Sorry, men off-topic er ikke til å unngå her. Er det virkelig så vanskelig å få alle på feltet igjen? Drit nå i disse "forhandlingene". Hvorfor skal alt ta så lang tid? Ting burde være såre enkelt. Ultras tilbake på neste match, ferdig snakka! Det er da ikke noe å diskutere? Ting funker som faen på bortebane, det er de samme folkene i de samme klærne som skal stå sammen på hjemmebane. Hva er forskjellen? Hvis det ikke går ann å løse en så enkel sak som det her (uten å bruke 4 år), så skjønner jeg virkelig ingenting!
Laget trenger absolutt alt av støtte nå! Å si at fansen er forskjell på tippeliga 2010 og nedrykk er kanskje å overdrive, men at trøkket i enkelte kamper kan bikke resultater i vårt favør er ganske sikkert! Spør du meg så er det ikke tid for somling akkurat nå.
Laget trenger absolutt alt av støtte nå! Å si at fansen er forskjell på tippeliga 2010 og nedrykk er kanskje å overdrive, men at trøkket i enkelte kamper kan bikke resultater i vårt favør er ganske sikkert! Spør du meg så er det ikke tid for somling akkurat nå.
Kommentar