Odd-LSK
Collapse
X
-
Var ikke drita, bare godt humør....
Nei, i ettertid kunne jeg nok spart meg for de whiskyene på puben. I utgangspunktet er det vanskelig nok å stå og balansere på ølkasser i edru tilstand, med 3,5 promille ble det nær umulig.
Men, dette var årets fylletur, neste match er det tilbake til kjedelige edru-Kanaris igjenKommentar
-
Kunne ikke vært mer enig. Dem må gjøre sitt å fyre opp folk litt mer i markedsavdelinga i Lillestrøm spør du meg.Kommentar
-
Kommentar
-
Altså uten å bruke: "Vi begraver Lyn" og "Vi kan si R".
Jeg videreformidler personlig forslagene..Kommentar
-
LSK-Lyn
og
LSK-BrannKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
okb: Kan du i alle fall få bort "Romerike mot Nordland"? Det skjærer i øynene. Epler og appelsiner, gulrøtter og poteter - det henger ikke på greip, bortsett fra at det havner i samme frukt- eller grønnsakssuppe.
Enten får du bruke regioner og da blir det Romerike og Salten, eller så får du bruke fylker. Sist jeg sjekka var ikke Romerike et fylke ennå.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar
-
Er både bilder og film som kommer, Jeg håper på og redigere ferdig bildene i kveld hvis det ikke blir for seint før jeg kommer hjem.Kommentar
-
Kommentar
-
Har lyst på stemningsvideo her. En stund siden vi sist fikk gjennoppleve stemning fra kamplønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
Kommentar