Strømsgodset - Lillestrøm torsdag 21. mai kl 1800
Collapse
X
-
-
Jonathan Livingston ruules...Kommentar
-
Kjøp deg sesongkort på sittetribunen neste år så får du se kampene uforstyret!! Lei av at folk klager på flagging!!!!!!Kommentar
-
Kommentar
-
Resten av kampen var det vel kun flagg på nederste rekke som ikke er nevneverdig plagsomt.Kommentar
-
Noen av oss er knallgode til å synge, men kanskje litt dårligere til å flagge...
Sånn er det bare. I mitt hode trenger vi flest mulig på feltet. Gjennomsnittet vårt vil fortsatt være langt over det de fleste andre har.Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Faan så digg stemning det var i går. Digg at folk endelig har skjønt åssen man skal synge allez allez allezåååå sangen også, blir årets slager! Cred til trommisen i går også, endelig har vi fått en trommis som skjønner hvordan det skal gjøres!Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Dæven steike, har sett hele kampen på opptak nå , fulgte meget nøye med på hva vi gjorde til enhver tid, og jeg må få sagt det: fy fela for ett deilig syn det er når det er masse flagging, masse hopping og masse galskap på feltet.
Takk alle sammen som gjorde denne turen og stemningen til en innertier.
I dag kan alle sammen være stolte av seg selv!!På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "Kommentar
-
Nevner igjen at vi gjerne vil ha med flere folk som kan bidra i KreativKanaris! Bare å ta kontaktI have this condition.Kommentar
-
må bare si at det var en ren nytelse å være på tribunen å synge som faen i går, de som tror at sex er bra vet faen ikke hva dem snakker om
takk til Ronnie for en knalljobb i går! og takk til alle som faktisk gjorde at det ble så JÆVLA BRA som det var på tribunen i går. jeg var redd det å dra til Lillestrøm for å dra på bortekamp var en tabbe, men jeg skjønner jo nå at neste tur også muligens blir bortetur, fordi dem som var der var med på det som skjedde, alle sang jo:-)
og som jeg sa....... Fugla taper sjelden når jeg er på kamp!!!!!!!!
nå hiver jeg meg på flye til Tyrkia og blir der de neste 14 dagene, men kommer innom for å følge med ,,,, FORZAKommentar
-
Som Per Arne sier: BETONGORGASME!Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Synging er alltid nr én, men det visuelle med hopping, flagging og skjerfing er også i høy grad med å gi et bra inntrykk av Kanari-Fansen som en positiv faktor under kampens gang og det er med i pakka som gir gode ringvirkninger for Sportsklubben i alle settinger.
Spontan flagging er lov, og når "alle" følger forsangerens oppmaning om å ta opp flagga så er det vanvittig fett - sjøl om det skjer når Nordtveit vinner ballen utafor egen sekstenmeter, starter et angrep som går opp langs sidelinja og avsluttes med at en eller annen stanger ballen i mål.
Ikke slutt og syng om det gjør deg irritert. Man har forskjellige preferanser på feltet, og hva man mener er en fin anledning er tilsvarende forskjellig. En kamp varer 90 minutter, og om den består av 10-15 effektive minutter med flagging så må det gå an å akseptere.
Det er en del av hele pakka KFL gir til laget og klubben. Som du på feltet er med på å gi, og kan være stolt over... som på Godset-kampen i går.
Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Tror jeg nok fikk innpass i den herlige "multiorgasme" verden..
Takker for en mental tur til alle som stilte. I går var jeg meget stolt, i dag er jeg meget stolt. Prestasjonen var psykopat (jeg så du stolt dro på smilebåndet Mykle. Ingen å hause opp i går)..
Noe som var meget moralbyggende fra vår side igår var variasjonen i andre omgang. Dette kommer selvsagt av at vi leder og går mot årets første seier, men endog var dette en steg opp på variasjonsstigen for vår del. I går fant vi en fin mix mellom korte/lange og nye/gamle..
"Heia heia heia kanaris. Lillestrøm er de beste"; runget høyt..Seriegull 2016!!!Kommentar
-
Synes det ser ekstremt bra ut når vi deler fansen opp i to på "Lillestrøm er de beste- heia heia heia kanaris", og de forskjellige delene henger over hverandre og kjemper intenst for å lage mest liv. Så takter av dette i går.
Enda litt mer mentalitet inn i bildet her, og det kan se kjempestilig ut.Kommentar
-
Synes det ser ekstremt bra ut når vi deler fansen opp i to på "Lillestrøm er de beste- heia heia heia kanaris", og de forskjellige delene henger over hverandre og kjemper intenst for å lage mest liv. Så takter av dette i går.
Enda litt mer mentalitet inn i bildet her, og det kan se kjempestilig ut.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Satt på pressetribunen og hørte og SÅ KFL gå totalt amok for å gire opp gutta ved en corner i andreomgang. KONGE!- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
Kommentar