Fy faen, for et liv!! Jeg er utslitt
Strømsgodset - Lillestrøm torsdag 21. mai kl 1800
Collapse
X
-
Fått med meg at stemmninga er bra! Noen som vet om vi knuste GU på tribunen, elle rom det var jevnt!
Synd jeg ikke fikk dratt! Grunnet eksamen i morgenLillestrøm SK i mitt hjerte!!Kommentar
-
Kommentar
-
Var desverre hjemme i dag, men så kampen på TV'en. KFL imponerte STOOORT i dag. Knuste Unionen så det sang tiltross for gedigen "oppmikking" av hjemmesupporterne. SUPER innstats folkens, - gleder meg til søndag. Da er det faen meg bare å følge opp !!!!!Jaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!Kommentar
-
Helt korrekt. De er virkelig Mini-Klanen! De holder fast på den kjedelige engelske stilen sin. Sanger vi sang på Åråsen på 90-tallet, mange like sanger som Klanen og IKKE NOE visuelt. Tiden har stått stille i Drammen
Morsomt at de synger om bønder forøvrig. Ironi??Kommentar
-
Takk til alle som bidro, både visuelt og med vokal. Jævlig bra stemning i dag! At vi er gode i motgang vet vi, men i medgang er vi fantastiske! Så utrolig digg å slå vrakgodset på gamle? kunstgress!
KFL: Synger, flagger, hopper konstant hele kampen gjennom. Viser god moral etter at LSK får seg en på trynet etter knappe 4 minutter. Ikke bare eide vi H-feltet, men det var god stemning på G-feltet også.
Terningkast 6
GU: Hørtes under hymna, Gamle? (Nye kunst-) gress. Brukte 99% av tida på å klage på dommer i stedet for å støtte eget lag. Amatører!
Terningkast 2 (og da er jeg snill!)NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
For en deilig dag.
Den beste visuelle prestasjon vi har gjort noengang vil jeg påstå. Må ha sett mektig ut når alle flagga var oppe der på slutten.
Veldig bra synging, topp 5 på bortebane synging uten tvil. Sterkt med tanke på at vi var 450+(?) på feltet vårt.
VI RYKKER ALDRI NED!Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Tommel opp, tommel opp, tommel opp, tommel opp, tommel opp, tommel o-opp...
HÆILVETTE som vi herja i dag! Utrolig deilig! Simeone treffer spiker'n på huet med innlegget sitt, beste visuelle og en av de beste bortesyngingsprestasjonene gjennom tidene... Sykt!Kommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Beste visuelle opptreden noengang fra KFL og vi kunne nesten ikke vært bedre sangmessig.
Jeg strekker meg sålangt som å si at når man drar det visuelle og sangmessig i ett så er det tidenes KFL prestasjon!
Takk til alle som bidra.
PS: Fy faen så mektig flagginga på den nye sangen var i dag. Får ikke sagt det med ord. Håper noen fikk filma det fra andre steder enn feltet så man har det på videoKommentar
-
Fy faen så bra stemning i dag!
DEILIG visuelt, spesielt på "Ekte kjærlighet" låta, kun et ord å si : MEKTIG!
Allez allez alleååå
Allez allez alleååå
Ekte kjærlighet
Det er LSK!!!Last edited by Kristiansen; 21.05.2009, 21:32.Kommentar
-
Deilig med seier og årsbeste av kfl! Leser forøvrig masse deilig om oss på GU siden!
En skriver at KFL er norges beste supportere uten tvil! Dette er skikkelig deilig å lese, synd jeg ikke fikk vært med i dag! Men bra jobbe til de som dro! Får ta det igjen mot Sandefjord!
Ser ut til at LSK tatoveringa jeg tok på tirsdag bringer lykke!Lillestrøm SK i mitt hjerte!!Kommentar
-
Kanarifansen sang i en time før kampen. De sang i 90 minutter, og de kommer sikkert til å synge resten av kvelden også.
- De blir aldri stille. Jeg kan ikke skjønne annet enn at de er de beste i landet, skryter LSK-trener Henning Berg om den tilreisende skaren av supportere. Og det var en lettet og glad trener som møtte pressen etter årets første seier i eliteserien.I have this condition.Kommentar
-
Er faen meg så mange folk på BSS som tukler med andre ting enn å synge. Mobiler, prating you name it. Dette er jo grunnen til at så mange damer drar på kamp, jo nettopp for å prate med venninnene. Jeg er kanskje krass, men sitt heller på DT og bidra på Kom igjen Godset. Forøvrig er Kanari norges beste supportergruppe.
Uansett, jeg har nok egentlig ikke så mye jeg skulle sagt om denne saken, da jeg som nevnt selv satt med ræva godt planta i sofaen og så kampen via nett her oppe i nedre nord-norge. Jeg er ihvertfall veldig stolt av dere som dro på matchen og klina til, det skal man aldri undervurdere! Dere var direkte vakre å se på! Digg med seier i dag, og gratulerer så mye med seier både på banen og på tribunen! Jeg ser veldig frem til og gleder meg til å få lov til å bidra på tribunen når jeg en dag kommer meg sørover!
Hilsen Anders - stolt eksil-kanariLast edited by holmiz; 21.05.2009, 21:54.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
Kommentar