Satt på vip'en i går, og der oppe klaget også folk på at bare TL-hymnen ble spilt. Ble jo mye bedre stemning når Welcome to the jungle runget ut over Åråsen. De synes det var helt idiotisk av NFF å komme med ett forbud mot å spille den.
LSK - lyn
Collapse
X
-
Terje Bekkelund
----------------------
For alle Kanaris i Bergen sjekk ut:
Kanaris i Bergen på KFL-Forumet og
Bergen Kanaris på Facebook -
Var vel helt grei nok stemning i går under kampen.. Artig å prøve seg på felt C Eneste klagen jeg har å komme med er hvordan mentaliteten på folk var før kampstarten.. Jeg fulgte desverre ikke med da spillerne kom mot feltet den siste gangen blant annet, men da jeg først kikka ut mot banen igjen sto Geir Kåsene og spillerne nesten helt ved gjerdet og venta på litt applaus. Selvfølgelig noe forsangerne bør få med seg, men det går da ann å juble litt uten å ha fått beskjed om det folkens.. Det å tenne spillerne litt før kampen er viktig!Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner! - Send KANARI TIFO til 2401 (30,-)Kommentar
-
hehe, jeg syns du var Flink jeg Andreas
det var mange som klaga litt åsånn ja, var en som kom bort å klaga på Flaggingen til Junior Kanaris... tåler de ikke flagging så får de sette seg på sitte tribunen eller se på storskjermen!!Christina Victoria Grimsmo
<3 LSK- I Hjertet og I Sjelen <3
Kommentar
-
Bare en ting til Grim19... Bestemt deg for hvem av de(hymnene) det er eller
Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
En ting: Synes det burde bli bedre med flagging på Felt C.
Prøvde å flagge mest mulig selv, men er ikke så morsomt når jeg nesten blir den eneste på felt C til tider. Hadde sett fett ut om det hade blitt mer visuelt. på F. C Må si at jeg sto ved forsangeren da, og at jeg da ikke så så mye bak meg, så det kan jo godt hende at det var masse flagging bak der.
Skryt til JK og gutta i nedre midtre del. Norges beste flaggere!!Kommentar
-
Ikke jeg heller men siden siden grim skrev det trodde jeg de var det han mente når hun skrev TL.Kommentar
-
Kommentar
-
første gang jeg sto alene på forsangerstolen på felt A! syns det gikk veldig opp og ned. det er mye å jobbe med. Patrik var en veldig go hjelp. ellers gikk Jon Ivar lengere og gutta han sto med lengere og lengere mot klumpen.. sørgelig synging på A til tider, men når stemingen fra klumpen blir høyere blir folk mere med. helt klart noe å jobbe med , men FOR FAEN VI VANT .
Dansken / joacimStyremedlem 2016Kommentar
-
Felt A er aldri med kommer aldri i nærheten av felt B (C,P)lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Ja Petter filmet fra klumpområdet.Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Kommentar
Kommentar