LSK - Aalesund søndag 12. juli kl 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL109
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1958

    Stemningstråd LSK - Aalesund søndag 12. juli kl 18

    Litt bekymringsverdig at ingen har laget noen stemningstråd før denne matchen. Aner vi en viss slitasje?

    Her er infoen som ble lagt ut på forsida tidligere i dag (for de som har forumet som startside):

    Søndag kommer Aalesund til Åråsen

    LSK - Aalesund spilles søndag 12. juli kl 18. Nå må Åråsen fylles opp av fans som er gira på å gi alt for å løfte spillerne fram til en svært viktig 3-poenger!




    Etter en morsom 3-poenger mot Start i forrige hjemmekamp, med et påfølgende hyggelig hopp oppover på tabellen, har vi opplevd to kraftige smeller. Å ryke ut av cupen kan skje de beste, men opplevelsen av å bli rundspilt og lekke som ei sil er ikke hyggelig. Ikke for spillerne. Ikke for oss på tribuna. Sammen er vi nødt til å reise oss!

    Når Sportsklubben igjen må slå unnenfra burde det passe bra å få besøk av Aalesund. Søndag kl 18 er det mulighet til å revansjere bortetapet tidligere i sesongen. Denne gangen skal vinden blåse vår vei! Aalesund er fylt opp av søpla-rejects og har Tippeligaens suverent mest usympatiske trener. At Rekdal brautende på TV2 utbasunerer at han er vif-fan burde gi en ekstra motivasjon og et inderlig ønske om å stoppe kjeften på overløperen.

    Nå trenger vi å oppleve et LSK-lag som kjemper sammen, og vi supportere veit at vi har en viktig rolle som bidragsytere. Vi har sett før hva samling i bånn kan utrette, og det er den mentaliteten vi må ta med inn mot denne matchen!

    La oss løfte gutta fram. Sutring har aldri vært Kanari-Fansens melodi. Tida er ikke inne til å stå med henda i kors. Tida er inne for å plukke opp et flagg for første gang, vifte med skjerfet sjøl om du vanligvis lar det henge pent rundt nakken, bøye litt i knærne om du vanligvis står fjellstøtt, driste deg til å løfte armene over hodet når du klapper, synge av full hals om du tidligere har blitt beskylt for å være tonedøv. Yte litt ekstra. Sånn som vi ønsker at gutta på banen skal gjøre. Som vi skal hjelpe dem til å greie.

    På Martins

    Oppladinga før matchen tas som vanlig på Martin's. Der er det som vanlig medlemspris på øl i baren og mange hyggelige medsupportere å snakke med. Det blir tribunemøte i kjelleren kl 15.45. Vi oppfordrer alle som skal stå på Kanarifeltet til å være på plass tre kvarter før matchen.

    Bussbilletter til Rosenborg-turen kan også kjøpes på standen vår her.

    Syng for Fugla alle mann!

    Tifo-innsamling


    Viktig: Tifo-innsamling før kampen. Tifo-gruppa er på gang med tifoen i forbindelse med bortekampen mot Vålerengen 16. august. For å få dette til trenger de et bidrag i bøssene. Tøm lommene!
    Vidar Evje

  • Bobbythabird
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Aug 2005
    • 115

    #2
    Ingen unnskyldning for å ikke møte opp må Åråsen denne dagen! Gutta trenger all støtte de kan få! På tide vi fyller kanarifeltet å nyter det intime

    Her skal det synges å det skal synges høyt, slik at vi løfter spillera til 3 poeng å stopper kjeften på Rekdal!

    Kos blir det!
    Lillestrøm SK i mitt hjerte!!

    Kommentar

    • ragnarrock
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2008
      • 937

      #3
      herved lanseres et nytt konsept..

      la oss heie på gutta som gør det dårlig... og ikke bare synge på gutta når de gjør det bra!

      hvorfor?
      -vi stiller med spillere som Karim, som har gjort det langt fra bra om dagen.
      kanskje vi klarer å synge på de litt selvtillit?
      kanskje de da klarer å gjøre det bedre?


      (skulle forsåvidt MYE heller senn bjørkøy på baken der enn karim jeg og.. iblandt skjønner jeg ikke heelt hva Henning tenker på sånn sett...)
      *Kjempe gutta fighte gutta!!*

      -RagnarRock-

      Kommentar

      • Harvest
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2006
        • 855

        #4
        Opprinnelig skrevet av Bobbythabird
        Ingen unnskyldning for å ikke møte opp må Åråsen denne dagen!
        Ikke for å ødelegge stemninga, men jeg har en meget god unnskyldning. Hissig influensa. Håper KFL lager et helvetes bra liv sånn at det blir en nytelse å høre og se på tv'n fra sofakroken.
        Iron Maiden's gonna get you.

        Kommentar

        • SAEDbeger
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2006
          • 421

          #5
          Opprinnelig skrevet av ragnarrock
          la oss heie på gutta som gør det dårlig... og ikke bare synge på gutta når de gjør det bra!
          hehe får håpe de ikke er inne og leser detta da da blir det kjipt å bli sunget til på søndag.. hehe..

          Kanskje senke krava på å bli synget til. Dvs klarer forsvaret en halvgod klarering så får den personen sang

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4384

            #6
            Hvis vi klarer å slippe inn mindre enn 4 mål så får man vel synge for Otto og forsvarsrekka.
            ..................

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13277

              #7
              Opprinnelig skrevet av SAEDbeger
              Kanskje senke krava på å bli synget til. Dvs klarer forsvaret en halvgod klarering så får den personen sang
              Blir flott det. "Kippe treffer banen, ååå kippe treffer banen." "Otto han kan filme åååå otto han kan fiiilme" "essediri vant en duell, Essediri vant en duell i gåååår" "Bjørkøy han har tempo, bjøøørkøy han har tempo mopeeeed"

              Kommentar

              • Ytre
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2008
                • 773

                #8
                Ueing. Mener lista for å få spillersang under matchen bør ligge høyt. Det trenger ikke være tekniske finesser, men et sugende returløp med påfølgende gjennvinning av ball er ting som bør honoreres. Kort sagt ting som krever innsats og tæl.
                I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

                Kommentar

                • Lars
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6156

                  #9
                  Ikke overraskende at Ytre foreslår å belønne de som løper mest...

                  Kommentar

                  • King_Raymond
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4987

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Ytre
                    Ueing. Mener lista for å få spillersang under matchen bør ligge høyt. Det trenger ikke være tekniske finesser, men et sugende returløp med påfølgende gjennvinning av ball er ting som bør honoreres. Kort sagt ting som krever innsats og tæl.
                    Enig her. Er ingen stor fan av å synge for Karim når han for n`te gang ikke klarer å slå et innlegg forbi første forsvarer, eller for Søgård som slår en feilpasning når han står upresset inni midtbanesirkelen. Litt må man kunne forvente av folk som tjener 1 mill i året og har æren av å spille for laget med de beste supporterne i landet!
                    Ultras Felt C Lillestrøm

                    Kommentar

                    • Superstefan
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 2180

                      #11
                      Når åpner martins?
                      Fotograf Kreativ Kanaris

                      KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                      Kommentar

                      • Kanarifugl84
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2007
                        • 2319

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Superstefan
                        Når åpner martins?
                        Snart...tipper; 12:00!

                        Kommentar

                        • Emil B
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2006
                          • 5921

                          #13
                          Rekdal er en alkis åå Rekdal er en alkis!

                          Kommentar

                          • King_Raymond
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4987

                            #14
                            Så ganske glissent ut på feltet i går og stemningen var helt på det jevne etter min mening.
                            Ultras Felt C Lillestrøm

                            Kommentar

                            • tullebukk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 5446

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                              Så ganske glissent ut på feltet i går og stemningen var helt på det jevne etter min mening.
                              Og det i en dødsviktig kamp for fugla ,,,fy faen det er alt for dårlig...Tror aldrig jeg har sett så lite folk på feltet før.

                              Kommentar

                              • okb
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 2377

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Emil B
                                Rekdal er en alkis åå Rekdal er en alkis!
                                Snakk om dårlig fantasi.
                                Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                                Kommentar

                                • Ranakanaris
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2003
                                  • 488

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                  Og det i en dødsviktig kamp for fugla ,,,fy faen det er alt for dårlig...Tror aldrig jeg har sett så lite folk på feltet før.
                                  Du veit vel att fellesferien er i gang? Og mange av dem som står på feltet har helt sikkert kjerring og unger som krever en ferietur når man trossalt har ferie. Og da ryker nok 1 eller 2 kamper for noen i denne perioden. Synes aalesund supporterne var mange i går når man tenker på att det er ferietid, og det er positivt for lommeboka til LSK.

                                  Så jeg synes vi skal være fornøyd med publikumstallet på kampen i går, men tanke på att det er ferietid, høye billettpriser og att spillet til LSK har ikke akkurat vært til å rope hurra over i den siste tiden.
                                  Last edited by Ranakanaris; 13.07.2009, 11:13.

                                  Kommentar

                                  • Ytre
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2008
                                    • 773

                                    #18
                                    Skjønte når terminlista kom i vinter at det kom til å bli lite folk igår.

                                    Lite spennende motstander og fellesferie, kunne jo ikke blitt mye folk i går. Da måtte vi isåfall ha leda serien.
                                    I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

                                    Kommentar

                                    • King_Raymond
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 4987

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Ytre
                                      Skjønte når terminlista kom i vinter at det kom til å bli lite folk igår.

                                      Lite spennende motstander og fellesferie, kunne jo ikke blitt mye folk i går. Da måtte vi isåfall ha leda serien.
                                      Jupp, det er en typisk kamp som det ikke får blitt det voldsomme trykket. Det samme med neste kamp som er mot Tromsø i starten av August. Sålenge stemningen er sånn som den var i går så er det helt greit synes jeg. Kan ikke være knallstemning hver gang (ikke at det har vært noe problem denne sesongen uansett men )
                                      Ultras Felt C Lillestrøm

                                      Kommentar

                                      • Rønnern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6690

                                        #20
                                        Stemningen i går var som forventet. I forhold til de toppene vi har levert de siste årene var det middels. I forhold til alle andre stadioner i Norge, var det bra.

                                        Av de seks kampene som ble vurdert i Aftenposten i går, var det kun Åråsen som fikk skryt for stemningen. Sitat: "Alltid bra trøkk i Kanari-Fansen"
                                        Mvh Ronnie "The Runner"
                                        LSK for alltid

                                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                        Kommentar

                                        Working...