LSK - lyn
Collapse
X
-
Fornøyd med stemninga i dag.
Vi knuste UFC i flaggkonkuransen ( igjen ) , men dere skal ha for å prøve da"Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.Kommentar
-
JK var veldig gode med flagg idag. Jeg stod ett par rader over og det er digg at det er blitt mer flaggbruk. Flinke til å ta hensyn og kjappe opp med flagga der det er mulighet for det. Personlig plager ikke de flagga meg, men noen situasjoner er det jo greit å få med seg.Kommentar
-
I dag var flaggingen til Jr'ne meget bra, flinke til å pause litt når spillet var ved cornerflagget..
MEGET BRA!
(syns dere kunne flagget mere når spillet var andre steder på banen)Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
For dårlig med synging på feltet i dag syntes jeg. Til tider ganske bra, men alt for mange som står med henda i lomma for ofte. Det er obligatorisk å ha tinnitus og raspete stemme dagen etter en hjemmekamp!Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.noKommentar
-
Skuffende førsteomgang å betrakte fra indre bane.
Men moses ved innmarsj trøkka bra.
Helt OK i andre. Ingenting mer.
Pluss at det ble dratt igang Lillestrøm *Klapp Klapp Klapp* før Bli med å hoppe hvis du elsker Lillestrøm etter at publikum har reist seg. Vi er ikke heeelt der ennå hvor hele Strømmen Storsenter hopper som gærne pasienter.Kommentar
-
Kommentar
-
Soutien aux toulousains
Repose en paix brice
Altså, ikke engelsk. :PKommentar
-
Fy søren for en historie.. Hva får mennesker til å gå helt amok på den måten der? Ubegripelig.
Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.noKommentar
-
Kommentar
Kommentar