LSK-ffk
Collapse
X
-
-
"Lillestrøm er de beste" hørtes utrolig bra ut selv uten mikking, så på den må det som noen nevnte ha vært et sinnsykt trøkk? dessuten viste dem på TV litt at man tydelig hadde delt tribunen i to og hvorpå den ene siden sang som faen MOT den andre samtidig som man pekte mot den andre halvdelen, kroppsspråk hvor man lener seg mot motstandersiden og man ser at folk ta skikkelig i, samtidig som man peker gir en veldig tøff visuell effekt på akkurat de to sangene dem viste på TV i går hvor man synger mot hverandre.
ser frem til en videosnutt fra KTV fra akkurat dette :-)Kommentar
-
"Lillestrøm er de beste" hørtes utrolig bra ut selv uten mikking, så på den må det som noen nevnte ha vært et sinnsykt trøkk? dessuten viste dem på TV litt at man tydelig hadde delt tribunen i to og hvorpå den ene siden sang som faen MOT den andre samtidig som man pekte mot den andre halvdelen, kroppsspråk hvor man lener seg mot motstandersiden og man ser at folk ta skikkelig i, samtidig som man peker gir en veldig tøff visuell effekt på akkurat de to sangene dem viste på TV i går hvor man synger mot hverandre.
ser frem til en videosnutt fra KTV fra akkurat dette :-)Kommentar
-
Uff da, ikke rart det blir krig her i verden.. Var det noen supportere som sang en sang uten å ha klarert det med styret i kfl først? Utestengelse på ubestemt tid, inndragelse av førerkort, ikke lenger lov til å spise på burger king i Lillestrøm samt at bilder av de "skyldige" legges ut i Romerikes blad.
Det er en rar verden man lever i. I min verden er syngende supportere på alle tribuneseksjoner utrolig positivt, men her på Lillestrøm er det noe negativt. Og skulle noen supportere bestille en buss og mobilisere litt til en bortekamp så er faen meg det ulovlig også. Fler supportere på bortekamp er jo ikke det viktigste..
Når det gjelder stemninga i går var det knalltrøkk fra feltet de første 10 minutta av kampen, så ble det stille og rolig. Grekern og Ascoli høres ekstremt bra i denne perioden. I andre omgang tar det seg endel opp igjen. Ser veldig bra ut rundt hovedforsangerfeltet visuelt.
Grekern er høydepunktet for meg da det er det ropet som får hele feltet til å løfte armene og bidra visuelt.
Ellers er det moro å se at spillerne setter pris på sang også fra ss, 3(?)hjemmekampen på rad "bølgen" tas foran P.
Heia de gule!25.11.05
CONTRO IL CALCIO MODERNOKommentar
-
Uff da, ikke rart det blir krig her i verden.. Var det noen supportere som sang en sang uten å ha klarert det med styret i kfl først? Utestengelse på ubestemt tid, inndragelse av førerkort, ikke lenger lov til å spise på burger king i Lillestrøm samt at bilder av de "skyldige" legges ut i Romerikes blad.
Det er en rar verden man lever i. I min verden er syngende supportere på alle tribuneseksjoner utrolig positivt, men her på Lillestrøm er det noe negativt. Og skulle noen supportere bestille en buss og mobilisere litt til en bortekamp så er faen meg det ulovlig også. Fler supportere på bortekamp er jo ikke det viktigste..
Når det gjelder stemninga i går var det knalltrøkk fra feltet de første 10 minutta av kampen, så ble det stille og rolig. Grekern og Ascoli høres ekstremt bra i denne perioden. I andre omgang tar det seg endel opp igjen. Ser veldig bra ut rundt hovedforsangerfeltet visuelt.
Grekern er høydepunktet for meg da det er det ropet som får hele feltet til å løfte armene og bidra visuelt.
Ellers er det moro å se at spillerne setter pris på sang også fra ss, 3(?)hjemmekampen på rad "bølgen" tas foran P.
Heia de gule!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kanskje la felt P starte en gang? Dette er bare en ide, men det kunne vært litt kult, og flere på SS hadde kanskje deltatt. Nå kommer de sikkert side opp og side ned med kommentarer om at "Hvorfor skal vi bøye oss for dem", "hvorfor står de ikke bare på feltet" osv., men det kunne vært en kul ide å prøve ut i "dødperiodene", der det verken synges på feltet eller på SS. Da synger alle samme sangen hvertfall!!MCMXVIIKommentar
-
KANARIS: på en slik dag som dette er det vanskelig å henge med hodet. Stemningen er enda bedre enn vanlig på kanarifeltet.FOTO: VIDAR SANDNESKommentar
-
Det at det blir sunget forskjellige sanger fra Felt P og kanarifeltet en gang iblant er jo ikke rart. Vi starter aldri andre sanger når vi hører kfl synger, men av og til når vi drar igang når det er dødt, så starter kfl en sang samtidig, og da blir det bare sånn.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Ikke noen dum ide at dere starter, men det er veldig vanskelig å høre dere på Feltet. Da må dere i så fall synge MYE høyere enn vanligMvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Var kun et forslag, og når det er en del dødperioder, kan det være bra om noen "tar tak i det" og starter en ny sang. Av og til de på SS f.eks. Om de starter en sang samtidig som feltet, bør det ikke serveres innlegg på forumet etterpå, der noen mener "enkelt personene" jobber mot alt og alle! Kan jo faktisk foregå andre veien også, det at KFL starter en sang når det synges noe annet på motsatt side! (Da er det nok fordi det er vanskelig å høre de motsatt.)MCMXVIIKommentar
-
Kreativ kanaris, kommer det noen tribunefilm fra denne kampen snart??jeg venter i spenning her på å få se en del av "toppene" som "lillestrøm er de beste " etc etc , COME ON! :-)Kommentar
-
Om vi skal klare å ha video av hver eneste kamp er vi avhengige av å få med noen flere som kan filme/redigere. Bare å sende PM om man vil hjelpe til!I have this condition.Kommentar
-
Man skulle i utgangspunktet tro at 4-2 og fint vær ga bra stemning, men det tok egentlig aldri av. Kampen var på sin særegne måte, som er vanskelig å beskrive. Fine mål, men bortsett fra det utrolig mye jalla. Spesielt feilpasninger og mye offsider gjorde at kampen aldri fikk noen god rytme.
At FFK på mange måter er et ikke-lag bidro også til å holde entusiasmen nede tipper jeg.
Uansett svakt av SS, her bør noen gå.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Men som gorken skriver: Vi trenger flere folk! Har du et videokamera/lyst til å filme/lyst til å redigere så ikke nøl med å sende PM.Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Ser frem til å se den filmen! ser frem til ALLE tribunefilmeneKommentar
-
Jepp Nå går HD-redigeringen som en drøm.
Mye bra topper på søndag, og bra visuellt. Vi har fortsatt mye å gå på, men hvis den sportslige oppturen fortsetter/begynner så blir nok lettere for alle å synge maks oftere.
Som en gammel kar Stefan og jeg møtte på vei tilbake til Martins sa: Enormt imponert over den støtten KFL har gitt i denne tunge perioden. Nesten så det er bedre i motgang enn i medgang.Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
Kommentar