Hvordan få Enga away til å bli en "alle mann alle" kamp?
Collapse
X
-
Tror du har misforstått litt av grunnene til grupperingene. Grupperinger er til for å øke stemningen, ikke være en konkurent til selvesupporter gruppa. Det var aldri noe problem å være med i KFL selvom Råholt, MB, UFC, JK, team Haddad osv var det, vi vokste etter hva jeg kan huske de årene grupperinger var på feltet. UFC har aldri ment å være noen konkurent for KFL, enten det gjelder busser, tribune eller noe annet, derimot menter jeg at interne konkuranse PÅ FELTET bare er sunt der det er om å gjøre å synge høyest, det skaper mer liv som igjen skaper stemningen som gutta på banen skal ha! Er vell derfor man står på feltet? for å gi maksimal støtte til de på banen?
Desuten er det vell ikke feil da vi i UFC fylte en full dobbeltdekker til Stavanger i 07 og 08 for å få enda fler på stadion, har vell ikke noe med konkuranse å gjøre det?
Det skaper flere folk på kamper som topic igjen gjelder. Beklager at jeg skled ut men måtte bare få det ut på den måten.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Bor ikke i Lillestrøm, så jeg var innom billettservice.no tidlig på kampdagen for å kjøpe billetter. Da fikk jeg beskjed om at det ikke var noe ledig på VG nedre. (Sjekket naturlig nok ikke andre tribuner)
Hadde jeg ikke lest på dette forumet at det var mulig å kjøpe på stadion ville jeg sett kampen på tv i stedet.Kommentar
-
Bor ikke i Lillestrøm, så jeg var innom billettservice.no tidlig på kampdagen for å kjøpe billetter. Da fikk jeg beskjed om at det ikke var noe ledig på VG nedre. (Sjekket naturlig nok ikke andre tribuner)
Hadde jeg ikke lest på dette forumet at det var mulig å kjøpe på stadion ville jeg sett kampen på tv i stedet.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Jeg tipper denne tråden om ikke altfor lenge kan flyttes til et annet forum.
Hva med dette? http://www.steinberget.no/forum/index.php"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Men hvis det virkelig er slik du skriver kan det vel være med på å forklare hvorfor vi ikke klarer å fylle opp tribunen. Å gjøre det vanskelig å få tak i billetter virker fornuftig i en tid med sviktende publikumstall...
Nysgjerrig som jeg er, sjekket jeg billettluka.no, og fikk valgt billetter til bortetribunen på Åråsen mot Brann. Fullførte seff ikke transaksjonen, men ser ikke ut som det var noe problem.Kommentar
Kommentar