Petter har hatt mye og gjøre med Vi denga Enga videoen denne uken så den tar nok litt lengre tid. Bildene er fedig redigert så Seb skulle prøve og få de ut i løpet av idag.
Odd-LSK
Collapse
X
-
-
Fikser en liten stemningsvideo nå Som Stefan sier så har jeg lagd denga enga spesial til visning 12:30 på Martins søndag før i uka.Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Kommentar
-
Bilder fra Stabæk, Kanaricupen og Odd kommer antageligvis senere i kveld - bare så det er sagt.Kommentar
-
Sånn er det alltid. Folk gidder jo faen ikke å dra på bortekamper. Blir vel sikkert ikke mere enn et par hundre i Fredrikstad neste helg. Vi er blant de dårligste i tippeligaen på bortefølge. Skal vi komme tilbake på nivået fra 06-07 så må vi bli flere på bortebane. Det irriterer meg at vi er så få på bortebane!!Kommentar
-
Kudos til KTV for nok en hærlig og flott film!!!!!!!! jeg digger arbeidet deres, stå på!Kommentar
-
Sånn er det alltid. Folk gidder jo faen ikke å dra på bortekamper. Blir vel sikkert ikke mere enn et par hundre i Fredrikstad neste helg. Vi er blant de dårligste i tippeligaen på bortefølge. Skal vi komme tilbake på nivået fra 06-07 så må vi bli flere på bortebane. Det irriterer meg at vi er så få på bortebane!!
Frem til at LSK melder seg på i toppen igjen tror jeg ikke vi kan forvente særlig bedre oppmøte enn vi har i dag!lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
Kommentar