er veldig spent på hvordan stemmninga vil høres ut på Tv i dag, håper mikkinga er bedre enn sist og at KFL er i storslag og synger inn en kraftseier på banen og tribunen!
LSK - Odd 16. mai kl. 18.00 på Åråsen
Collapse
X
-
-
Virker som det er ELENDIG lyd på VG live i dag, hører de stakkars oddidiotene alt for godt , og KFL alt for lavt.
litt overdreven mikking igjen!Kommentar
-
begynner å lure på om dem har plassert en mikrofon INNI tromma til oddioteneKommentar
-
Hørtes ut som det var et sinnsykt bra trøkk rundt 50-60 min !Kommentar
-
Startet veldig bra(!), så dabba det veldig av, 2.omgangen starta også greit, men dabba veldig av etter scoringa, utrolig nok. Tok av enkelte ganger etter det også, men veldig skuffende på 1-0 sett under ett.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Det starta veldig bra i 1 omgang, men halvveis ut i 1 omg så dabba det ut og man klarte aldri å komme tilbake til starten av 1 omg. resten av kampen.
Ellers var det mye respons fra sittetribunene i dag på klapping. Det er bra!
Ang. flagging så det veldig bra ut roundt Ronnie før kampen, men hvor ble det av alle flagga under kampen?Kommentar
-
Når kampen kommer så blir man opptatt av den. Men, strengt tatt så var flaggingen under kampen også bedre enn noen gang rundt meg i hvert fall. Måtte ty til storskjermen flere ganger for å få med meg det som skjedde på banen. Til og med på cornere og store sjanser var det flagging...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Merket det samme, kanskje folk blir slitne? Ellers synes jeg vi starter andre omgang ganske bra også og i perioden før målet er det ok trøkk, meget bra rett etter målet, før det virkelig detter sammen. Helt utrolig at vi ikke klarer å heve oss når vi leder 1-0.
Når kampen kommer så blir man opptatt av den. Men, strengt tatt så var flaggingen under kampen også bedre enn noen gang rundt meg i hvert fall. Måtte ty til storskjermen flere ganger for å få med meg det som skjedde på banen. Til og med på cornere og store sjanser var det flagging...
Synd og rart man ikke klarer å fortsette ennå bedre når årets første 3 poenger ser ut til å komme. Normalt at alt faller i grus etter scoringa.Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Men denne fantastiske anledningen til å havne på skjermen, mitt i beste sendetid, bare konkurrerende med Rybak på moderkanalen, tror jeg forsvant når "KFL-Veldig-Blanda-Kor" lystig sang: Vi tar'n i ræva.. Tv2s utskremte medarbeider rødma mer enn nesa til Rudolf på en kald julenatt.Kommentar
-
Det tror jeg ikke. Jeg la også merke til denne kameramannen og laget krigerfjes så mye jeg orket og prøvde å se fryktinngyvende ut ved å slå på munnen min en gang i blandt. Lyktes jeg?
Jeg kan absolutt forstå at det ikke blir flagget like mye under kampen , men enkelte perioder var meget bra med intens flagging ,men flaggingen og stemningen falt voldsomt i perioder. Det var meget bra like etter målet ,men døde litt ut etter det.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
-
Kommentar