Humor på tube fra tidl. Felt C
Collapse
X
-
Om det var de gutta, så blir ikke de støtt, de kan nok flere grov sanger en mange av oss andre, men som jeg sier til min `"pode" noen ting sies på stadion og de sies ikke utenfor, men det er klart vi kan tenke oss om , behøver ikke og gulpe ut altKommentar
-
Dommern`s høyre bein blir fyringsved.
Men den slo ikke like godt ann dessverre. Tydelig at sæd og fitte fenger mer.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Den siste delen her er ett generelt svar og ikke ett svar på Raymond sitt innlegg bare så det er klart.
Jeg skjønner at enkelte reagerer på ufint språkbruk, men sånn må man bare regne med når man er på kamp, spesielt når man steller seg blandt de mest hardbarka på tribunen. Gudene skal vite at det er mye jeg sier på tribunen jeg aldri sier ellers, men når det er så sterke følelser i sving så sier man mye rart uten å tenke over det. Å legge skylda på de folkelige for det grove språkbruket mot strømmen er soleklar offside. Jeg er ikke med i ufc, mb eller hvilken som helst annen gruppering og jeg sang med på disse sangene det var det mange andre som også gjorde. Livlig artig må jeg si. Cupen skal være smårølpete, det er litt av sjarmen det.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Latterlig!
Jeg syns det er latterlig at folk henger seg sånn opp i at det er grovt språk. I det store utland som hellas, så synges det mye værre.
Der er det helt vanlig at supporterne synger at det andre lagets mødre er horer unnskyld prostituerte for å bruke finere ord. Det synges også at de skal voldta dem. Oii oii oii vi har det morro!stian;);)Kommentar
-
Jeg syns det er latterlig at folk henger seg sånn opp i at det er grovt språk. I det store utland som hellas, så synges det mye værre.
Der er det helt vanlig at supporterne synger at det andre lagets mødre er horer unnskyld prostituerte for å bruke finere ord. Det synges også at de skal voldta dem. Oii oii oii vi har det morro!Alt for KongenKommentar
-
Der er det helt vanlig at supporterne synger at det andre lagets mødre er horer unnskyld prostituerte for å bruke finere ord. Det synges også at de skal voldta dem. Oii oii oii vi har det morro!Kommentar
-
Har hvert litt kritisk til utestengelsen av UFC før her på forumet. Men hvis denne tråden er representabel for de gamle medlemene, ja så er det greit. få dem ut for godt. En tulle sang kan man tåle. Men detta er er for drøyt. Man kan skylde på adrenalin eller at man blir revet lett med.
Dere er faktisk fortsatt en del av samfunnet, selv om dere er skjerma av 4 tribuner, og fortsatt er dere annsvarlig for egne handlinger.
Hvis målet er å fylle opp Åråsen med folk, også i framtiden, så må det være mulig å ta med seg unga sine på kamp uten at tenåringer opp til slutten av 20åra, skal stå å synge om fitte og sæd, eller mødre som er horer.
Detta er idiotisk og bør ikke skje på mitt Åråsen i min klubb.
Dere kan følge bedriftslaget til lek. Der er det stuereint med kuk, fitte og sæd. Kansje kan dere få et gratisnummer etter kampen også.Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................Kommentar
-
For må skjønne spøk og tull fra alvor. Man må ikke ta seg nær av alt, KFL har synget og plaget både spillere og dommere med både sæd og kuk sanger så lenge jeg har vært hørt de og sikkert lenge før det også. For det andre så lærer de fleste barn sånne ord og betydningen lenge før de får være med på kamp uansett, barne skolen er jo ikke stort annet enn en banne arena. Slapp av folkens, ingen skade skjedd. Enig at dere må få lov til å ta med barna på kamp, men dere må faktisk forvente "stygge sanger" på kamper både fra KFL feltet, felt p og andre personer. Både iform av gloser der og da og sanger. Spontane sanger stopper man ikke pga banne ord og andre ting, hvertfall ikke i en cup kamp mot 2010! Skal vi kutte ut Ja for Faen og da eller?
Desuten gjalt vel syngingen det er snakk om like mye andre enn UFC ettersom den ble startet nede ved tromma og det er kommet en beklagelse derfra?
Last edited by UltraFo; 22.07.2009, 08:11.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Nok om det.
Da jeg begynte å gå på Åråsen på 80 tallet en gang, så var det jo også en go del groviser der. Når jeg tenker tilbake så husker jeg at jeg blei veldi flau en gang jeg var der med bestefar og onkel. Så jeg skal svelge den kamelen, og si at det er antagelig verst for de voksene som er der med barn. For som barn kan jeg jo ikke huske å ha tatt skade av de grove sangene fra Åråsen.
Er vel bare blitt gammal:???:Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................Kommentar
Kommentar