur til amstel for og slippe kjerringa??????
vi er alle fotballfans,noen MYE mer en andre.
Helguson.
En god supporter skal liksom ikke respektere andre folk?
Dette er en elendig og ødeleggende holdning, som ikke bør få eksistere i kfl.
Ja jeg leste jo et seinere innlegg at du hadde meldt deg ut av kfl. Jeg har vingla litt i min mening om å kaste ut ufc eller ikke. Jeg ser at en del eller kansje de fleste ufc'ere er imot fotballvold, eller ikke praktiserer det. Det som skremmer meg litt er at holdninger som helguson sine får fritt spillerom. Ingen i ufc sier at vi skal ta en prat med han.
Det sies at hvis man ser en råtte så er det 100 til i nærheten som man ikke ser. Så hvis denne Helguson ikke er en ny "maya", så er det grunn til bekymring.Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................Kommentar
-
Med fare for å bli moderert ut så mener jeg at dine, Helguson sine holdninger til fotball og kulturen rundt, ikke hører hjemme på Åråsen eller i Lillestrøm. Hvis du heller vil sloss enn å stå i samme kø som unger eller foreldre med unger, da kan du faen med pelle deg vekk fra LSK sine kamper. Du passer antagelig best på en lukka anstalt med likesinna. Der man kan sloss vilt uten å sjenere barn og folk med en ellers normal oppførsel.
En god supporter skal liksom ikke respektere andre folk?
Dette er en elendig og ødeleggende holdning, som ikke bør få eksistere i kfl.
Ja jeg leste jo et seinere innlegg at du hadde meldt deg ut av kfl. Jeg har vingla litt i min mening om å kaste ut ufc eller ikke. Jeg ser at en del eller kansje de fleste ufc'ere er imot fotballvold, eller ikke praktiserer det. Det som skremmer meg litt er at holdninger som helguson sine får fritt spillerom. Ingen i ufc sier at vi skal ta en prat med han.
Det sies at hvis man ser en råtte så er det 100 til i nærheten som man ikke ser. Så hvis denne Helguson ikke er en ny "maya", så er det grunn til bekymring.
Vi vet jo ikke hvem han er engang. Det er ikke vår oppgave å drive med holdingskampanjer hos alle som sier at de holder med LSK
Invicta
Ingen er større en klubben
Kommentar
-
Viktig at UFC nå går sterkt ut å sier dem er imot fotballvold selvom ingen praktiserer det blant UFC.
Ettersom ingen i UFC "snakker" til Helguson så er man liksom for vold? Det er vel holdninge rundt fotballkamp som viser hvor man står i de forskjellige miljøer? Eller er det forumet som styrer hvor man står?
Fuglefar: du er hjertelig velkommen til pikene på søndag og ta UFC i syn og se om noen av dem driver med fotballvold...Kommentar
-
Kanke prate til/med folk jeg ikke har en anelse om hvem er, vi i UFC har gjort det klart mange ganger.
Quoter istedet for å skrive det nok engang men her for å presisere:
Last edited by UltraFo; 15.08.2009, 08:49.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
Kommentar