VIF-LSK søndag 16.08 kl 20:00
Collapse
X
-
-
Likte godt den første OH`n som ble dratt ned, kult i forbindelse med engas hymne. 2 OH/stripes var så dær i mine øyne. Ser ikke bra ut når stripesa ikke er tett i tett, forskjellige gulfarger så det ut som også. Tekstbanneret på øvre var derimot fett og en bra oppfølger til steg 1.
Liten tifo til 2 omgang fra UFC, bestående av banner og tvåpinns i gult og sort med 1917 funka bra.
Flagg i lufta gjennom hele matchen gjorde at vi igjen var klart best visuelt.
Syngemessig føler jeg vi er et hakk bedre i 1 enn i 2 omg. Hadde bestemt meg for å trøkke til på blør og ler-sangen selv om jeg var jævli skeptisk til ropinga på slutten. Sitter vel med inntrykket av at den ikke funker spesielt bra. De to første setningene " Vi blør og ler/reiser oss" flyter jævli bra, men det blir rart med ropinga. Dette kan blir en syk sang om ropinga gjøres om og den synges noe ala originalen!
Klumpen er veien å gå. Skulle det gå dårlig er man garantert sang uansett. Sprer man forsangera som tidligere er det jævli vanskelig i motgang.
Que sera sera
Vi pissa på vålenga!Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Noen som har snappet opp en torrent fra denne kampen?
Tar kanskje et par dager før det er ute(?)Super KanarisKommentar
-
- Usmakelig sprøyte-humor
Opprørt etter narkospøk.
Under gårsdagens kamp mellom Vålerenga og Lillestrøm på Ullevaal Stadion dro Kanarifansen opp et banner som viste et lite barn med en ølflaske i ene hånda og en sprøyte i armen. Dette provoserer leder av Miniklanen, Kari Helstad.
- Vi som jobber i Miniklanen jobber mot å bruke fingeren og stygge sanger. Vi jobber for et positivt supportermiljø og samarbeider godt med Klanen. Klanen har en egen sjargong, men i Miniklanen jobber vi mot å bruke sterke ord og uttrykk på stadion. Det er egentlig det motsatte Kanarifansen gjør her, sier Helstad.
- Jeg synes det blir feil når voksne står rundt og ler og holder opp banneret. Det er ikke sånn vi ønsker å oppdra våre unge supportere.
Føler seg truet?
Miniklanen har nå 700 medlemmer og det kommer mellom 150 og 300 medlemmer på hver hjemmekamp. Miniklanen har blitt et fint innslag på Vålerengas hjemmekamper og de skaper god stemning fra sin seksjon.
- Vi er stolte av jobben vi har gjort med Miniklanen og synes det er veldig morsomt at så mange er med. Dette er fremtidens supportere, sier Helstad.
- I 2005 hadde Miniklanen et banner som viste en fiktiv karakter, en død fugl. Jeg synes det er stor forskjell på det og det å vise et lite barn med en sprøyte i armen og ølflaske i hånda.
- Jeg synes det er spesielt at voksne supportere av Lillestrøm lar seg provosere av barn fra seks år og oppover. Kanskje Kanarifansen føler seg truet og sunget ut av 150 til 300 små barn? spør hun retorisk.
Begeret rant over med årets banner, men også i fjor opplevde Helstad mindre sympatisk oppførsel fra voksne Kanarifans.
- I fjor stod flere av supporterne til Lillestrøm og kastet gjenstander mot Miniklanen med hensikt å treffe barna. Jeg prøvde å få dialog med Kanarifansen via e-post for å ta opp problemet, men de ignorerte oss og svarte aldri.
- Jeg synes hele greia med årets banner, kasting av gjenstander og ignorering er usmakelig oppførsel. De går inn for å ødelegge for barna på stadion, og det bidrar ikke akkurat til at foreldre ønsker å sende barna sine på fotballkamp, avslutter Helstad.Daukjøtt Felt CKommentar
-
Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hahaha ! Maletimene til Miniklanen-tifoen våres var defintivt verdt det !
Blir omtalt som "tidens bøffellavmål" på Klanen sitt forum : http://forum.klanen.no//showthread.php?t=21948 .. Haha.Kommentar
-
-
Kommentar
Kommentar