Strømsgodset - Lillestrøm torsdag 21. mai kl 1800

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Per Arne
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2347

    Stemningstråd Strømsgodset - Lillestrøm torsdag 21. mai kl 1800

    Jakten på tre poeng fortsetter i Drammen, og KFL samles på felt H hvor vi får tak over hue, og betong under beina. Mao skal stemninga bedres kraftig fra i fjor.

    Det er en sol i øst som snart skal begynne og skinne - og med et grisesultent lag kommer årets første trepoenger nå. Jeg er sikker. Presten jeg møtte i dag sa så. Og med 500 kanaris under tak går vi for full pott på tribunen.. vokalt og visuelt..

    Undervurdér aldri Kanari-Fansen i motgang!
    Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.
  • Per Arne
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2347

    #2
    Lavt under taket er det òg... enda bedre!

    Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

    Kommentar

    • Per Arne
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 2347

      #3
      Det er lukket salg av kampbillettene for medlemmer av KFL og LSK på Shoppen i morra.
      Ta med medlemskortet og kjøp kamp-/bussbilletter mellom kl10-20!
      Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

      Kommentar

      • Canário
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 1471

        #4
        Hvordan ble det med svingen bak mål? Blir den åpnet til denne kampen eller er det kun felt H?

        Uansett, med tak ligger det an til god stemning!

        Kommentar

        • Rovfugl
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 3672

          #5
          Stemninga er sikra..... jeg kommer jo til denne kampen :-)

          i følge annen post er det kun felt H som teller, i alle fall der Tromma settes opp og KFL har base etter det forstod
          DØ FOR FUGLA!!!
          http://www.fluefiskebloggen.no
          LSK er min religion
          Ujah er min gud

          Kommentar

          • Skinke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2007
            • 3914

            #6
            Bli med KFL til Drammen
            Buss- og kampbilletter er allerede i salg på LSK-Shop’n i Sportshuset Lillestrøm. For bare 300 kroner får du full pakke! Mandag 18. mai selges billettene til H-feltet til medlemmer av LSK og KFL, fra tirsdag av er det førstemann til mølla.

            Skrevet av kfl.no


            Bli med KFL til Drammen

            Torsdag er det allerede klart for ny kamp for Fugla. Vi skal til Drammen og besøke Strømsgodset på Marienlyst stadion kl 18. Og nei, dette er ikke ny bortekamp på en hverdag. Kristi Himmelfartsdag er fridag for de aller fleste, og endelig er det klart for en korttur. Dette bør passe for veldig mange, noe som er bra da våre gutter fortsatt trenger full støtte på banen. Her nytter det ikke med negative tanker og surmuling. Strømsgodset må slås, og du må bidra med ditt. Første bud er å komme seg til Drammen!

            Glem den bedritne klokkesvingen uten skikkelig sikt til banen. Kanari-Fansen har bestilt Felt H på langsida. Fin plassering under lavt tak. Forsangere og tromme vil befinne seg på dette feltet, så her bør sangene runge og lyden bære godt! Det er også godt tilrettelagt for det visuelle, så det er bare å pakke med seg skjerf, flagg, bannere og to-stangs.

            Buss- og kampbilletter er allerede i salg på LSK-Shop’n i Sportshuset Lillestrøm. For bare 300 kroner får du full pakke! Mandag 18. mai selges billettene til H-feltet til medlemmer av LSK og KFL, fra tirsdag av er det førstemann til mølla.

            Etter et par langturer med økonomisk underskudd oppfordrer vi medlemmer av Kanari-Fansen til å benytte seg av bussene våre. Det er enkelt å bli kjørt fra Lillestrøm og direkte til stadion, og hjem igjen rett etter matchen. Bussene går fra Alexander Kiellands gate kl 16. Oslo-kanaris kan som vanlig plukkes opp ved Hotell Opera. Gi beskjed om dette til Mariell Sørensen.

            Vi skal altså ikke ha noen skjenkestopp i Drammen, men Martin’s vil holde åpent før bussavgang.
            Daukjøtt Felt C

            Kommentar

            • FUGlinho
              KFL styremedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 2454

              #7
              Siden vi ikke blir så mange som ønsket kan man jo prøve ut en del nye "bevegelser": http://www.youtube.com/watch?v=8jjk8...eature=related

              http://www.youtube.com/watch?v=rmz0W...om=PL&index=35 (Fra 1.30 ca)
              Kim
              Styremedlem KFL

              Kommentar

              • Kloachim
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Oct 2005
                • 207

                #8
                Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                Siden vi ikke blir så mange som ønsket kan man jo prøve ut en del nye "bevegelser": http://www.youtube.com/watch?v=8jjk8...eature=related

                http://www.youtube.com/watch?v=rmz0W...om=PL&index=35 (Fra 1.30 ca)
                Meget bra forslag.

                Prøve det på "Lillestrøm er de beste" må jo være en mulighet. Starte der, så kan vi ta steget videre vis det funker.
                I wouldn`t kill you if you bit my head of!

                Kommentar

                • Rovfugl
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 3672

                  #9
                  hvis vi bruker "lillestrøm er de beste" får man vel litt kort tid på å gjøre seg klar til neste trekk da det går ganske raskt fra man synger en gang til man igjen skal synge? samt at det man synger er ganske "kort"
                  vet ikke om det var helt den rette måten å forklare det på , hehe
                  DØ FOR FUGLA!!!
                  http://www.fluefiskebloggen.no
                  LSK er min religion
                  Ujah er min gud

                  Kommentar

                  • Tony
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4737

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Per Arne
                    Lavt under taket er det òg... enda bedre!

                    Jeg regner og tror at tribunegruppa ikke gjør dette vanskeligere enn det det er. Samle alle aktive helt nederst med tromme, megafon og masse flagg og så synger vi som faen fra vi kommer til vi går og er 100% visuelle hele veien

                    Kommentar

                    • Rovfugl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 3672

                      #11
                      Tror det kan bli jævla bra stemmning under taket der.
                      Her skal det tas i så blodet spruter ut av halsen, og hoppes så kraftig at knærne ryker! faen som jeg gleder meg.
                      DØ FOR FUGLA!!!
                      http://www.fluefiskebloggen.no
                      LSK er min religion
                      Ujah er min gud

                      Kommentar

                      • UltraFo
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2007
                        • 800

                        #12
                        Her var det mye liv en dag før fuglas kanskje viktigste kamp på mange mange år.

                        Noen enkle ord, FLAGG SOM FAEN, HOPP SOM FAEN, SYNG SOM FAEN, KLAPP SOM FAEN, GI ALT FOR FAEN!

                        Her er det samma faen spør du meg, bare å gi jernet 2x45 så gutta på matta får konstant støtte. Ser jeg ikke alt av kampen driter jeg i imorra, 110% støtte fra oss på tribunen som gjelder i morra.

                        Fugla til vi dør!
                        UFC ~ Gulsvarte Brødre

                        Kommentar

                        • Rønnern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6690

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av UltraFo
                          Ser jeg ikke alt av kampen driter jeg i imorra, 110% støtte fra oss på tribunen som gjelder i morra.
                          Viktig poeng! Det er lagt opp til mye flagging i morgen, så de som velger å stå på H-feltet fremfor Klokkesvingen for å få sett bedre, har driti seg ut! Fanatisk støtte er det eneste som gjelder, matchen ser vi i opptak når vi kommer hjem...
                          Mvh Ronnie "The Runner"
                          LSK for alltid

                          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                          Kommentar

                          • Rovfugl
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 3672

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Rønnern
                            Viktig poeng! Det er lagt opp til mye flagging i morgen, så de som velger å stå på H-feltet fremfor Klokkesvingen for å få sett bedre, har driti seg ut! Fanatisk støtte er det eneste som gjelder, matchen ser vi i opptak når vi kommer hjem...
                            Høres deilig ut!! ingenting er som å dra på kamp og få laga et "helvetes" liv, synge som faen og være utslitt etter kampen med en god følelse at man VET man har gitt alt! når jeg drar på kamp er min førstepri å synge og være med på det som skjer, Tribuneliv er noe av det viktigste for min del.
                            Håper bare det blir utsolgt på felt H
                            DØ FOR FUGLA!!!
                            http://www.fluefiskebloggen.no
                            LSK er min religion
                            Ujah er min gud

                            Kommentar

                            • Andersen
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2009
                              • 350

                              #15
                              I denne kampen må vi bare gi alt.
                              Våre 110% kan være det som gir LSK årets første trepoenger i Tippeligaen.

                              Før, underveis, og etter kampen skal det hvertfall ikke stå på KFL's innsats.

                              Kommentar

                              • HolterKanaris
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 1603

                                #16
                                Magne



                                Ble Medlem: 24 Apr 2009
                                Innlegg: 2

                                Skrevet: Tor Mai 21, 2009 10:34 am Tittel: Hold trøkket og humøret oppe!!Må først slutte meg til Bjørklund og få ut gammel innestengt galle om denne forbannede h....... møkka gjengen som kommer i dag! Med sine roperter, monotone evighetssanger, innholdsløse tekster og latterlige trommer. I tillegg støtter de landets, gjennom alle tider, desidert mest stusselige fotballag... Deilig å få det ut!

                                I dag gjelder mer enn noen gang og ikke miste humøret på tribunen. Utrolig nok er det veldig mange som gjør det etter kort tid dersom vi ikke har scoret. Det skal være stikk motsatt! Er det kjedelig på banen, kan vi vel for svingende ha det gøy på tribunen! For du synes vel det er gøy med kraftig og unison sang??!! Vis en gang for alle at vi ikke er en gjeng med tanter i overgangsalderen som styres av hormonelle svingninger og ytre påvirkninger! I motsatt fall er det ingen forskjell på oss og tantene fra Ålesund..

                                Sakset denne fra GU forumet. Håper gutta som drar nedover leser denna og blir enda mer tent og klare for å knuse GU på gamle gress.
                                ***Større baller enn vett***

                                Kommentar

                                • mr.Jordbakke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 3845

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                  Viktig poeng! Det er lagt opp til mye flagging i morgen, så de som velger å stå på H-feltet fremfor Klokkesvingen for å få sett bedre, har driti seg ut! Fanatisk støtte er det eneste som gjelder, matchen ser vi i opptak når vi kommer hjem...
                                  Nja, vet ikke om jeg er helt enig i det. Klart vi skal gi full støtte fra tribunen og gjerne flagge masse, men å si at det ikke er viktig å se kampen får stå for din regning. Jeg går nå først og fremst på kamp for å se kampen da.
                                  NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                  Mvh
                                  Mr.Jordbakke

                                  Kommentar

                                  • Andersen
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2009
                                    • 350

                                    #18
                                    Rapporterer fra Marienlyst. Her er det god-stemning!!

                                    Denne kampen må vi vinne

                                    Kommentar

                                    • CFD
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 2319

                                      #19
                                      GLIMRENDE visuelt fra TVskjermen iallefall. Sykt bra flagging og på hoppesanger virker det som store deler av feltet er med. Nydelig! Absolutt Nydelig!
                                      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                                      Kommentar

                                      • Seb.R
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 4159

                                        #20
                                        Mektig imponert over det visuelle. Sykt bra!
                                        www.sebastianramsland.com
                                        www.twitter.com/sebramsland

                                        Kommentar

                                        Working...