faen så jævla bra! har nesten ikke ord. sykt bra visuelt. se flaggingen nedenifra var helt konge. fortsette sånn her ;D sinnsyk trøkk under hele kampen og. herliiiiiiig
Strømsgodset - Lillestrøm torsdag 21. mai kl 1800
Collapse
X
-
Helt rått
Satt på felt E med en kompis fra drammen i dag!
Jeg er sykt imponert! Det er det mest sinsyke jeg har sett og hørt noen gang på bortebane! GU (mini klanen) er jo bare rævva! Eneste sangen som "trøkka" litt var norske dommere er rævva! Som jo er sant
Men all cred tell KFL i dag! Fortsett sånn! Satt omtrent med bare blå kledde rundt meg i dag og når vi får corner og KFL går bananas så er det flere som kikker rundt seg og sier hva er det som skjer a??? Da måtte jeg le litt gitt! Sinsykt digg med 3 poeng i dag! Da er vi over godset tell søndagKommentar
-
Til alle dere som var på kampen idag: Dere gjør meg stolt av å være medlem av kanarifansen, fy faen så bra dere var idag!CustodesI med og motgangKommentar
-
Kommentar
-
Ser kampen i opptak nå og det er faen meg sjukt rått visuelt sett, både flagginga og hoppinga er meget bra!
Nå er jeg faen meg stolt av dere som bidro i dag. Bra mentalitet i rette Kanariånd!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Sitter og ser på den selv, da jeg ikke fikk med meg særlig av kampen idag, flagginga etter ca 73-74 min og fremover er faen meg helt rå!Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Fy faen så sliten jeg er etter denne kampen, men faen så digg. Har ikke kondis til å holde det trykket i 3 timer. Takk for kampen alle sammen!
Noen som kan legge ut kampen som torrent, hypp på å se den igjen.03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
Etter sumo-tv å dømme ser det helt tydelig ut til at dette er beste oppmøte og stemning borte hittil i år!! Fy fan for en bra jobb dere gjorde!
Var som fan at jeg ble kalt ut på havet i går!
Men søndag sees vi på Åråsenlønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Kommentar
-
450 mennesker som står samlet og er helt "mentale" i 3 x 45 gir et langt mer imponerende inntrykk enn 1000 "mentale" som står spredd over tre-fire felt på Åråsen, inniblant et flertall av gratispassasjerer.Knurr...Kommentar
-
Jeg skjønner hvertfall at VG sin livesending var feil valg av medie for å se kampen. Der var KFL mikka bort noe helt for jævlig! Men når mikrofonlyden ble skrudd opp i nærheten av Berg og co. for å fange opp lyden av de kunne man tydelig høre KFL.
Men bildene lyver ikke, og jeg ble meget glad da jeg så "kom igjen fugla, nå har vi trua osv" og hoppinga til den! Og flagginga på slutten! Så meget bra ut!
Mer flagging også på Åråsen!! Drit i de som piper om at de ikke ser kampen.Kommentar
-
Tror den store forskjellen ligger i at det er for mange gratispassasjerer på Åråsen!
450 mennesker som står samlet og er helt "mentale" i 3 x 45 gir et langt mer imponerende inntrykk enn 1000 "mentale" som står spredd over tre-fire felt på Åråsen, inniblant et flertall av gratispassasjerer.Kommentar
Kommentar