Hva med å dra i samme retning igjen?
Collapse
X
-
-
Akuratt
Edit: For å forklare hva jeg mener: Jeg føler at den interne konkuransen som var før gikk på bekostning av det interne samarbeidet. Ufattelig med uenigheter mellom grupperingene og motarbeiding av hverandre. Når jeg kom inn i FuglaTifo var det på Råholt Kanaris sin "kvote" og det var ikke jeg som plasserte meg der. Som enkeltperson/vanlig KFL-medlem hadde man lite å komme med. Steile fronter mellom grupperingene og diskusjon i mellom dem, ikke så mye person til person. Sanger som den ene gruppa prøvde å få igjennom, boikottet den andre fordi de ikke hadde godkjent den osv.
Dette er min personlige mening og mye av grunnen til at jeg heller vil vi skal være hovedsaklig en stor gruppe folkelige enkeltpersoner.
ps. CocaJerry og Stray Cat ga meg tommel opp før jeg editerte
Til tider dro jo UFC også store deler av TIFO gruppa.
Man hadde kanskje flere runder før man valgte å kjøre på for en besemt sang, men da slipper man jo dårlige versjoner eller noen sanger andre i Norge har sunget før oss.
Man fikk jo uansett en slutt på det da man valgte å lage et regelverk sammen med LSK som automatisk ekskluderte en gruppe.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Akkuratt
Når jeg kom inn i FuglaTifo var det på Råholt Kanaris sin "kvote" og det var ikke jeg som plasserte meg der. Som enkeltperson/vanlig KFL-medlem hadde man lite å komme med. Steile fronter mellom grupperingene og diskusjon i mellom dem, ikke så mye person til person. Sanger som den ene gruppa prøvde å få igjennom, boikottet den andre fordi de ikke hadde godkjent den osv.
Tidligere har jeg vært med ganske mye på TIFO arbeid, var ikke akkurat sånn at jeg måtte spørre om å få lov å være med. Alle som vil jobbe med TIFO kan ta kontakt med TIFO gruppa.
Som vanlig medlem av KFL føler man sikkert ikke at man har så mye man skulle ha sagt, men det betyr ikke at det er sant. Det hjelper selvfølgelig å bli litt varm trøya blandt de som "har noe å si i KFL", men det viktigste er å fortsette å si sin mening.
Undergrupperingene fikk det for seg at de skulle lage egne sanger og egne TIFO`r, men det er Tribuneliv og TIFO-gruppa sine ansvar. Hvorfor ble det slik at undergrupperingene krangler om ting de ikke hadde ansvar for? jo fordi KFL, tifogruppa og tribuneliv gruppa ikke sa en dritt på det før det var for sent.
Gratulerer med din personlig mening.Kommentar
-
Som vanlig medlem av KFL føler man sikkert ikke at man har så mye man skulle ha sagt, men det betyr ikke at det er sant. Det hjelper selvfølgelig å bli litt varm trøya blandt de som "har noe å si i KFL", men det viktigste er å fortsette å si sin mening.
Undergrupperingene fikk det for seg at de skulle lage egne sanger og egne TIFO`r, men det er Tribuneliv og TIFO-gruppa sine ansvar. Hvorfor ble det slik at undergrupperingene krangler om ting de ikke hadde ansvar for? jo fordi KFL, tifogruppa og tribuneliv gruppa ikke sa en dritt på det før det var for sent.
TakkPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Med mindre jeg misforstod hva du mente.
Denne skjønner iikke jeg, du sa for litt siden at det var bedre før rundt 2007, da UFC, MB/KGG, Råholt osv styrte, samtidig sier du nå at det var ille. Var det ille at undergruppende styrte MEN stemningen var bedre da enn før eller?UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
KFL var ikke summen av undergruppene, men det var flere på det tidspuktet som var fremtredende folk i KFL samtidig som de var medlem i en av undergruppene (for undergrupper ble jo populært). Med skikkelige rettningslinjer for hva undergrupper har lov til å gjøre, og for hvordan de skal samarbeide for LSK med KFL før, under og etter kamper så ville ting blitt annerledes.
værsegooKommentar
-
Vi i UFC takker for svar på hendvendelsen vår og registrer at styret i KFL har kommet oss imøte. Desverre så er avstanden fortsatt så stor at vi ikke føler at vi kan takke ja til forslaget som styret kommer med.
Dette er fordi vi fortsatt er noe uenig på et par grunnleggene ting som f.eks bruk av effekter.
Vårt ønske er fortsatt å komme tilbake på feltet som stående og syngende supportere men ikke for enhver pris.
Vi oppfordrer alle LSK supportere å komme seg på Åråsen og på bortebane for å følge den meget viktige serieinnspurten.
For alltid en fanatisk støtte til Sportsklubben.
Mvh Ultras Felt CUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Jeg forlanger ingen svar fra dere på mine spørsmål, men jeg klarer ikke å forstå deres argumenter for å ikke stå på feltet lenger. Men jeg respekterer deres valg, da man ikke kan tvinge andre til å ta andre valg.
Så da for dere bare prøve å lage litt mer liv på SS, for det klarte dere i kampen mot stabæk.
Dere for håpe att LSK ikke finner på å forby dere å stå samlet på SS da, for man vet aldri hva som skjer.Kommentar
-
De har tatt et standpunkt og står på sine prinsipper.
unødvendig og sverte de på den måten.
Hvem sier at de MÅ stå på feltet for å støtte klubben?
De biter da godt fra seg på Felt P også.
Selv om jeg gjerne vil ha ultras tilbake på feltet så respekterer jeg avgjørelsen deres.Gi alt, stå på LSKKommentar
-
For all del, jeg skal ikke krøsse dem. Vi snakkes vel på neste bortetur...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Det jeg finner vanskelig å forstå er hvorfor prinsippene er anderledes på bortebane kontra Åråsen. I min enfoldighet trodde jeg at man kunne komme til en kompromiss, men må vel bare innse at det var fånyttes.
For all del, jeg skal ikke krøsse dem. Vi snakkes vel på neste bortetur...
Og grunnen er at de ikke ville fått stå en samlet gjeng med fanatiske supportere på andre steder en borte svingen.Gi alt, stå på LSKKommentar
-
Men, dette blir flisespikkeri, jeg har ingen intensjon om å forsøke å overtale noen til verken det ene eller det andre. Man får gjøre som gruppa vil...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Styret i Kanari-Fansen Lillestrøm tar UFCs siste svar til etteretning. Det er et ærlig standpunkt fra gruppa.
Den vanlige forumbruker har i denne tråden fått et innblikk i hva som rører seg av prinsipielle spørsmål.
Igjen vil vi presisere at vi ikke ønsker noen demonisering av UFCs medlemmer, selv om vi gjerne skulle hatt de som fullverdige KFL-medlemmer. Den døra vil fortsatt stå vid åpen.
Dette underskriver vi på, og viser at vi tross alt drar i samme retning!Vidar Evje
Kommentar
-
Dere for ikke brukt effektene på SS, men kommer på kampen for det, hvorfor kan dere ikke stå på feltet på samme premisser? Dere klarer det på bortekamper.
Jeg forlanger ingen svar fra dere på mine spørsmål, men jeg klarer ikke å forstå deres argumenter for å ikke stå på feltet lenger. Men jeg respekterer deres valg, da man ikke kan tvinge andre til å ta andre valg.
Så da for dere bare prøve å lage litt mer liv på SS, for det klarte dere i kampen mot stabæk.
Dere for håpe att LSK ikke finner på å forby dere å stå samlet på SS da, for man vet aldri hva som skjer.
Invicta
Ingen er større en klubben
Kommentar
-
Svaret på det er egentlig ganske enkelt. Når vi er på plassene våre på felt p så vet veldig mange hvem vi er og man trenger ikke å bruke effekter som viser: her er vi. På samme måte som hvis man står i en større masse. Hadde man stått på feltet så hadde man lettere druknet i massen. Når det gjelder bortebane. Så har man egentlig valget mellom å drite i å dra på match eller stå med Kfl. Dette er da å velge mellom to "onder"(missforstå meg rett). Og ingen av oss orker å holde seg hjemme så da blir det sånn. Vi ville blitt flyttet/ kastet ut før vi fikk kommet til plassene våre.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Er det noen grunn til å tvære dette ut mer nå? Folk har tatt sine standpunkt og er innstilt på å støtte laget fra felt P. Helt greit det. Synes det er liten vits i å tygge drøv på de samme argumentene ennå en gang. Bla i tråden. Spørsmålet er stilt og besvart mer enn en gang.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar
-
Virker som noen er mer opptatt av å pirke på innleggene og spørre "dumme" spørsmål, enn å prøve å forstå motparten.
De har valgt det de har valgt, la de gjøre det! Håper og tror de aller fleste her inne skjønner hva de mener, og hva UFC står for. Selvfølgelig er ikke deres hovedsak å reklamere for UFC, eller å leke kule som kaller seg for ultras.
Jeg driter i hva folk går i på kamp, og hva de kaller seg. Så lenge de er der for å støtte LSK, og ikke driver med vold og annen dritt, kan de være hva de vil. De kan ha på seg så mye karneval klær de orker, ha så fine klær de vil, eller så mye gult de bare klarer! Om vi skulle rykke ned i år, vil jeg tenke på hvor idiotisk det var å diskutere en sånn sak i "disse tider"!MCMXVIIKommentar
-
Ingen vits å dra dette lenger nå folkens. Vi har vært i dialog med KFL, en positiv dialog har det faktisk vært selv om vi ikke ble enige denne gangen. De av dere som ikke er enige i avgjørelsen vår må selvfølgelig få være uenige, men det viktigste nå er å støtte Fugla til nok poeng så vi slipper å spille i vikarbyråligaen neste sesong. Nå driter vi i uenighetene og støtter fugla på den måten man selv synes er best.
Forza Fugla!Ultras Felt C LillestrømKommentar
Kommentar