Fyyyy satan gled dere til bilder og film!
VIF-LSK søndag 16.08 kl 20:00
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg og mine sto litt utafor selve klumpen pga at vi ikke fikk plass rett og slett.. Men må helt ærlig si at vi var dårlige på tribunen idag, klumpen holdt det stort sett gående ja, men ellers var d rimelig labert store deler av kampen faktisk.. Sidene var stort sett IKKE med på moroa, fungerte rett og slett ikke idag..
Mulig nervene spilte en del inn også, men sleit ofte med å få med oss hva som blei satt igang gjennom megafonen..
Positivt med en TIFO av KLASSE stolt fugl er bare fornavnet! Ellers en herlig kveld seff!!!FUGLA TIL VI DØR!Kommentar
-
Stod rett over klumpen og hadde rett og slett ikke sjans til å høre hva som ble sagt gjennom megafonen. Da skjønner jeg det ble vanskeligere for de som stod lenger til sidenSuper KanarisKommentar
-
Utrolig idiotisk hvis dette ble kastet ned fra øvre vg, kunne gått mye verre enn det det faktisk gjorde!Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Stod godt utpå den ene siden idag.. stod vel og sang ca hele kampen, og var et par rundt meg som var med, og det ble helt ok trykk.
det jeg merket meg var at vedkommende som var "forsanger" og skulle dra med alle andre til å synge.. gikk ikke frem med et godt eksempel og sang selv hele tiden..
"overaskende" mange som plutselig var med og sang de siste 5min, men da var det faen meg en erotisk opplevelse å stå der også!*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
-
Jeg også stussa veldig på det, men var noen som sa det på bussen. Tenkte kanskje at den havnet rett ved der OH'n slutta eller noe, veit ikke jeg. Hvis den har blitt fyrt opp av noen under OH'n så er jo det nesten like idiotisk!Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.Kommentar
-
Kommentar