Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Lillestrøm-Tromsø, Åråsen stadion, søn. 2. aug. kl. 18.00
Syns egentlig vi kan holde kjeft mot Tromsø jeg. Hvis ikke spillera gidder å legge sjela si i å prestere gidder faen ikke jeg å stå der å kaste bort stemmen på dem.
Syns egentlig vi kan holde kjeft mot Tromsø jeg. Hvis ikke spillera gidder å legge sjela si i å prestere gidder faen ikke jeg å stå der å kaste bort stemmen på dem.
Litt enig, men samtidig uenig. Jeg kan kun snakke for meg selv, men jeg synger for klubben, de gule og svarte fargene og klubbmerket. Ikke de overbetalte spillerene.
Bannere er helt på sin plass, men stoppe å synge? Nei, det synes jeg ikke. En ide som har vært brukt før er jo null spillersanger. Det er også en ganske tydelig beskjed.
Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!
Litt enig, men samtidig uenig. Jeg kan kun snakke for meg selv, men jeg synger for klubben, de gule og svarte fargene og klubbmerket. Ikke de overbetalte spillerene.
Bannere er helt på sin plass, men stoppe å synge? Nei, det synes jeg ikke. En ide som har vært brukt før er jo null spillersanger. Det er også en ganske tydelig beskjed.
Ja kanskje, men tror ikke ett par bannere har så voldsom gjennomslagskraft. De ser nok bannerne, men at det gir så voldsomt inntrykk tror jeg ikke. Ett taust åråsen (selvsagt i kombinasjon med bannere så man skjønner hva det dreier seg om) vil sette dype spor både hos spillere, resten av publikum og blant styre og stell i sportsklubben.
Og prate om å ikke synge vil ikke funke da det er alltid er noen som skal gå i bresjen for å ødelegge.
Det enkle er ofte det beste: Banneraksjon første 10 min av kampen hvor man holder bannere opp på alle tribunedeler på Åråsen bortsett fra bortefeltet og forteller hva vi synes om dette.
I tillegg kan vi dra en protestsang ang holdningene til spillerene under banneraksjonen hvis det er av interesse.
EDIT: kjør på med stilleprotest første 10-15 min samt bannere. Eneste som funker!
er for et enormt banner som blir heist opp under taket over kfl....slik at alle på rb og strømmen storsenter tribunen blir gjort oppmerksomme på dette....siden dette ikke er offentlig, så veit nok ikke de "vanlige" lsk supportere om denne saken
også for syngestans og at hele feltet sitter under syngestansen
Nosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
- Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!
Ekte mannfolk/kvinnfolk reagerer når det står en å pisser på kjerringa/gubben si...
Å holde kjeft er det eneste spillera virkelig får med seg! Om det er snakk om 10, 45 eller 90 min, ja om det så skulle bli stille resten av sesongen.. så er stillheten en liten pris å betale for klubbens ære!
Etter kampen mot Gutan er det to ukers pause for vår del. Kanskje på tide med et supportermøte igjen, hvor man kan høre om B og B sine tanker angående alkohol, matvaner osv.
Meget godt forslag som støttes 100%. Håper at KFL-styret tar tak i dette, og prøver å få satt opp en slikt møte snarest mulig etter Tromsø-kampen for å rense lufta og få faktum skikkelig opp i dagen. Kampen mot Tromsø blir kritisk for tabellsituasjonen, og jeg er for full tribunestøtte til gutta denne dagen. Så får vi diskutere videre på bakgrunn av det som kommer ut av møtet.
Meget godt forslag som støttes 100%. Håper at KFL-styret tar tak i dette, og prøver å få satt opp en slikt møte snarest mulig etter Tromsø-kampen for å rense lufta og få faktum skikkelig opp i dagen. Kampen mot Tromsø blir kritisk for tabellsituasjonen, og jeg er for full tribunestøtte til gutta denne dagen. Så får vi diskutere videre på bakgrunn av det som kommer ut av møtet.
Hvis det blir noe slikt møte er dette den aller beste løsningen. Jeg syns i alle tilfeller vi skal se hvordan klubben håndterer kritikken som fremgår her på forumet, før vi diskuterer noe særlig videre eventuelle aksjoner. Er klubbens respons utilfredsstillende, så skal man ikke se bort i fra at selv jeg vil være tilhenger av en eller annen form for markering.
Synes det blir feil, og alt for mildt. Takler ikke spillerene det har de heller ingen ting i klubben å gjøre. Da kan de melde overgang til Sandefjord eller Bodø/glimt, tannløse klubber uten trøkk hvor ingen bryr seg.
Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!
Jeg er som vanlig i mot slike aksjoner. Sorry mac, under kamp er ikke det rette tidspunktet å ta slike ting, da må vi stå sammen med laget.
De som har baller burde fikse noen bannere, møte opp på trening og eventuelt konfrontere spillere og trenere med sine meninger fremfor å gjemme seg på tribunen.
Tipser man samtidig noe media, så kommer det sikkert også på dagsorden innad i klubben som da må ta stilling til de spørsmålene som kommer fra pressen om det å gå på fylla og være konger på byen etter et tap.
Jeg er som vanlig i mot slike aksjoner. Sorry mac, under kamp er ikke det rette tidspunktet å ta slike ting, da må vi stå sammen med laget.
De som har baller burde fikse noen bannere, møte opp på trening og eventuelt konfrontere spillere og trenere med sine meninger fremfor å gjemme seg på tribunen.
Tipser man samtidig noe media, så kommer det sikkert også på dagsorden innad i klubben som da må ta stilling til de spørsmålene som kommer fra pressen om det å gå på fylla og være konger på byen etter et tap.
I utgangspunktet er jeg helt enig med deg og andre som mener at man ikke burde gjøre slike aksjoner under kamp, men dette er så viktig å poengtere at alle midler burde taes i bruk..
Dersom man prøver forslaget ditt vedr trening og media først, ser hvordan klubben reagerer på det.. Og dersom det ikke blir noe bedring så kan man ta en stille aksjon i neste hjemmekamp igjen!
At Steinar Pedersen var supergira på trening i dag og involvert i et par herlige kombinasjoner med Mattis Bolly, gjør meg enda mer gira og håpefull på å se et aggresivt fuglalag til søndag. Nosa virker også tent på å bevise i en offensiv midtbanerolle (fine forseringer på trening, og ber om å få ball).
Tipper pizzafyll gjorde godt, og vi ruller over Tromsø.
bah! Det er lenge sida vi hadde kalas-seire over gutan hvert år, og detta blir nok en slitekamp - som vi selvsagt har vinnersjans i. Gutta må ta balletak på bollemusa og gi oss et godt grunnlag med trøkk i taklingene, smartness i pasningsvalg og spille på seg trygghet og sjøltillit fra første minutt.
Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.
Kommentar