LSK - Aalesund søndag 12. juli kl 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • FUGlinho
    KFL styremedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2454

    #41
    Opprinnelig skrevet av iL
    Uenig.

    Det er mange som kommer med konstruktiv kritikk som vi fint kan ta med oss. Trenger nødvendigvis ikke stå i KFL for å gjøre det.
    Skriver ikke at man må stå i KFL. De jeg mener er de som ikke bidrar. Kan fint sitte rundt omkring på stadion og bidra.

    edit: Du kan liksom ikke velge å sitte på f.eks rb og holde kjeft, eller stå blant kfl og holde kjeft for så å kritisere hvis det har vært dårlig stemning.
    Last edited by FUGlinho; 16.07.2009, 14:27.
    Kim
    Styremedlem KFL

    Kommentar

    • King_Raymond
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4987

      #42
      Opprinnelig skrevet av FUGlinho
      edit: Du kan liksom ikke velge å sitte på f.eks rb og holde kjeft, eller stå blant kfl og holde kjeft for så å kritisere hvis det har vært dårlig stemning.
      Tja. Folk kan jo ha gode grunner for å være et annet sted på tribunen enn på KFL feltet, og jeg synes man burde få lov til å si sin mening om hvordan stemninga har vært, sålenge man er konstruktiv.
      Ultras Felt C Lillestrøm

      Kommentar

      • FUGlinho
        KFL styremedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2454

        #43
        Opprinnelig skrevet av King_Raymond
        Tja. Folk kan jo ha gode grunner for å være et annet sted på tribunen enn på KFL feltet, og jeg synes man burde få lov til å si sin mening om hvordan stemninga har vært, sålenge man er konstruktiv.
        Ja, det er derfor jeg skriver velger å sitte, og ikke må eller er tvunget til...

        Er såklart ikke imot konstruktiv kritikk, de jeg sikter til er de som "velger" å ikke bidra, men som klager fordet.
        Kim
        Styremedlem KFL

        Kommentar

        • Rovfugl
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 3672

          #44
          Opprinnelig skrevet av FUGlinho
          Ja, det er derfor jeg skriver velger å sitte, og ikke må eller er tvunget til...

          Er såklart ikke imot konstruktiv kritikk, de jeg sikter til er de som "velger" å ikke bidra, men som klager fordet.
          er vel teoretisk mulig å komme konstruktiv kritikk selv om man ikke bidrar.
          selv synes jeg noe av det kuleste med å være på match er tribunelivet og trøkket rundt det hele. Men det må da vel være tillatt eller mulig for en ikkesyngende å komme med kritikk etter en kamp?
          DØ FOR FUGLA!!!
          http://www.fluefiskebloggen.no
          LSK er min religion
          Ujah er min gud

          Kommentar

          • King_Raymond
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4987

            #45
            Opprinnelig skrevet av FUGlinho
            Er såklart ikke imot konstruktiv kritikk, de jeg sikter til er de som "velger" å ikke bidra, men som klager fordet.
            Jupp, så lenge du mener klaging og ikke konstruktiv kritikk så er jeg enig, problemet er vel at folk har veldig forskjellige meninger om hva som er konstruktiv kritikk, og hva som er klaging.
            Ultras Felt C Lillestrøm

            Kommentar

            • iL
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 10771

              #46
              Opprinnelig skrevet av Rovfugl
              er vel teoretisk mulig å komme konstruktiv kritikk selv om man ikke bidrar.
              selv synes jeg noe av det kuleste med å være på match er tribunelivet og trøkket rundt det hele. Men det må da vel være tillatt eller mulig for en ikkesyngende å komme med kritikk etter en kamp?
              Hvordan kan man ha innsikt i hva som er bra, eller hvordan ting fungerer hvis man ikke i det hele tatt bidrar selv?
              Kanarifugla flyr høyt i år!

              Kommentar

              • mr.sandass
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2005
                • 972

                #47
                Opprinnelig skrevet av iL
                Hvordan kan man ha innsikt i hva som er bra, eller hvordan ting fungerer hvis man ikke i det hele tatt bidrar selv?
                Er sikkert en del som i enkelte kamper velger og sitte isteden for å stå.
                www.ultrasfeltc.net

                Kommentar

                • King_Raymond
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4987

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av iL
                  Hvordan kan man ha innsikt i hva som er bra, eller hvordan ting fungerer hvis man ikke i det hele tatt bidrar selv?
                  Mange vil nok si at det er lettere å ha innsikt i hva som er bra og hva som er mindre bra når man ser det fra utsiden.
                  Ultras Felt C Lillestrøm

                  Kommentar

                  • iL
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 10771

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                    Mange vil nok si at det er lettere å ha innsikt i hva som er bra og hva som er mindre bra når man ser det fra utsiden.
                    Poenget mitt var folk som aldri har bidratt har ingen innsikt.
                    Kanarifugla flyr høyt i år!

                    Kommentar

                    • Ranakanaris
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 488

                      #50
                      Hvis man sitter så synes jeg med att man ikke blande seg inn i hvordan livet på feltet blir styrt under kampen. Da man selv ikke er å bidrar så synes jeg det er feil å komme med kritikk mot dem som jobber hardt for å lage best liv på feltet. Men det er nå min mening om dette, i utgangspunktet så synes jeg det er rart att man klarer å komme med negativ kritikk mot det som blir gjort på feltet når man ser hvor mye skryt man har fått og hva spillerne har sagt om KFL innsatts så langt i sesongen.

                      Synes det har vært bra trøkk fra feltet hvis man tar utgangspunkt i att KFL nå har støttet LSK i motgang i 1 1/2 sesong. Tror ikke det er mange supporterklubber som ville ha taklet dette så mye bedre enn KFL.

                      Så fortsett å stå på, er like stolt av KFL etter hver kamp, selv om jeg sitter på felt O.

                      PS!! eneste jeg synes er dårlig er att damene i KFL ikke kan gjøre det samme som enkelte gutter/menn gjør, nemlig stille med bar overkropp

                      Kommentar

                      • tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

                        #51
                        Ser du sier motgang siste1 1/2 sesong...Hvor har du hvert de siste 15 åra?

                        Kommentar

                        • Ranakanaris
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 488

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av tullebukk
                          Ser du sier motgang siste1 1/2 sesong...Hvor har du hvert de siste 15 åra?
                          Att du mener 4 og 7 plasser er motgang forhold til det vi har opplevd i 2008 og nå det samme i 2009 er dine ord. Det vi har opplevd i 2008 og 2009 når vi ser på pengebruk og spillerkjøp i forhold til resulltat slår allt jeg har opplevd i mine 20 år på Åråsen. Hadde gladelig byttet bort dette mot en trygg 7 plass eller en grei 4 plass.

                          Men det er opp til enhver å vurdere motgang, men å kalle 4 og 7 plasser for motgang synes jeg blir rart i forhold til det som var i fjor og som skjer i år.

                          Kommentar

                          • tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

                            #53
                            Lsk som klubb skal ALDRIG være fornøyd med 4 plasser.Selv om det kanskje ikke hadde hvert og forakte i dag.:???:

                            Kommentar

                            • gutt94
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2007
                              • 3272

                              #54
                              Når kommer bildene ?
                              KnutHSolberg

                              Kommentar

                              Working...