Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Da er det bekrefta at det blir kam, og for LSK sin del er det gull verdt hvis vi vinner. På denne matchen må feltet heve seg betraktelig fra forrige hjemmekamp. Sutrehuene kommer til å stå fram hvis det går skeis, så her må det manes fra starten av at man synger hele tida.
Skulle også gjerne sett at de kom tilbake, men er vel sagt at de ikke kommer og da får vi heller fokusere på de som kommer til å være på feltet til denne kampen. Få folk til å innse alvoret og begynne å åpne kjeften, og ikke for å kjefte på flagginga, men for å synge!
Håper vi kan ri litt videre på den gode stemninga som var i Fredrikstad.
Ultras Lillestrøm må tenke på å sette inn en sluttspurt hvis de skal slå oss i flaggkonken i år. kan bli ganske tøft d gutter
Er ikke noe vits, vi har slått de for lenge siden.
"Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.
Er ikke noe vits, vi har slått de for lenge siden.
men det hadde fortsatt vært kult om de hadde flagga fra felt P også da
"Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.
Tipper det blir like mange bortesupportere på søndag som "Den gule horde" stilte med i Bodø/Glimt kampen.
Lurte et øyeblikk på om det var fugler som hadde satt seg feil.
emo-note: Og dersom du ser en ensom lubben innflytter med ny bortedrakt i begynnelsen av tjueårene på Martins, så er det bare å hilse på.
Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.no
Istedetfor å be og trygle om at andre skal ta plass på feltet for å få opp lydnivå og stemning, så ber jeg heller hver og en som tar plass på feltet om å gi 100% sjøl.
Den som har stemme igjen til å juble etter kampen er en unnasluntrer.:twisted:
Jeg jobber til kl. 19:00 i morgen, ikke akkurat en vakt jeg valgte ut selv. Skal du fortelle meg at jeg ikke bryr meg nok om LSK !?
De som kan får pelle seg på kamp og drite i vær, vind, møkkalag og andre faktorer som gjør at du heller vil se matchen i sofaen. Et Glisen t Åråsen er ingen tenningsfaktor, så gjør ditt for at ikke DIN plass er tom!
Så får vi andre som ikke har særlig til valg følge fra avstand og håpe på det beste!
Last edited by ChriZza; 03.10.2009, 21:41.
Begrunnelse: *holde seg litt til tema*
Denne kampen er en av de viktigste kampene i LSKs historie. Taper vi er på god vei mot 16-mai kamp på Nedre Eiker Stadion i 2010!!! Så ja, haddet jeg hatt en jobb som innbar helgearbeid så hadde jeg tatt meg fri så at jeg fikk se kampen for og støtte gutta til 3-poeng!!!! Hadde vi kjempet om gull kan jeg garantere at du ikke hadde nølt med å ta en ferie dag!!!
Denne kampen er en av de viktigste kampene i LSKs historie. Taper vi er på god vei mot 16-mai kamp på Nedre Eiker Stadion i 2010!!! Så ja, haddet jeg hatt en jobb som innbar helgearbeid så hadde jeg tatt meg fri så at jeg fikk se kampen for og støtte gutta til 3-poeng!!!! Hadde vi kjempet om gull kan jeg garantere at du ikke hadde nølt med å ta en ferie dag!!!
Det er faktisk ikke alle som får tatt seg fri, ellr byttet vakt. Jeg var drit heldig som faktisk fikk byttet. Jobber egentlig kvelden selv idag. :evil:
Hvorfor bryr man seg mindre om LSK om man dropper kamp i dag, en om man dropper Bodø borte i juni? Ja de fleste ville klart å komme seg på kamp hvis de prioriterte sterkt nok. Men det gjelder Bodø også. (kun ett eksempel 2is) Hvis man planlegger ett år i forveien, setter av spenn hele tiden og sparer på feriedager osv så kommer man seg overalt. Bare man prioriterer vanvittig hardt. Så hvorfor blir det ikke stilt spørsmålstegn ved de som dropper "møkkamatcha", mens de som tilfeldigvis har blokkert noen hjemmekamper skal få høre at LSK ikke betyr noe for de?
Kommentar