LSK-Molde Torsdag 25/6, kl 19.00.

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kristiansen
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2007
    • 1332

Stemningstråd LSK-Molde Torsdag 25/6, kl 19.00.

Ny match, denne gangen mot Molde, som du ser så spilles kampen på Torsdag. ( Ikke onsdag som mange tror )

Vi må prøve å fortsette den gode trenden fra de forrige kampene visuelt, ta deg et flagg og flagg på eget intiativ.

Dropp den siste pilsen på Martin's og kom deg til Åråsen i god tid før kampstart.

Alt i 3 x 45 !
    Last edited by Kristiansen; 22.06.2009, 22:24.
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

midt i uka matcher er glimrende med tanke på alkohol nivå! De fleste rekker bare en par.

Her skal det synges!

*glede seg*
    Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• MoBee
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2004
      • 958

På sanger der det visuelle skal ta av, kanskje Ronnie kan minne folk på at det ligger flagg rundt omkring? Oppfordre innimellom til å bruke flaggene. Mange flagg ligger hele matchen.

Kommentar

• Per Arne
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2347

Stikk og bad en annen dag!

Husk tribunemøtet på Martins kl 1715.. Molde skal Moses..
        Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

Kommentar

• JonAsc
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2008
          • 267

Så skjedde det igjen. Klaging fra midtre felt c på flagring. Begynner virkelig å bli mektig irritert over detta. Når man står på et supporterfelt må man regne med flagring, og hvis det er et problem så er det bare å sette seg på rb eller ss!

Kommentar

• Kristiansen
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2007
            • 1332

Jepp, nok engang smalt det - og denne gangen smalt det sikkelig.

Det begynte riktig nok ikke 1.omgang , men i 2.omgang og varte utover.

Vi får høre: "Ta ned de jævla flagga", "Vi vil også se kampen" og "Skjerp dere".

Dette er rimelig irriterende og høre på, vi står tross alt på et supporterfelt !

Da er det fullt lovlig å flagge, som på lik linje som hopping, synging og klapping.

Denne gangen bestemte vi oss får å drite fullstendig i det, og istedenfor kjørte vi på med flagg og 2-stangs mere enn tidligere og dreit i de kommentarene vi fikk slengt etter oss som " Skjønner dere faen meg ingenting" og "ta et hint".

Herregud, dette kommer fra folk som står på et supporterfelt , når de selv har valgt å stå der, så må de tåle flagg, 2-stangs og lignende.

Og så lenge vi ikke flagger under store sjanser så må folk være fornøyd.

De fleste av de er nok sikkert hyggelige på fritiden, men makan hvorfor setter dere, dere ikke på et annet felt ?

Dette er personer som ikke bidrar med noe, ingen av de hopper, noen av de synger ikke, og noen av de klapper ikke, til og-med noen av de SITTER !

I dag når de først sang så sang de med en annen tekst, #sitat#" Ned med flagge#", istedenfor Forza Fugla.

Enda vi er barn så må de voksne kunne tåle at vi prøver å flagge på lik linje som andre på felt B og A....
            Last edited by Kristiansen; 26.06.2009, 00:40.

Kommentar

• UltraFo
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2007
              • 800

Forferdelig å høre, stemninga var så som så. Sinnsyk kano til tider tho. Den var bra.

Ellers var JK like bra som alltid og morro å se at en av gutta flagget med like stort flagg som meg (ingen som har stjålet noe??). Derfor er det kjipt å høre at folk klager og kjefter på de som kanskje var best i HELE dag. De er også yngst og burde derfor bli tatt ekstra godt vare på. Fortsett å flagg og stå på. Drit i de som kjefter, var også folk som satt på Felt C så drit i de og

Frihet for JK's flagging, noen må gå!
              UFC ~ Gulsvarte Brødre

Kommentar

• KrisB
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2008
                • 2923

Fikk høre det jeg å. Sto midt på felt c og hører i begynnelsen av første omgang:
                "Gidder du å flagge litt sjeldnere eller,? Prøver å se kampen her liksom, høhø."
                Blir irritert ass, men fortsatte å flagge jevnt så de stakk rett før pause.

Kommentar

• UFM1
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 2008

Opprinnelig skrevet av UltraFo
                  (ingen som har stjålet noe??). !
                  neida Fo. er bare jeg som har laget et slikt flagg som deg:P
                  Lillestrøm

Kommentar

• Seb.R
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 4159

Tok en pause fra fotograferinga idag for å besøke feltet igjen.

Ikke akkurat den beste matchen jeg valgte. Hverken stemnings - eller spillmessig.

Uansett. Et tips til Rønnern & co; Når det synges "Reis opp hvis du er Lillestrøm"... Dra igang en enkel sang alle kan være med på. "Bli med å hoppe hvis du elsker Lillestrøm" er ikke en av de. Vi er ikke helt der ennå at hele Åråsen klikker og hopper bananas.

Kjør for eks heller igang "Lillestrøm!" *Klapp Klapp Klapp* som det har blitt gjort noen ganger før.
                    www.sebastianramsland.com
                    www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• Rønnern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6690

Opprinnelig skrevet av the fugla man
                      Denne gangen bestemte vi oss får å drite fullstendig i det, og istedenfor kjørte vi på med flagg og 2-stangs...
                      Drit i 2-stangs når det er action på banen. Havner man bak et slikt et ser man ikke en drit. Ved flagging (ikke flagring), så ser de bak mye lettere og forhåpentligvis mindre klaging.
                      Mvh Ronnie "The Runner"
                      LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• UFM1
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2007
                        • 2008

Opprinnelig skrevet av Rønnern
                        Drit i 2-stangs når det er action på banen. Havner man bak et slikt et ser man ikke en drit. Ved flagging (ikke flagring), så ser de bak mye lettere og forhåpentligvis mindre klaging.
                        vi snakker den minste 2-stangsen du noen gang har sett, som holdes oppe i 2 min mens d er kjedelig midtbanespill
                        Lillestrøm

Kommentar

• Kristiansen
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2007
                          • 1332

Vi brukte heller ikke 2-stangsa under STORE målsjanser, men v. skader, før kamp, når ballen var ute av spill og på midtbanespill noen ganger.

Hvis de på død og liv absolutt skulle se det, så kunne de snudd seg litt til venstre og titta på storskjermen, værre hadde det ikke vært...

Kommentar

• Mr.Bird
                            Medlem
                            Møteplager
                            • Mar 2009
                            • 76

Man går vel ikke glipp av mye om man havner bak en med 2-stangs!
                            Er jo ikke akkurat sjanser i bøtter og spann om dagen
                            MCMXVII

Kommentar

• MedlemNR35
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2004
                              • 905

Det jeg ikke kan forstå er at flere står i 90 minutter å slenger dritt til spillerene. Joda, de kan muligens fortjene dritt til tider men da er det bedre å slenge den dritten på puben eller på kfl etterpå, ikke midt under selve kampen.

Jeg mener at KFL feltet bör väre et relativt kritikktomt rom hvor flagging, synging, kjeftig på dommere og motstandere skal väre lov til enhver tid. Hvis man ikke liker det er det lov å kjöpe billett på sittetribunene. Der får dere som klager på flagging, egne spillere osv kjöre på, men jeg blir faktisk flau av å stå ved siden av flere voksne mennesker som utelukkende er negative mot egne spillere.

Jeg sier jeg forstår at frustrasjonen kan ta overhånd men det blir ikke lettere for gutta når de har en dårlig dag at enkelte sjeler på KFL feltet skal fortelle dem hvor dårlige de er.

Kommentar

• Fugla- patriot83
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2005
                                • 1241

Opprinnelig skrevet av JonAsc
                                Så skjedde det igjen. Klaging fra midtre felt c på flagring. Begynner virkelig å bli mektig irritert over detta. Når man står på et supporterfelt må man regne med flagring, og hvis det er et problem så er det bare å sette seg på rb eller ss!
                                Hehe.. Sjøl står jeg midt på felt C og tenkte akkurat å legge inn en post om at jeg begynte å ane en kulturendring på feltet ift at det er mindre sutring på flagginga. Men mellom oss og de i JK er det faen meg mye døkjøtt så hvis det er de som klager så kan de bare ha det så godt. Enkelte av de på felt C begynte faen meg å sette seg ned underveis i andre omgang. Det var vel da jeg starta "Reis opp hvis du er Lillestrøm" for å få opp de folka(holdt på å si svina). Var ikke for ingen grunn at den blei starta da.

Og ja, jeg synes det var riktig av Ronnie å synge "bli med og hoppe.." for å prøve å dra med seg hele stadion på et dødt tidspunkt i kampen. Som om ikke hele kampen var det, vil kanskje noen si.. Hehe..

Kjære JK, dere og de i klumpen i felt B er jo flaggskipene(tog du han) våre ift flagging - fortsett med det!!

Grå tribunepietister vil det alltid være på feltet. Jeg merket ikke de i går, men hvis de klaga på dere så bare gi f***.
                                -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                                Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

Kommentar

• BennyLem
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 2902

Med tanke på prestasjonene i går kan man like gjerne ha tostangs oppe konstant. Like greit å sperre for lidelsene.

Burde egentlig like gjerne hatt en heldekkende TIFO foran feltet hele matchen, så slipper man å se tidenes dårligste fotball.
                                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Tony
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4737

Hvorfor er det ingen som smeller tilbake med "syng da" "klapp for faen" osv fra forsakgerfeltet på felt-c når dere står og hører på? Og når fikk folk lov å sitte på feltet uten å få pepper for det?

Kjør på JK. Full støtte fra oss på felt p!

Kommentar

• CFD
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 2319

Slik som JK brukte Tostangs ser jeg absolutt ingen grunn til å klage på det. De kom fort opp når det var pause i spillet og gikk like raskt ned når spillet ble sparket igang igjen. Hvis noen klager på dette får de finne seg et annet sted og stå! Full støtte!
                                      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

Kommentar

• Seb.R
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 4159

Løkringene kan da heller fløtte seg høyere opp på tribunen for å se over tostangsa hvis det er et jævla problem for dem. Det var god plass 10-15 rader lengre opp.

Rart det blir krig.
                                        www.sebastianramsland.com
                                        www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

Working...