Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Tar på meg skylda for 3-4 av de 93 sangene ass!
Føler nesten jeg må beklage for min litt grov dikting i kampens hete, dere kan ikke bare skylde på ufc for alt mulig! Det var mange fler enn "ufc" som hang seg på...
Det gikk helt greit i går. Fotalte syvåringen min at om han forsatte å si griseord ville han ende opp som de grove gutta i kanarifansen. Han var helt stille og blek på vei hjem.
De sangene du ramser opp var det vell rett og slett ikke de folkelige/ tidligere ufc gutta som kom med, de starta oftest nede hos forsangerne, der jeg sto. Beklager viss du blir støtt av den type sanger.... Men kan være enig i at det kanskje ble litt mye av det "gode" igår
Mye bra som diskuteres om dagen registrerer jeg.
Greit nok at folk blir støtt, men kan vel ikke være helt håndballens venner heller.
For 10 år siden pluss, så var det jo sånn hele tiden.
Litt må man tåle, sånn har foppallen alltid hvert og jeg håper den fortsetter å være sånn.
Sæd, kukk, fitte etc etc er jo ikke noe værre enn vanlig banning som man kan høre til enhver tid på feltet. Så har det egentlig noe å si om det synges eller skrikes?
Skal man legge munnkurv på hele Kanari-Fansen da eller?
Må værre lov å kødde litt med dommeren og andre morsomme ting som sæd og fitte vel.
Det jeg derimot ikke ser poenget med, er å synge: "Sønn av ei hore" til en totalt ukjent strømmen-spiller som ligger nede, når det er en brukbar sannsynlighet for at familien sitter 10-15 meter bortafor oss.
Tar på meg skylda for 3-4 av de 93 sangene ass!
Føler nesten jeg må beklage for min litt grov dikting i kampens hete, dere kan ikke bare skylde på ufc for alt mulig! Det var mange fler enn "ufc" som hang seg på...
Tok tommel ned pga dette er ingenting å beklage, dette var jo bare morsomt, og sånn det skal være på tidlige cupkamper!
Det jeg derimot ikke ser poenget med, er å synge: "Sønn av ei hore" til en totalt ukjent strømmen-spiller som ligger nede, når det er en brukbar sannsynlighet for at familien sitter 10-15 meter bortafor oss.
Dette fikk jeg ikke med meg engang, og jeg stod like ovafor tromma, så kan ikke ha vært så høyt, og godt er det! Den syns jeg kanskje er litt for drøy ja. Noen som husker riise episoden ifjor? Hvor mye styr det ble ut av det..
Ehm, nei ? Hvis ikke det er noen ukjente "under"undergruppe i JK da. Vi i Junior Kanaris har medlemsregister og vi sendte ut felles melding om at vi skulle stå samla på Stadion. Vi var 8 stk, og vi sto mellom forsangera og fokelige lillestrøm.
Men noen grove sanger må være lov når vi spiller kamp mot møkkalaget fra 2010, ingen av oss i JK brydde oss noe om det værtfall,tvert i mot, vi synes det var veldig morsomt, hehe.
Det er vel bare de yngre som syns sånne sanger er morsomt, og forumet her består vel av stort sett yngre. Men syns vel best å fokusere på å støtte eget lag enn å synge OM dommern..
Det er vel bare de yngre som syns sånne sanger er morsomt, og forumet her består vel av stort sett yngre. Men syns vel best å fokusere på å støtte eget lag enn å synge OM dommern..
I mine ører låter det definitivt best også. Folk for synge hva de vil, men vi med hår på brystet og ølmage synes vel all kjønnsorgan-synging er passé. Det går an å legge lista litt høyere enn hore, fi**te, guttetiss, sæd etc.
Kommentar