Ikke veldig imponerende idag. Dritt match kan ta mye av skylda. Stemmer det at juniors ble fratatt en tostangs som det sto: mot den moderne fotballen.
Stemningstråd LSK-b/g
Collapse
X
-
I dag var vi ikke gode hverken i med eller i motgang. Felt C var en katastrofe. Ett par minutter med bra stemning etter 2-2-målet, men ellers lite å skryte av. Skuffende. Alle er nødt til å ta tak i seg selv etter dagens prestasjon.Don't waste today regretting yesterday instead of making a memory for tomorrow.
http://www.lovefool.org -
"Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.Kommentar
-
Var generelt helt håpløst idag vil jeg si. Hvorfor er det så få som blir med å synge for målscoreren vår, på en så enkel sang! (Bergmann)Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Denne tråden inneholder alt for mye negativitet. Det er ikke alltid like lett å vurdere seg selv. For meg, som bare fikk sett kampen på en storskjerm omgitt av Enga- og Bodøfans, virket det ikke veldig dårlig visuelt og det hørtes faktisk veldig bra ut. Ikke alle kamper at det gjør det.
Lillestrøm er de beste - heia heia heia (surmulende) kanaris :-)For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Jeg satt på RB for første gang på lenge fordi jeg hadde med sønnen min. Og der var det antydning til piping allerede ved 1-1 når Magnusson hadde et dårlig utspill... Og med en gang fløyta gikk for pause så var det en tydelig pipekonsert mot eget lag. Jeg hater piping!
Fra der jeg satt var det helt ok stemning fra fansen. Litt uvant å se fansen utenfra. Jeg la merke til at en gjeng på B (fra Ronnie og 5-6 rader oppover og nesten helt ut til sidene) og akkurat rundt Arild var ganske aktive stort sett hele tiden. Men det er ALT for mange som ikke gjør en dritt utenom RETT etter scoring.Kommentar
-
Fikk inntrykk at felt-a var katastrofe og, flere av forsangerne der som kom i pausen og sa de bare fikk fingern i retur. Det er hvertfall katastrofe!
Var generelt helt håpløst idag vil jeg si. Hvorfor er det så få som blir med å synge for målscoreren vår, på en så enkel sang! (Bergmann)
Dessuten må folk tåle å få høre det hvis de holder kjeft i 87,5 min og står på feltet. Det er jo den forbanna mentaliteten til de folka vi må prøve å kvitte oss med.. Så er det den evige diskusjonen med hvordan vi skal klare det..Kommentar
-
Med og i motgang er et relativt begrep. Så lenge spillerene gir alt støtter jeg opp om denne, men når de gir total faen mener jeg de fortjener å få høre det. Og det er nok flere med denne oppfatningen på felt C for å si det sånn..Kommentar
-
Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Når vi ligger under 1-2 hjemme mot Bodø/Glimt etter en bedriten 1. omgang, der det strengt tatt ikke var de helt store dommerkontroversene, så ligger det vel litt i kortene at de fleste tror eventuell piping er mot eget lag?
Med andre ord: ikke pip mot dommeren når det uansett bare vil bli oppfattet som piping mot eget lag (og man er motstander av piping mot eget lag).Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Når vi ligger under 1-2 hjemme mot Bodø/Glimt etter en bedriten 1. omgang, der det strengt tatt ikke var de helt store dommerkontroversene, så ligger det vel litt i kortene at de fleste tror eventuell piping er mot eget lag?
Med andre ord: ikke pip mot dommeren når det uansett bare vil bli oppfattet som piping mot eget lag (og man er motstander av piping mot eget lag).
Anyway så pep ikke jeg, og forsvarer ikke piping mot eget lag!Kim
Styremedlem KFLKommentar
Kommentar