LSK - lyn
Collapse
X
-
Ikke så rart. Vi VAR nervøse... Trodde hjertet mitt skulle stoppe flere ganger i løpet av matchen. Hvorfor skal vi alltid gjøre det så spennende for oss selv?
Var mye frustrasjon og banning på flere enn meg og slikt påvirker dessverre stemninga.
Når man får beskjeden om at scoringen var hands fra alle hold også så la også det en demper på stemninga.
Ellers var jeg overrasket over hvor trangt det var på feltet i dag. Bare kjipt alle avr like nervøse som meg.
(og ja, jeg kom meg på kamp. Snille kolleger har jeg! )Kommentar
-
Fordi vi er fugla!
Tommel opp!Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Ikke noen stemning man kommer til å snakke om i lang tid fremover idag, men samma faan. Vi vant, det er alt som betyr noe nå i disse dager!Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Stemningen var like bra som kampen i mine ører og øyne. Men hvorfor synger ufc andre sanger enn KFL? Blir ikke det samme trøkke når man synger hver sin sang.Kommentar
-
Vi slang oss på stort sett det vi hørte ble startet fra feltet. Noen ganger var det vanskelig å få med seg hva som kom, og da ble det gjerne startet en sang på felt p. Uten at jeg tror spillerne hadde vondt av det.Kommentar
-
Det hadde blitt stygt uten 3 poeng. Det preger stemninga. Spesielt når vi møter det desiderte bånnlaget hvor "alle" på forhånd mener at dette må være lett match.
Ny forsanger på Felt C. Ungt blod og svært lovende takter.Vidar Evje
Kommentar
-
DA var det dårlig stemning da, for det var til tider ræva spill utpå der, jeg håper da virkelig at stemninga var bedre enn kampen:-)Kommentar
-
Var utrolig kult å komme hjem og se klippet fra corneren. Man hører bare et tøyleløst brøl fra publikum.Ja til pause i pausen!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Men ja, enig i at egen synging er bedre en høytalere. Men funket desverre ikke denne gangen.Kommentar
-
Til neste innmarsj på hjemmekampen mot brann bør det være et mål at HELE feltet blir med på den delingen. Ser ikke like imponerende ut når kun nedre midtre del er med. Her skal det bøyes og pekes!Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.noKommentar
-
Forresten veldig bra at tl-hymna ble spilt så lavt, burde bli spilt enda lavere til neste match for å "protestere" hardere..
Hva var greia med gullik og gitaren?Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
På felt o så var det sånn 50/50 mellom fanfaren og kfl på lydnivået, men fanfaren til nff er ikke nok til å skape stemning på ss i allefall. Og det kommer den aldri til å gjøre heller, snakk om platt og kjedelig fanfare.Kommentar
Kommentar