Diskusjon rundt UFC/UL/Ultras
Collapse
X
-
Kommentar
-
"Dere kan sitere meg på dette:
Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
FjøraKommentar
-
Da har det siste medlemmet i UFC fått henlagt sin sak datert tilbake fra april 2008. Etter den mye omtalte Stabæk turen i 2008. For oss i UFC og sikkert spesielt denne personen anses dette som en seier.
At det tar 1 år og 6 mnd for å få finne ut at det eneste han gjorde galt var å gå imellom å roe ned to medsupportere er bare trist.
En liten oppfordring: Håper man i fremtiden er forsiktig med å sette folk og grupper i bås pga man stoler blindt på politiets arbeid.
Her tok de feil, selvom det aldri kan rette opp det ubehag det fikk for denne personen.
Frihet for fanatiske fans!Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Da har det siste medlemmet i UFC fått henlagt sin sak datert tilbake fra april 2008. Etter den mye omtalte Stabæk turen i 2008. For oss i UFC og sikkert spesielt denne personen anses dette som en seier.
At det tar 1 år og 6 mnd for å få finne ut at det eneste han gjorde galt var å gå imellom å roe ned to medsupportere er bare trist.
En liten oppfordring: Håper man i fremtiden er forsiktig med å sette folk og grupper i bås pga man stoler blindt på politiets arbeid.
Her tok de feil, selvom det aldri kan rette opp det ubehag det fikk for denne personen.
Frihet for fanatiske fans!
Frihet for uskyldige!Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Veldig bra at uskyldige blir frikjent, men samtidig er det viktig å huske hvilken trist dag dette var for LSK og KFL. Både KFL-styret, UFC og andre grupper har i ettertid prøvd å bagatellisere egen rolle i det som skjedde den dagen, og det er ikke bra.Kommentar
-
Jeg synes det er et større problem at folk har blåst ting opp helt ut av proposjoner. Hva var det som skjedde den dagen som var så fryktelig ille egentlig? Det var selvfølgelig en del ting som skjedde som ikke skulle ha skjedd. Men jeg synes absolutt ikke denne saken har blitt bagatelisert hvertfall, heller det motsatte.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Det jeg (og mange andre) savnet var vel en fair og rettferdig behandling fra klubben sin side.
Istedenfor fikk man en suppe som LSK selv også klarte å dra ut proposjoner med å kaste utestengelser etter folk. Personer som ikke var på Nadderud ble utestengt. Det skal bare ikke skje!
Dette blir uansett å rippe opp i ting som hører fortiden til. Mitt første innlegg var kun ment som en faktaopplysning, ikke å starte en diskusjon.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
-
http://tribunekultur.com/ lagt ned?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
http://tribunekultur.com/ lagt ned?
Eduard: We are experiencing some problems with our systems at the moment.
Eduard: We are currently working hard to fix these problems,
Eduard: the estimated time to have this fixed can take 4-5hrs.
Eduard: We apologize for any inconvenience this may causeLast edited by Skinke; 11.10.2009, 19:31.Daukjøtt Felt CKommentar
-
nop, feil med sql serverene til one.com =)
Eduard: We are experiencing some problems with our systems at the moment.
Eduard: We are currently working hard to fix these problems,
Eduard: the estimated time to have this fixed can take 4-5hrs.
Eduard: We apologize for any inconvenience this may causeKommentar
Kommentar