LSK-Molde Torsdag 25/6, kl 19.00.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    #21
    Opprinnelig skrevet av Seb.R
    Løkringene kan da heller fløtte seg høyere opp på tribunen for å se over tostangsa hvis det er et jævla problem for dem. Det var god plass 10-15 rader lengre opp.

    Rart det blir krig.
    Poenget er at det taktisk lurt å ikke provosere unødvendig med to-stangs. Babysteps er tingen, vi må la folk på feltet bli vant til at det flagges og brukes to-stangs, men da kan vi ikke gape over alt med en gang.

    Personlig synes jeg ikke to-stangs er noe fetere enn flagg under matchen, men de blokkerer utsikten for de bak totalt, så mitt tips er å bruke dem fornuftig.
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

    Kommentar

    • mr.sandass
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2005
      • 972

      #22
      Opprinnelig skrevet av Rønnern
      Poenget er at det taktisk lurt å ikke provosere unødvendig med to-stangs. Babysteps er tingen, vi må la folk på feltet bli vant til at det flagges og brukes to-stangs, men da kan vi ikke gape over alt med en gang.

      Personlig synes jeg ikke to-stangs er noe fetere enn flagg under matchen, men de blokkerer utsikten for de bak totalt, så mitt tips er å bruke dem fornuftig.
      Nå har det vel gått snart 4 år siden UFC første gang fikk massiv pepper for bruk av to stangs så da vil vel de fleste si at det kanskje er på tide å bli vant til det nå?
      www.ultrasfeltc.net

      Kommentar

      • Rønnern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6690

        #23
        Opprinnelig skrevet av mr.sandass
        Nå har det vel gått snart 4 år siden UFC første gang fikk massiv pepper for bruk av to stangs så da vil vel de fleste si at det kanskje er på tide å bli vant til det nå?
        Det er vel først i år at det har blitt flagging over flere deler av KFL-feltet. Det som er minst like viktig er at vi ikke skyver vekk syngende supportere. Vokal support er alltid det viktigste, visuelt er en bonus.

        Nå begynner folk å skjønne hvor de skal stå dersom de absolutt ikke skal gå glipp av et eneste sekund av kampen, det blir mindre og mindre klaging for hver kamp som går.
        Mvh Ronnie "The Runner"
        LSK for alltid

        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

        Kommentar

        • gutt94
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2007
          • 3271

          #24
          Jeg var ikke paa kampen selv.
          Pleier og vaer "tullingen" med det store flagget hos JK.(hvem var det som tok over?)
          Og flagger mere hvis noen klager paa meg bare.

          Mot start 1 juli er det bare aa kjQre paa.

          Visuell JK i Kroatia, ikke norsk tastatur her nede. (plz ikke klag, men dere "dreper" meg vell uansett)
          KnutHSolberg

          Kommentar

          • Kristiansen
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2007
            • 1332

            #25
            Opprinnelig skrevet av gutt94
            Jeg var ikke paa kampen selv.
            Pleier og vaer "tullingen" med det store flagget hos JK.(hvem var det som tok over?)
            Og flagger mere hvis noen klager paa meg bare.

            Mot start 1 juli er det bare aa kjQre paa.

            Visuell JK i Kroatia, ikke norsk tastatur her nede. (plz ikke klag, men dere "dreper" meg vell uansett)
            Flagget du flagger med er mini-flagg i forhold til det vi brukte mot Molde, Knut.

            Jeg og Martin byttet på å flagge med det.

            Men samme det, ny match i morra mot Start.

            Like mye visuell støtte !

            Kommentar

            Working...