Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hva dreiv forsangerne med i 2 omg , virka som det nesten var et sabotasje forsøk..Makan til dårlig stemmning. Og ja jeg gikk når det stod 3-0 ,skylder litt på en feberherja kropp men mest på elendige spillere.
Hva dreiv forsangerne med i 2 omg , virka som det nesten var et sabotasje forsøk..Makan til dårlig stemmning.
I mine øyne var det spillerne ute på banen som bedrev sabotasjeforsøk. De bidrar ikke akkurat til god stemning med den ekstreeeeemt labre innsatsen de viser. Fort gjort å la seg rive litt ut av rytmen av slikt.
Men idiotisk å synge høyere og med mer innlevelse lenge etter kampslutt når man ikke sang halvparten så "bra" hele andre omgang til sammen en gang.
Det er klassisk møkkakampsyndrom. Så lenge det er håp, men laget spiller dårlig, sutrer folk og er nervøse, og glemmer å synge.
Når 3-0 kommer i fleisen og alt er over, snur det til sammafaen og kanlikegodtsyngefordeterikkenoeåsepå.
Egentlig syntes jeg dette var en kamp for Later som vi scorer mål!, men Ronnie hørte meg ikke, og i ettertid synes jeg det var mye bedre med I med- og motgang.
Bare meg eller var det en del som klagde på flagginga? Spesiellt en litt overvektig type i slutten av 20 åra klagde i overkant mye. Samme herremann peip og sutra gjennom mesteparten av kampen. For all del, vi spilte ræva men du trenger vel ikke å stå å furte i 90 minutter for det? Samme med folk som går tidlig. Direkte flaut.
Bare meg eller var det en del som klagde på flagginga? Spesiellt en litt overvektig type i slutten av 20 åra klagde i overkant mye. Samme herremann peip og sutra gjennom mesteparten av kampen. For all del, vi spilte ræva men du trenger vel ikke å stå å furte i 90 minutter for det? Samme med folk som går tidlig. Direkte flaut.
Var mye klaging! men de som kalga fikk høre at de kunne stelle seg et annet sted. etter de har fått høre d, så ble d ikke noe mere klaging etter som hva jeg hørte. stod selv med et flagg sammen med JK/UFC og d ble mindre og mindre klaging etterhvert
Var mye klaging! men de som kalga fikk høre at de kunne stelle seg et annet sted. etter de har fått høre d, så ble d ikke noe mere klaging etter som hva jeg hørte. stod selv med et flagg sammen med JK/UFC og d ble mindre og mindre klaging etterhvert
Stemmer det. Han ga seg litt etterhvert han kameraten. Dere skal ha honnør for flagginga deres. Bare å gi faen i medgangssupportere som står og sutrer.
Var mye klaging! men de som kalga fikk høre at de kunne stelle seg et annet sted.
Onkel Ronnie ordnet opp
Men, synes det var mye fornuftig flagging i dag og når vi har så stort felt med så mange mulige plasseringer kunne de som absolutt ikke ville ha flagging foran seg flytte seg til et annet sted. Alternativt stille seg sammen med JK og flagge sammen med dem.
Ellers er jeg positivt overrasket over oppmøtet, så får det være så som så at flere faste stående supportere fant det mer behagelig å sitte. Stemninga var heller ikke så verst, kampen tatt i betraktning.
1. I med og motgang ble holdt for lenge fordi den:
2. Ikke trøkka før kampen var FERDIG. Da var det for sent mener nå jeg.
Nå ble i med og motgang starta i det 87 minutt, og jo, den trøkk før kampen var ferdig og. Men ikke hele tiden. At det er trøkk når spillerene kommer mot oss og hilser er helt normalt.
Det er som Ulfpulf sier. Vi kan enten sutre eller synge. Like greit å holde det gående. Ikke mange som hadde gjort som oss idag. Men men.
At det var dårlig stemning er ikke så rart fordi LSK spilte jo ikke fotball og da gidder ikke folk å synge.
men de som kalga fikk høre at de kunne stelle seg et annet sted. etter de har fått høre d, så ble d ikke noe mere klaging etter som hva jeg hørte. stod selv med et flagg sammen med JK/UFC og d ble mindre og mindre klaging etterhvert
Ja, stemmer det var jævlig mye klaging, jeg stod borterst på "flagg rekka"(nærmest klagerne med et relativt stort flagg)
Var mye få ned de jævla flaggene ogslikt. Men tilslutt ble jeg lei og sa tilbake, "sett deg et annet sted ellers så flagger jeg forran det jævla trynet dit resten av kampen". Og ronnie sa på megafonen at de som blir plaget av flagging får flytte seg, og det ble stilt i fra han litt, men mumla fortsatt om de flagga og at han ville se og slikt.
FLAGGE PÅ, SAMMA FAEN HVA HAN BAK DEG SIER!!!!
Noe bra og noe dårlig på tribunen i dag. Men er vell mange som er i ferie modus, ikke mange som er på kamp. Og vi hadde vell nesten tapt kampen før vi kjøpte biletter.
Kommentar