LSK - Aalesund søndag 12. juli kl 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    #21
    synes det var helt greit selv, med tanke på hvor lite folk det var.
    Kanarifugla flyr høyt i år!

    Kommentar

    • King_Raymond
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4987

      #22
      Opprinnelig skrevet av Rønnern
      Stemningen i går var som forventet. I forhold til de toppene vi har levert de siste årene var det middels. I forhold til alle andre stadioner i Norge, var det bra.

      Av de seks kampene som ble vurdert i Aftenposten i går, var det kun Åråsen som fikk skryt for stemningen. Sitat: "Alltid bra trøkk i Kanari-Fansen"
      Det er bra, sålenge mediene skryter av oss så burde vi være fornøyd. Et par år så får vi kanskje like mye cred som Stormen og Plankehaugen får
      Ultras Felt C Lillestrøm

      Kommentar

      • Petter Ø
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3008

        #23
        Opprinnelig skrevet av King_Raymond
        Det er bra, sålenge mediene skryter av oss så burde vi være fornøyd. Et par år så får vi kanskje like mye cred som Stormen og Plankehaugen får
        vi? det liker jeg å høre
        Petter Ø - Kreativ Kanaris
        http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
        Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

        Kommentar

        • Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

          #24
          Opprinnelig skrevet av King_Raymond
          Det er bra, sålenge mediene skryter av oss så burde vi være fornøyd. Et par år så får vi kanskje like mye cred som Stormen og Plankehaugen får
          Selvfølgelig er det positivt at folk utenfor KFL og LSK gir ros, det veier opp for de som absolutt bruker enhver anledning til å rakke ned på KFL...
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

          Kommentar

          • veiron
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6267

            #25
            Opprinnelig skrevet av Rønnern
            Selvfølgelig er det positivt at folk utenfor KFL og LSK gir ros, det veier opp for de som absolutt bruker enhver anledning til å rakke ned på KFL...
            Ja, du snakker vel om de surmulende folka som ikke gidder å stå med KFL og bruker masse energi på å sleike Kjernen opp i ræva?
            De tar man jo seriøst.

            Kommentar

            • FUGlinho
              KFL styremedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 2454

              #26
              Hvorfor skal folk drive å klage over at vi får litt positiv omtale? Er ikke det bra etter noen år med ganske negativ omtale?
              Kim
              Styremedlem KFL

              Kommentar

              • Ytre
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2008
                • 773

                #27
                Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                Hvorfor skal folk drive å klage over at vi får litt positiv omtale? Er ikke det bra etter noen år med ganske negativ omtale?
                Ingen som har klaga. blir vel bare stilt spørsmålstegn ved om man skal vurdere en tribuneprestasjon utifra en skribent i aftenposten.

                Ingen vits i å begynne kranglinga igjen, det har vi hatt nok av de siste to åra.
                I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

                Kommentar

                • UltraFo
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2007
                  • 800

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                  Hvorfor skal folk drive å klage over at vi får litt positiv omtale? Er ikke det bra etter noen år med ganske negativ omtale?
                  Har KFL hatt mye negativ omtale?

                  Innlegget til Ray var vell heller ment som at man ikke skal ta alt som står i media for å være sant og at vis man alltid tror at alt er bra osv så blir man heller ikke bedre. Man må tåle konstruktiv kritikk uten å mene at alt er rettet negativt og vondt ment.

                  Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                  Så ganske glissent ut på feltet i går og stemningen var helt på det jevne etter min mening.
                  Det er er ikke negativt å si det er helt på det jevne utifra antall? Folk må slappe av litt. Enig med Ytre, vært nok krangling uten grunn! Rart det blir krig i verden?
                  UFC ~ Gulsvarte Brødre

                  Kommentar

                  • Rønnern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6690

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Ytre
                    Ingen som har klaga. blir vel bare stilt spørsmålstegn ved om man skal vurdere en tribuneprestasjon utifra en skribent i aftenposten.
                    Det spørsmålstegnet gikk meg hus forbi, hvor var det? Sarkasme er tydeligvis ikke din sterke greie...
                    Mvh Ronnie "The Runner"
                    LSK for alltid

                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                    Kommentar

                    • UltraFo
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2007
                      • 800

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Rønnern
                      Det spørsmålstegnet gikk meg hus forbi, hvor var det? Sarkasme er tydeligvis ikke din sterke greie...
                      Enten har du ikke godt av fotball pause Onkel Ronnie eller så må du slappe av litt og ikke se feil i alt det folk skriver du skjønner jo hva han mener. Til og med jeg gjorde det!
                      UFC ~ Gulsvarte Brødre

                      Kommentar

                      • tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

                        #31
                        Og den som kommer og sier at det var bra stemning mot aalesund, han må ha røyka mye rart .Jeg satt meg bak målet i 2 omg pga en kranglete nakke og blei veldig overaska over hvor dårlig kfl hørtes, var bare lillestrøm er de beste som var bra ellers så var det elendig . Utrolig få på feltet også tipper maks 700 der og det er alt for dårlig og jeg tipper at det aldrig før har hvert så få( ferie eller ikke ferie)på feltet..Veldig spendt på hva styret i kfl gjør med dette som begynner og bli et problem......Virker som folk i kfl er blitt like gyldige og handlings lamma om dagen... Faen vi holder på og rykke ned for faen ,hvor har det blitt av den fantastiske støtta som vi vet vi kan få til ( GODSET I FJORD)... Og en liten ting til som jeg føler er litt håpløst er hvorfor i helvete vi synger evighets sanger når dommern gjør graverende feil på banen,,jeg savner litt av den spontane faenskapen fra gamledager....
                        Last edited by tullebukk; 15.07.2009, 20:15.

                        Kommentar

                        • Rønnern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6690

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av tullebukk
                          hvorfor i helvete vi synger evighets sanger når dommern gjør graverende feil på banen...
                          Ikke skriv vi, du er ikke en av KFLs syngende supportere.
                          Mvh Ronnie "The Runner"
                          LSK for alltid

                          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                          Kommentar

                          • tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Rønnern
                            Ikke skriv vi, du er ikke en av KFLs syngende supportere.
                            Kall meg hva du vil du Rønnern, står der og synger for full hals jeg .Men det er kanskje ikke bra nok for deg???? Må si at jeg og flere med meg begynner og bli litt leie den evïghets greia og da spesielt på slutten av kampene hvor gutta virkelig trenger støtte.. Og ikke trøtte evighets sanger som nesten dør ut hele tiden.....Men kan vell ikke komme med kritikk her, for da er du pluselig ikke med i kfl lenger , makan :twisted:
                            Last edited by tullebukk; 15.07.2009, 20:15.

                            Kommentar

                            • mr.Jordbakke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 3845

                              #34
                              Enig med tullebukk; spontaniteten har blitt borte de siste årene. Samtidig har evighetssangene ført til at vi har hevet oss mange hakk. Problemet med spontanitetfraværelsen ligger vel mye i at forsangerne står med ryggen mot banen store deler av kampen.
                              NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                              Mvh
                              Mr.Jordbakke

                              Kommentar

                              • FUGlinho
                                KFL styremedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 2454

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av UltraFo
                                Har KFL hatt mye negativ omtale?

                                Kan ikke si at vi ikke har hatt negativ omtale de siste årene?

                                edit: Men dette kan vi bare la ligge, ikke vits å dra frem sånne ting nå
                                Last edited by FUGlinho; 15.07.2009, 21:10.
                                Kim
                                Styremedlem KFL

                                Kommentar

                                • FUGlinho
                                  KFL styremedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 2454

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                  Og en liten ting til som jeg føler er litt håpløst er hvorfor i helvete vi synger evighets sanger når dommern gjør graverende feil på banen,,jeg savner litt av den spontane faenskapen fra gamledager....
                                  Vi sang da sanger før i gamle dager og. Da vi hadde den spontane faenskapen som du kaller den. Blir jo ikke spontant hvis Rønnern skal dra igang "dommerjævel" hver gang dommern gjør noe galt?

                                  Når dommern gjør en "stor feil" eller det kommer en stygg tackling og alle skriker i protest, så syns jeg det er bra at vi bruker den ekstra pushen som kommer der på eget lag istedet for å synge dommerjævel (Noen ganger det såklart veldig deilig å synge mot dommer/motspiller og)

                                  Dommersangene vi har er forresten crap alle sammen, tenk å synge dommerjævel, for så å klappe rett etterpå, forstå det den som kan! (men det er et annet kapittel)
                                  Kim
                                  Styremedlem KFL

                                  Kommentar

                                  • Mr.Bird
                                    Medlem
                                    Møteplager
                                    • Mar 2009
                                    • 76

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                    Ikke skriv vi, du er ikke en av KFLs syngende supportere.
                                    Personlig ser jeg på alle som holder med LSK som en stor "familie/gjeng". At man må være en av "vi" (som tydeligvis er KFL), for å kunne si at stemningen ikke vare noe å skryte av, er synd. Er vel enig med andre her som mener at stemningen var OK, noe som er naturlig med tabellposisjonen, motstander og tidspunkt (ferie). Er vel lettere å evaluere stemningen fra "utsiden"??
                                    MCMXVII

                                    Kommentar

                                    • Rønnern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6690

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                      Kall meg hva du vil du Rønnern, står der og synger for full hals jeg .Men det er kanskje ikke bra nok for deg????
                                      He, he, du synger ikke av full hals. En gang i blant er du med ellers er det kjefting og neglebiting fra deg.

                                      Synes du det er for dårlig, må du begynne med deg sjøl og gi jernet. Alle på tribunen må bidra, ikke bare de rundt deg.
                                      Mvh Ronnie "The Runner"
                                      LSK for alltid

                                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                      Kommentar

                                      • FUGlinho
                                        KFL styremedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 2454

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av Mr.Bird
                                        Personlig ser jeg på alle som holder med LSK som en stor "familie/gjeng". At man må være en av "vi" (som tydeligvis er KFL), for å kunne si at stemningen ikke vare noe å skryte av, er synd. Er vel enig med andre her som mener at stemningen var OK, noe som er naturlig med tabellposisjonen, motstander og tidspunkt (ferie). Er vel lettere å evaluere stemningen fra "utsiden"??
                                        Jeg er også enig i at stemningen/oppmøtet søndag har mye med resultatene i år, og ikke minst ifjor og gjøre. Pluss at vi nå er midt i fellesferien.

                                        Også burde de rundt omkring på åråsen få komme med sine synspunkter, men de som ikke bidrar fullt ut for å bedre stemningen har fint lite å si når det kommer til kritikk av KFL.
                                        Kim
                                        Styremedlem KFL

                                        Kommentar

                                        • iL
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 10771

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                          Også burde de rundt omkring på åråsen få komme med sine synspunkter, men de som ikke bidrar fullt ut for å bedre stemningen har fint lite å si når det kommer til kritikk av KFL.
                                          Uenig.

                                          Det er mange som kommer med konstruktiv kritikk som vi fint kan ta med oss. Trenger nødvendigvis ikke stå i KFL for å gjøre det.
                                          Kanarifugla flyr høyt i år!

                                          Kommentar

                                          Working...