Lillestrøm - Stabæk

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ranakanaris
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 501

Opprinnelig skrevet av Simeone
    Hvis du er keen på å være med på neste UFC fest er det bare å si det. Vi skal ta deg imot med åpne armer

Som det ble sagt, de fikk tilbud om plasser ett annet sted på stadion og det tilbudet tok de imot. Bra oppmøte på felt p idag, i med og motgang!
    Hahaha.... jeg stå sammen med UFC?? Det blir som å se Stoltenberg melde seg inn i FRP, Obama melder seg inn i KKK, Sørgård melder seg inn i Klanen.. osv..

Neida, synes det er koselig å ha dere oppi kroken på felt P, kommer til å savne dere når dere flytter over feltet igjen, hvis det skjer da.

Kommentar

• Simeone
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2008
      • 761

Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
      Hahaha.... jeg stå sammen med UFC?? Det blir som å se Stoltenberg melde seg inn i FRP, Obama melder seg inn i KKK, Sørgård melder seg inn i Klanen.. osv..

Neida, synes det er koselig å ha dere oppi kroken på felt P, kommer til å savne dere når dere flytter over feltet igjen, hvis det skjer da.
      Kommer til å savne deg også gutten, er nesten som vi har blitt en liten familie på SS nå.
      Heia Lillestrøm.
      Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
      para gritarle a la FIFA:
      ¡Que ellos son el gran ladrón!

Kommentar

• Vestfold Kanaris
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Oct 2004
        • 4583

Årsbeste.

Heia de gule!
        LOUD
        PROUD
        ULTRA

Kommentar

• Tony
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4737

Gårsdagens høyeste:

Veksling felt P-kanarifeltet Lillestrøm er de beste-heia heia heia kanaris FØR kampstart

Slå den!

Kommentar

• Loddet
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2004
            • 325

Opprinnelig skrevet av Tony
            Gårsdagens høyeste:

Veksling felt P-kanarifeltet Lillestrøm er de beste-heia heia heia kanaris FØR kampstart

Slå den!
            Enig i dette. Kan bli bedre, men da må hele KFL-feltet bestemme seg om man vil ha noe med felt P å gjøre i det hele tatt. Det er det delte meninger om, noe som merktes. Etter min mening får man enten gå inn for dette 100 %, eller så må man vurdere å gi faen.

Kommentar

• iL
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 10771

Opprinnelig skrevet av Loddet
              Enig i dette. Kan bli bedre, men da må hele KFL-feltet bestemme seg om man vil ha noe med felt P å gjøre i det hele tatt. Det er det delte meninger om, noe som merktes. Etter min mening får man enten gå inn for dette 100 %, eller så må man vurdere å gi faen.
              Hele feltet bør/skal følge forsangere. Så enkelt er det.
              Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Loddet
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2004
                • 325

Opprinnelig skrevet av iL
                Hele feltet bør/skal følge forsangere. Så enkelt er det.
                Du kan vel ikke mene dette så bastant? Må vel være rom for at andre drar igang en sang i ny og ned.

Kommentar

• iL
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 10771

Opprinnelig skrevet av Loddet
                  Du kan vel ikke mene dette så bastant? Må vel være rom for at andre drar igang en sang i ny og ned.
                  Nå svarte jeg i forhold til det med felt P, og da har du jo svaret ditt også.
                  Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Mauer
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2007
                    • 270

Skuffende stemning igår!! Før i år har det vært veldig tomt på feltet, men igår var det faktisk ganske mange på feltet igjen, men da blei det rart nok mye dårligere stemning enn tidligere i år... Jeg synes det rett og slett var flaut igår!!! De 60 første minuttene av matchen brukte vi mer tid på å synge og pipe på berglund, dommer'n, linjemann og Stabæk enn vi sang til vårt eget lag og spillere!! Ekstra skuffende også var det når Kanarifansen var midt i en sang, så valgte mange av de som stod i Kanarifansen å heller pipe på berglund når han mottok ballen enn å fortsette å synge FOR VÅRT EGET LAG! Etter bortekampen mot Viking har jeg hørt mange fra Kanarifansen si at Viking Hordene er en elendig supporter gruppe som bare syter, klager og piper på motspillere... DET VAR FAEN MEG AKKURATT SÅNN VI HOLDT PÅ I GÅR!!!! NÅR GUTTA PÅ BANEN TRENGER DET LILLE EKSTRA FOR Å PUTTE BALLEN I MÅL PÅ ALLE DE 100% SJANSENE VI HADDE IGÅR, SÅ HVORFOR KAN IKKE KANARIFANSEN GJØRE SITT FOR Å PRØVE Å SKAPE DET LILLE EKSTRA !?!?!? Ekstremt skuffa over hvordan vi framstod igår... En kamp jeg vil glemme fortest mulig fra Kanarifansen sin side! Neste match må vi skjerpe oss! ALLE MÅ GÅ I SEG SJÆL OG SE HVA SOM ER BEST FOR AT GUTTA PÅ BANEN SKAL FÅ ALL DEN STØTTE DE TRENGER FOR Å VINNE!!! NÅ MÅ VI VISE AT VI ER NORGES BESTE SUPPORTERE I BÅDE MED OG MOTGANG, SÅ FÅR VI BARE DRITE I HVOR MANGE RÆVVA AVGJØRELSER DOMMER'N GJØR OG HVOR STYGGE TAKLINGER MOTSPILLERNE GJØRE ELLER HVA FAEN DE GJØR! VÅR OPPGAVE ER Å STØTTE LSK!

Kommentar

• FUGlinho
                      KFL styremedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 2454

Opprinnelig skrevet av Mauer
                      Skuffende stemning igår!! Før i år har det vært veldig tomt på feltet, men igår var det faktisk ganske mange på feltet igjen, men da blei det rart nok mye dårligere stemning enn tidligere i år... Jeg synes det rett og slett var flaut igår!!! De 60 første minuttene av matchen brukte vi mer tid på å synge og pipe på berglund, dommer'n, linjemann og Stabæk enn vi sang til vårt eget lag og spillere!! Ekstra skuffende også var det når Kanarifansen var midt i en sang, så valgte mange av de som stod i Kanarifansen å heller pipe på berglund når han mottok ballen enn å fortsette å synge FOR VÅRT EGET LAG! Etter bortekampen mot Viking har jeg hørt mange fra Kanarifansen si at Viking Hordene er en elendig supporter gruppe som bare syter, klager og piper på motspillere... DET VAR FAEN MEG AKKURATT SÅNN VI HOLDT PÅ I GÅR!!!! NÅR GUTTA PÅ BANEN TRENGER DET LILLE EKSTRA FOR Å PUTTE BALLEN I MÅL PÅ ALLE DE 100% SJANSENE VI HADDE IGÅR, SÅ HVORFOR KAN IKKE KANARIFANSEN GJØRE SITT FOR Å PRØVE Å SKAPE DET LILLE EKSTRA !?!?!? Ekstremt skuffa over hvordan vi framstod igår... En kamp jeg vil glemme fortest mulig fra Kanarifansen sin side! Neste match må vi skjerpe oss! ALLE MÅ GÅ I SEG SJÆL OG SE HVA SOM ER BEST FOR AT GUTTA PÅ BANEN SKAL FÅ ALL DEN STØTTE DE TRENGER FOR Å VINNE!!! NÅ MÅ VI VISE AT VI ER NORGES BESTE SUPPORTERE I BÅDE MED OG MOTGANG, SÅ FÅR VI BARE DRITE I HVOR MANGE RÆVVA AVGJØRELSER DOMMER'N GJØR OG HVOR STYGGE TAKLINGER MOTSPILLERNE GJØRE ELLER HVA FAEN DE GJØR! VÅR OPPGAVE ER Å STØTTE LSK!
                      Var jævla flaut å stå på feltet før kampstart. Hvor mange bidro til spillersanga? Kan ikke ha vært mange. Tipper 50-60 stk. Per Arne og en del rundt klumpen prøvde hardt, men ingen hjalp til!

Forresten veldig enig med deg! Når begynte kanarifansen (hvertfall deler av den) å stoppe en sang for å pipe på en spiller?

Stemninga utover det blir vanskelig for meg å bedømme siden jeg var nærmeste nabo til tromma.
                      Kim
                      Styremedlem KFL

Kommentar

• _Jonern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 4400

Opprinnelig skrevet av FUGlinho

Forresten veldig enig med deg! Når begynte kanarifansen (hvertfall deler av den) å stoppe en sang for å pipe på en spiller?

Stemninga utover det blir vanskelig for meg å bedømme siden jeg var nærmeste nabo til tromma.
                        Her er jeg totalt uenig. Hvis man skal slutte å bry seg om hva som skjer på banen så blir det trist. Litt spontane må man være. Eller skal man være totalt likegyldige til alt som skjer? Hvis Daniel Nannskog brekker beinet på Søgård så skal man la være å pipe fordi man er midt i en sang? Hat og spontanitet er engasjement, den dagen det er slutt så dør fansen. Og hvorfor kommer hele tiden argumentet om å "heller støtte laget"? Er det sånn at man må velge å enten støtte laget, eller hate motstanderen? For min del klarer jeg fint begge deler, men selvsagt hovedsaklig støtte til eget lag.
                        ..................

Kommentar

• Leif A
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 3962

Må si meg ganske så enig med _Jonern her. Den pipinga er nok mer en spontan følelsesreaksjon enn noe annet. Og om vi ikke kan godta det blant supporterne så er vi på ville veier.
                          Knurr...

Kommentar

• Rønnern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6690

Opprinnelig skrevet av _Jonern
                            Her er jeg totalt uenig. Hvis man skal slutte å bry seg om hva som skjer på banen så blir det trist.
                            Det er vel strengt tatt ikke at man ikke skal bry seg om det som skjer utepå banen som var utfordringen, men at man hang seg opp i Berglund. Svinet fikk pipekonserten og de obligatoriske sangene om hvilket rasshøl han er. Da er det unødvendig å pipe hver gang han har ballen utover i kampen. Det kan sittepublikummet gjøre, så får vi andre støtte laget. Begge deler går faktisk ikke....
                            Mvh Ronnie "The Runner"
                            LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• FUGlinho
                              KFL styremedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 2454

Opprinnelig skrevet av _Jonern
                              Her er jeg totalt uenig. Hvis man skal slutte å bry seg om hva som skjer på banen så blir det trist. Litt spontane må man være. Eller skal man være totalt likegyldige til alt som skjer? Hvis Daniel Nannskog brekker beinet på Søgård så skal man la være å pipe fordi man er midt i en sang? Hat og spontanitet er engasjement, den dagen det er slutt så dør fansen. Og hvorfor kommer hele tiden argumentet om å "heller støtte laget"? Er det sånn at man må velge å enten støtte laget, eller hate motstanderen? For min del klarer jeg fint begge deler, men selvsagt hovedsaklig støtte til eget lag.
                              Som Ronnie skriver, han fikk sin del av hatsanger og piping da dette skjedde... Hvorfor ødelegge stemninga utover i kampen ved å stoppe sangene for å pipe på han? Såklart man kan skrike og pipe og sånt hvis det skjer en stygg tackling, det er spontant.. Men hva er spontant ved å pipe på en spiller HVER gang han mottar ballen?
                              Kim
                              Styremedlem KFL

Kommentar

• vEgz
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Aug 2006
                                • 130

Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                Som Ronnie skriver, han fikk sin del av hatsanger og piping da dette skjedde... Hvorfor ødelegge stemninga utover i kampen ved å stoppe sangene for å pipe på han? Såklart man kan skrike og pipe og sånt hvis det skjer en stygg tackling, det er spontant.. Men hva er spontant ved å pipe på en spiller HVER gang han mottar ballen?
                                Må ærlig innrømme at jeg blir litt gira av sånt jeg, hat mot andre lag/spillere/dommere hører med i min tribunetilværelse og jeg føler ikke på noen måte at dette hemmer meg i å være tom for stemme etter hver kamp grunnet synging.

Tror alle skjønner hvor jonern vil, så tror ikke det trenger å diskuteres videre..

Rønnern, jeg savnet moses mot stabæk!

Kommentar

• Rovfugl
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 3672

Har KK filma noe fra tribunen fra denne kampen, her ikke fått med meg noen film enda. please!
                                  DØ FOR FUGLA!!!
                                  http://www.fluefiskebloggen.no
                                  LSK er min religion
                                  Ujah er min gud

Kommentar

• Petter Ø
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3008

Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                                    Har KK filma noe fra tribunen fra denne kampen, her ikke fått med meg noen film enda. please!
                                    Filmet en del, men er opptatt med Kanaricup og annet denne uka. Kommer senere og hvertfall på årsfilmen. Sorry Rovfugl
                                    Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

Kommentar

• Rovfugl
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 3672

Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                                      Filmet en del, men er opptatt med Kanaricup og annet denne uka. Kommer senere og hvertfall på årsfilmen. Sorry Rovfugl
                                      det går fint, kan jo glede meg extra mye til årsfilmen :-)

OT: denne årsflimen, regner med denne er noe vi kan bestille på DVD? så kan KK få inn litt penger og vi kan få stemning på film, en laaaang film på 3-4 timer hadde ikke gjort noe :-) noe å varme seg på i løpet av en lang kald vinter mens vi venter på neste sesong!
                                      DØ FOR FUGLA!!!
                                      http://www.fluefiskebloggen.no
                                      LSK er min religion
                                      Ujah er min gud

Kommentar

• Seb.R
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 4159

OT: denne årsflimen, regner med denne er noe vi kan bestille på DVD? så kan KK få inn litt penger og vi kan få stemning på film, en laaaang film på 3-4 timer hadde ikke gjort noe :-) noe å varme seg på i løpet av en lang kald vinter mens vi venter på neste sesong!
                                        Planen er en årsfilm som selges på DVD, ja.

Mer info kommer nok senere.
                                        www.sebastianramsland.com
                                        www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13278

om du har lyst på treningskamper fra i fjor, send pm

Kommentar

Working...