LSK-ffk

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    #21
    Opprinnelig skrevet av Emil B
    Stadionstemning: 8

    Så bra var det helt klart ikke.
    Dette gjelder vel stemningen på hele stadion og ikke bare KFL?
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • Rovfugl
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 3672

      #22
      "Lillestrøm er de beste" hørtes utrolig bra ut selv uten mikking, så på den må det som noen nevnte ha vært et sinnsykt trøkk? dessuten viste dem på TV litt at man tydelig hadde delt tribunen i to og hvorpå den ene siden sang som faen MOT den andre samtidig som man pekte mot den andre halvdelen, kroppsspråk hvor man lener seg mot motstandersiden og man ser at folk ta skikkelig i, samtidig som man peker gir en veldig tøff visuell effekt på akkurat de to sangene dem viste på TV i går hvor man synger mot hverandre.

      ser frem til en videosnutt fra KTV fra akkurat dette :-)
      DØ FOR FUGLA!!!
      http://www.fluefiskebloggen.no
      LSK er min religion
      Ujah er min gud

      Kommentar

      • SAEDbeger
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2006
        • 421

        #23
        Opprinnelig skrevet av Rovfugl
        "Lillestrøm er de beste" hørtes utrolig bra ut selv uten mikking, så på den må det som noen nevnte ha vært et sinnsykt trøkk? dessuten viste dem på TV litt at man tydelig hadde delt tribunen i to og hvorpå den ene siden sang som faen MOT den andre samtidig som man pekte mot den andre halvdelen, kroppsspråk hvor man lener seg mot motstandersiden og man ser at folk ta skikkelig i, samtidig som man peker gir en veldig tøff visuell effekt på akkurat de to sangene dem viste på TV i går hvor man synger mot hverandre.

        ser frem til en videosnutt fra KTV fra akkurat dette :-)
        ja var bra trøkk på den i går. Jeg bidro det jeg kunne hverfall

        Kommentar

        • 123
          Medlem
          Hoffnarr
          • Mar 2009
          • 57

          #24
          Uff da, ikke rart det blir krig her i verden.. Var det noen supportere som sang en sang uten å ha klarert det med styret i kfl først? Utestengelse på ubestemt tid, inndragelse av førerkort, ikke lenger lov til å spise på burger king i Lillestrøm samt at bilder av de "skyldige" legges ut i Romerikes blad.

          Det er en rar verden man lever i. I min verden er syngende supportere på alle tribuneseksjoner utrolig positivt, men her på Lillestrøm er det noe negativt. Og skulle noen supportere bestille en buss og mobilisere litt til en bortekamp så er faen meg det ulovlig også. Fler supportere på bortekamp er jo ikke det viktigste..

          Når det gjelder stemninga i går var det knalltrøkk fra feltet de første 10 minutta av kampen, så ble det stille og rolig. Grekern og Ascoli høres ekstremt bra i denne perioden. I andre omgang tar det seg endel opp igjen. Ser veldig bra ut rundt hovedforsangerfeltet visuelt.

          Grekern er høydepunktet for meg da det er det ropet som får hele feltet til å løfte armene og bidra visuelt.

          Ellers er det moro å se at spillerne setter pris på sang også fra ss, 3(?)hjemmekampen på rad "bølgen" tas foran P.

          Heia de gule!
          25.11.05

          CONTRO IL CALCIO MODERNO

          Kommentar

          • Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

            #25
            Opprinnelig skrevet av 123
            Uff da, ikke rart det blir krig her i verden.. Var det noen supportere som sang en sang uten å ha klarert det med styret i kfl først? Utestengelse på ubestemt tid, inndragelse av førerkort, ikke lenger lov til å spise på burger king i Lillestrøm samt at bilder av de "skyldige" legges ut i Romerikes blad.

            Det er en rar verden man lever i. I min verden er syngende supportere på alle tribuneseksjoner utrolig positivt, men her på Lillestrøm er det noe negativt. Og skulle noen supportere bestille en buss og mobilisere litt til en bortekamp så er faen meg det ulovlig også. Fler supportere på bortekamp er jo ikke det viktigste..

            Når det gjelder stemninga i går var det knalltrøkk fra feltet de første 10 minutta av kampen, så ble det stille og rolig. Grekern og Ascoli høres ekstremt bra i denne perioden. I andre omgang tar det seg endel opp igjen. Ser veldig bra ut rundt hovedforsangerfeltet visuelt.

            Grekern er høydepunktet for meg da det er det ropet som får hele feltet til å løfte armene og bidra visuelt.

            Ellers er det moro å se at spillerne setter pris på sang også fra ss, 3(?)hjemmekampen på rad "bølgen" tas foran P.

            Heia de gule!
            Er jo ikke positivt hvis alle står å synger forskjellige sanger. Selvfølgelig er det bra hvis så mange som mulig synger så lenge man synger samme sangen.
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

            Kommentar

            • 123
              Medlem
              Hoffnarr
              • Mar 2009
              • 57

              #26
              Hele stadion ble dratt i gang da det var relativt stille. Det er ikke vår intensjon å være en konkurrent til kfl, selv om enkelte hevder det.
              25.11.05

              CONTRO IL CALCIO MODERNO

              Kommentar

              • Mr.Bird
                Medlem
                Møteplager
                • Mar 2009
                • 76

                #27
                Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                Er jo ikke positivt hvis alle står å synger forskjellige sanger. Selvfølgelig er det bra hvis så mange som mulig synger så lenge man synger samme sangen.
                Kanskje la felt P starte en gang? Dette er bare en ide, men det kunne vært litt kult, og flere på SS hadde kanskje deltatt. Nå kommer de sikkert side opp og side ned med kommentarer om at "Hvorfor skal vi bøye oss for dem", "hvorfor står de ikke bare på feltet" osv., men det kunne vært en kul ide å prøve ut i "dødperiodene", der det verken synges på feltet eller på SS. Da synger alle samme sangen hvertfall!!
                Last edited by Mr.Bird; 15.06.2009, 14:16. Begrunnelse: skrivefeil
                MCMXVII

                Kommentar

                • KrisB
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2008
                  • 2923

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Emil B
                  [B]


                  RB: Børs LSK-FFK.
                  Stadionstemning: 8

                  Så bra var det helt klart ikke.
                  Det kan hende at de satt midt inni feltet?

                  KANARIS: på en slik dag som dette er det vanskelig å henge med hodet. Stemningen er enda bedre enn vanlig på kanarifeltet.FOTO: VIDAR SANDNES

                  Kommentar

                  • King_Raymond
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4987

                    #29
                    Det at det blir sunget forskjellige sanger fra Felt P og kanarifeltet en gang iblant er jo ikke rart. Vi starter aldri andre sanger når vi hører kfl synger, men av og til når vi drar igang når det er dødt, så starter kfl en sang samtidig, og da blir det bare sånn.
                    Ultras Felt C Lillestrøm

                    Kommentar

                    • 123
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Mar 2009
                      • 57

                      #30
                      Var det pyro på kanarifeltet i går?
                      25.11.05

                      CONTRO IL CALCIO MODERNO

                      Kommentar

                      • Rønnern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6690

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Mr.Bird
                        Kanskje la felt P starte en gang? Dette er bare en ide, men det kunne vært litt kult, og flere på SS hadde kanskje deltatt.
                        Hvordan klarer dere å få med resten av SS på Lillestrøm er det beste? Er det noe som tyder på at dere kan få med enda flere fra SS?

                        Ikke noen dum ide at dere starter, men det er veldig vanskelig å høre dere på Feltet. Da må dere i så fall synge MYE høyere enn vanlig
                        Mvh Ronnie "The Runner"
                        LSK for alltid

                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                        Kommentar

                        • Mr.Bird
                          Medlem
                          Møteplager
                          • Mar 2009
                          • 76

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Rønnern
                          Hvordan klarer dere å få med resten av SS på Lillestrøm er det beste? Er det noe som tyder på at dere kan få med enda flere fra SS?

                          Ikke noen dum ide at dere starter, men det er veldig vanskelig å høre dere på Feltet. Da må dere i så fall synge MYE høyere enn vanlig
                          Var kun et forslag, og når det er en del dødperioder, kan det være bra om noen "tar tak i det" og starter en ny sang. Av og til de på SS f.eks. Om de starter en sang samtidig som feltet, bør det ikke serveres innlegg på forumet etterpå, der noen mener "enkelt personene" jobber mot alt og alle! Kan jo faktisk foregå andre veien også, det at KFL starter en sang når det synges noe annet på motsatt side! (Da er det nok fordi det er vanskelig å høre de motsatt.)
                          MCMXVII

                          Kommentar

                          • tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

                            #33
                            En ting som skuffa meg stort mot ffk var at feltet bare var halvfult..

                            Kommentar

                            • Rovfugl
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 3672

                              #34
                              Kreativ kanaris, kommer det noen tribunefilm fra denne kampen snart??jeg venter i spenning her på å få se en del av "toppene" som "lillestrøm er de beste " etc etc , COME ON! :-)
                              DØ FOR FUGLA!!!
                              http://www.fluefiskebloggen.no
                              LSK er min religion
                              Ujah er min gud

                              Kommentar

                              • gorken
                                Administrator
                                • May 2006
                                • 1483

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                                Kreativ kanaris, kommer det noen tribunefilm fra denne kampen snart??jeg venter i spenning her på å få se en del av "toppene" som "lillestrøm er de beste " etc etc , COME ON! :-)
                                Kommer ikke tribunefilm fra denne kampen.

                                Om vi skal klare å ha video av hver eneste kamp er vi avhengige av å få med noen flere som kan filme/redigere. Bare å sende PM om man vil hjelpe til!
                                I have this condition.

                                Kommentar

                                • BennyLem
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 2902

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                  Hvordan klarer dere å få med resten av SS på Lillestrøm er det beste? Er det noe som tyder på at dere kan få med enda flere fra SS?
                                  Synes SS var svakere mot FFK en tidligere i år. Få som ble med når enkeltpersoner på felt P dro i gang.

                                  Man skulle i utgangspunktet tro at 4-2 og fint vær ga bra stemning, men det tok egentlig aldri av. Kampen var på sin særegne måte, som er vanskelig å beskrive. Fine mål, men bortsett fra det utrolig mye jalla. Spesielt feilpasninger og mye offsider gjorde at kampen aldri fikk noen god rytme.

                                  At FFK på mange måter er et ikke-lag bidro også til å holde entusiasmen nede tipper jeg.

                                  Uansett svakt av SS, her bør noen gå.
                                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                  Kommentar

                                  • Petter Ø
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3008

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av gorken
                                    Kommer ikke tribunefilm fra denne kampen.

                                    Om vi skal klare å ha video av hver eneste kamp er vi avhengige av å få med noen flere som kan filme/redigere. Bare å sende PM om man vil hjelpe til!
                                    Åjoda, Gorken! Laster opp nå Bedre seint en aldri.

                                    Men som gorken skriver: Vi trenger flere folk! Har du et videokamera/lyst til å filme/lyst til å redigere så ikke nøl med å sende PM.
                                    Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                    Kommentar

                                    • Rovfugl
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 3672

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                                      Åjoda, Gorken! Laster opp nå Bedre seint en aldri.

                                      Men som gorken skriver: Vi trenger flere folk! Har du et videokamera/lyst til å filme/lyst til å redigere så ikke nøl med å sende PM.
                                      passer vel dårlig å bo i Tromsø.
                                      Ser frem til å se den filmen! ser frem til ALLE tribunefilmene
                                      DØ FOR FUGLA!!!
                                      http://www.fluefiskebloggen.no
                                      LSK er min religion
                                      Ujah er min gud

                                      Kommentar

                                      • gorken
                                        Administrator
                                        • May 2006
                                        • 1483

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                                        Åjoda, Gorken! Laster opp nå Bedre seint en aldri.
                                        Fått deg bedre PC nå? ;-)
                                        I have this condition.

                                        Kommentar

                                        • Petter Ø
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2004
                                          • 3008

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av gorken
                                          Fått deg bedre PC nå? ;-)
                                          Jepp Nå går HD-redigeringen som en drøm.

                                          Mye bra topper på søndag, og bra visuellt. Vi har fortsatt mye å gå på, men hvis den sportslige oppturen fortsetter/begynner så blir nok lettere for alle å synge maks oftere.

                                          Som en gammel kar Stefan og jeg møtte på vei tilbake til Martins sa: Enormt imponert over den støtten KFL har gitt i denne tunge perioden. Nesten så det er bedre i motgang enn i medgang.
                                          Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                          http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                          Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                          Kommentar

                                          Working...