Vuvuzelatrompeter

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • rEPPA
    *****istrator
    • Nov 2003
    • 3933

    Vuvuzelatrompeter

    Når skal KFL bli det første i Norge med Vuvuzelatrompeter?



    Gleder meg til det.
    Last edited by rEPPA; 29.06.2009, 14:14.
    www.kfl.no/debatt
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    #2
    Opprinnelig skrevet av rEPPA
    Når skal KFL bli det første laget med Vuvuzelatrompeter?



    Gleder meg til det.
    Borte mot enga er mitt forslag.

    Kommentar

    • Torolf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 9574

      #3
      Lyden minner mest om suset fra et formel 1-løp, bortsett fra at man mangler lydforandringene idet bilene passerer.

      Kommentar

      • Felt C
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2004
        • 776

        #4
        Opprinnelig skrevet av rEPPA
        Når skal KFL bli det første i Norge med Vuvuzelatrompeter?



        Gleder meg til det.
        Suverent,er det eneste som mangler nå.....

        Kommentar

        • merch
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2007
          • 938

          #5



          Oppfordrer alle til å melde seg inn her å invitere alt av venner, kolleger, ekser og tremeninger.
          lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
          sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

          Kommentar

          • Tobben
            Jeg elsker å kjøre trikk
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2005
            • 1666

            #6
            Opprinnelig skrevet av merch
            http://www.facebook.com/home.php#/gr...gid=6488705445


            Oppfordrer alle til å melde seg inn her å invitere alt av venner, kolleger, ekser og tremeninger.


            Oppfordrer alle til å stemme imot vuvuzela trompeten her. Vuvuzela trompeten må gå!

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13277

              #7
              Faren er vel overhengende for at vi kan ta livet av Martin Andresen?
              Kaizer Chiefs' PR-ansvarlige Putco Mafani, er en av dem som har fått æren for at trompetene har blitt en sørafrikansk stolthet.

              - Husk at dette ikke er tennis eller golf, der du blir oppfordret til å være stille. Dette er en bråkete sport. Det er et gammelt afrikansk ordtak som går som følger: «Masse lyd dreper bavianen».

              Kommentar

              • tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

                #8
                Jeg vil ha disse på plass mot enga borte , haha tenk hvor høyt dem må skru opp vålenga kirkesangen sin haha.

                Kommentar

                • veiron
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6267

                  #9
                  Hahaha liksom. Ikke engang ironiser over dette, for da kan dere banne på at det kommer noen jævla idioter på kamp med disse trompetene i troen på at de er "morsomme".

                  For en forferdelig lyd!

                  Kommentar

                  • Bolsen3
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2004
                    • 1061

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Tobben
                    http://www.banvuvuzela.com/

                    Oppfordrer alle til å stemme imot vuvuzela trompeten her. Vuvuzela trompeten må gå!
                    Herregud, hvordan går det ann å ha en sånn holdning?! Make no mistake, jeg hater lyden, den er helt forferdelig, men hvilken rett har jeg til å fortelle sørafrikanerene hva de kan og ikke kan gjør i deres VM? Sorry ass, men man er rett og slett en bortskjemt drittunge uten respekt for andre enn seg selv hvis man ønsker å forby dette! Det er tydeligvis en del av deres tribunekultur, respekter det!

                    Kommentar

                    • UltraFo
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2007
                      • 800

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Bolsen3
                      Herregud, hvordan går det ann å ha en sånn holdning?! Make no mistake, jeg hater lyden, den er helt forferdelig, men hvilken rett har jeg til å fortelle sørafrikanerene hva de kan og ikke kan gjør i deres VM? Sorry ass, men man er rett og slett en bortskjemt drittunge uten respekt for andre enn seg selv hvis man ønsker å forby dette! Det er tydeligvis en del av deres tribunekultur, respekter det!
                      Reglen sånn jeg har skjønt det er at kun Sør-Afrika skal få bruke det når de spiller da siden det er dems VM, mens vi andre som hater det får ikke bruke det og slipper det med mindre man da møter Sør-Afrika.
                      UFC ~ Gulsvarte Brødre

                      Kommentar

                      • superbøffel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 5611

                        #12
                        Vil tro mange andre norske supportergrupperinger har tidvis følt det samme måten ovenfor tromma... Frihet for Vuvuzelatrompeter!
                        Enøyd i de blindes dal.

                        Kommentar

                        • UltraFo
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2007
                          • 800

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av superbøffel
                          Vil tro mange andre norske supportergrupperinger har tidvis følt det samme måten ovenfor tromma... Frihet for Vuvuzelatrompeter!
                          True true, men skal sies at det omtrent bare er 3-4 lag igjen som IKKE bruker tromme. Og tromma kan man forsvare med at er stemningskapende. Trompeten er bare bråkete og jævlig. Uansett skal man ikke se bort ifra at den moderne fotballen viser sitt sanne ansikt og media nekter å vise kamper hvor trompeten blir brukt. Allerede vært snakk om det i flere land pga det er for mye bråk.
                          UFC ~ Gulsvarte Brødre

                          Kommentar

                          • superbøffel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 5611

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av UltraFo
                            True true, men skal sies at det omtrent bare er 3-4 lag igjen som IKKE bruker tromme. Og tromma kan man forsvare med at er stemningskapende. Trompeten er bare bråkete og jævlig. Uansett skal man ikke se bort ifra at den moderne fotballen viser sitt sanne ansikt og media nekter å vise kamper hvor trompeten blir brukt. Allerede vært snakk om det i flere land pga det er for mye bråk.
                            At tromma er stemningsskapende er vel strengt tatt et indiviuellt standpunkt, akkurat som at trompeten er bråkete og jævlig?

                            Forøvrig usannsynlig morsomt at fler som skriker på frihet for supporterne (har vi noengang vært fanget?) nå skriker på forbud mot trompeten. Minner strengt tatt litt om Fair Play holdningen til Sutre-Lars og Bedehus-Mathisen.
                            Enøyd i de blindes dal.

                            Kommentar

                            • UltraFo
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2007
                              • 800

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av superbøffel
                              Forøvrig usannsynlig morsomt at fler som skriker på frihet for supporterne (har vi noengang vært fanget?) nå skriker på forbud mot trompeten. Minner strengt tatt litt om Fair Play holdningen til Sutre-Lars og Bedehus-Mathisen.
                              Siden dette er dems greie mener jeg at Sør-Afrika burde få bruke jævelskapet når de spiller kamper. Ser ikke vitsen i at vi skal bråke mest mulig når vi heller kan synge osv som vi er vant til. Men at folket der nede heller vil blåse i trompet osv får være opptil dem. Bare vi andre slipper å gjøre det. Såklart kjipt for de som møter laget men.

                              Frihet for supportere står fast enda det Folk mener vell bare at å bråke mest mulig under en kamp ikke har så mye med å støtte laget men å heller lage mye bråk som bare irriterer.
                              UFC ~ Gulsvarte Brødre

                              Kommentar

                              • superbøffel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 5611

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av UltraFo
                                Siden dette er dems greie mener jeg at Sør-Afrika burde få bruke jævelskapet når de spiller kamper. Ser ikke vitsen i at vi skal bråke mest mulig når vi heller kan synge osv som vi er vant til. Men at folket der nede heller vil blåse i trompet osv får være opptil dem. Bare vi andre slipper å gjøre det. Såklart kjipt for de som møter laget men.

                                Frihet for supportere står fast enda det Folk mener vell bare at å bråke mest mulig under en kamp ikke har så mye med å støtte laget men å heller lage mye bråk som bare irriterer.
                                Hva som støtter laget er vel også ett definisjonsspørsmål? Hvor mange som fyrer av bluss mener de støtter laget? Hvor mange som danser mener de støtter laget?
                                Enøyd i de blindes dal.

                                Kommentar

                                • knut
                                  Make knut Great Again
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2006
                                  • 9463

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av UltraFo
                                  Reglen sånn jeg har skjønt det er at kun Sør-Afrika skal få bruke det når de spiller da siden det er dems VM, mens vi andre som hater det får ikke bruke det og slipper det med mindre man da møter Sør-Afrika.
                                  Tror ikke det var regel, bare et foreslått kompromis.

                                  Tingen med blåsa er at det er dems måte å feire på, og med den nasjonale historien i bakhue feirer dem sin greie som faen. Å nedsette et forbud, bare fordi bleikinger som vanlig ikke liker det som er annerledes, blir feil.

                                  Men faen for en plagsom lyd.
                                  Last edited by knut; 02.07.2009, 09:58. Begrunnelse: kommafeil

                                  Kommentar

                                  • Ytre
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2008
                                    • 773

                                    #18
                                    Syns vi bare skal blåse i hele trompetsaken jeg
                                    I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

                                    Kommentar

                                    • tullebukk
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2006
                                      • 5446

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Ytre
                                      Syns vi bare skal blåse i hele trompetsaken jeg
                                      Jepp blåse og sabotere vif kampen

                                      Kommentar

                                      • Mr.Bird
                                        Medlem
                                        Møteplager
                                        • Mar 2009
                                        • 76

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Ytre
                                        Syns vi bare skal blåse i hele trompetsaken jeg
                                        Tror det kan være lurt. Skulle det bli et forbud mot disse, tar det vel ikke lang tid før NFF truer med poengtrekk, tomme tribuner eller bøter på minst 50.000 ved ulovlig bruk av Vuvuzela!

                                        Er vi heldige, kan man sikkert sende inn en søknad om å ha lovlig "blåsing"
                                        MCMXVII

                                        Kommentar

                                        Working...