LSK - Brann, søndag 25. oktober kl. 18.00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Noen som tar på seg oppgaven og tar med et par badeballer på søndag?
Hvis jeg ikke tar helt feil er det vel dette vi trenger for å avgjøre en match nå om dagen!Super KanarisKommentar
-
Blir nok stas dette :-) kult med bluss i toget, mye synging og greier.
Men la nå det ikke komme bluss inn på stadion, for så mye som NØFF liker oss blir det garantert poengtrekk om noe slikt skulle skje på Åråsen. Da skal dem statuere et eksempel.
Fuglatog har jeg enda ikke vært med på, tenker jeg blir nødt og bestille flybillett, ble litt smårar av de filmene :-)Kommentar
-
Jeg er utenlands i hælja, så hvis noen vil "låne" sesongkort på feltet, send meg en PM. Må avhentes senest onsdag!Kommentar
-
Kommentar
-
RBK hjemme ifjor satt jeg i Gudbrandsdalen på bøffa tråløs internett og så på hakkete stream fra Tv2 Sport. Satt på kjøkkenbordet til bestemor å gråt av glede og sorg (fordi jeg ikke var der) om hverandre. Dette er FAEN meg ikke en kamp jeg tar sjansen på og misse igjen.Kommentar
-
Jeg håper for guds skyld ingen finner på å blusse under denne kampen, med mindre det er avklart med alle nødvendige myndigheter. Greit, søpla ble ikke straffet med poengtrekk etter at det ble blusset under kampen mot Lyn, men er det noen som er sikre på at LSK vil bli behandlet på samme måte?Kommentar
-
Jeg håper for guds skyld ingen finner på å blusse under denne kampen, med mindre det er avklart med alle nødvendige myndigheter. Greit, søpla ble ikke straffet med poengtrekk etter at det ble blusset under kampen mot Lyn, men er det noen som er sikre på at LSK vil bli behandlet på samme måte?
Selvsagt får man ikke poengtrekk. Blir en bot bare. Str på bota kommer an på hvor mange bluss det er snakk om. Blir det pyro, blir jeg rørt, men tviler på at så skjer.
Husk Fuglatoget fra torvet 16.45Kommentar
-
Joda det er kult, men det er ikke verdt risken!Kommentar
-
husk at det er er snakk om Lillestrøm sportsklubb, hatobjekt nummer 1 for NFF, jeg hadde ikke blitt overrasket om NFF kom ut og sa at nå er det på tide vi statuerer et eksempel, derfor straffes det denne gangen med poengtrekk. Det er tross alt LSK det er snakk om. Jeg håper det ikke blir noe bluss på tribunen, vil bare ikke ta sjangsen!
Joda det er kult, men det er ikke verdt risken!Kommentar
-
Det blir ikke noe fuglatog denne kampen. Vi prøver å få det fast mot enga og trøndra så samt de ikke spiller så tett som vi gjorde iår. Så med andre ord ikke noe fuglatog, men vi anbefaler ALLE til å være på stadion 1 time før kampen starter, altså 1700.
Alle mann til Åråsen!Daukjøtt Felt CKommentar
-
LSK UA går ut med følgende tilbud til alle spillere:
Årets VIKTIGSTE hjemmekamp
Søndag 25. oktober kl 18.00
… og vi trenger DIN støtte!
Vi UTFORDRER alle i ungdomsavdelingen til å benytte sitt sesongkort for å støtte a-laget på årets siste hjemmekamp. Klarer vi å fylle stadion denne dagen?
Ta med foreldre, søsken, besteforeldre, tanter og onkler, ja alle du kjenner.
Billettene som er sterkt rabatterte koster kun kr 50,- pr person, og kan kjøpes i kiosken "På Sparket", som ligger på Åråsen stadion til og med fredag 23.10.09. Viktig: ta med deg dette arket når du skal kjøpe billett, og fyll ut navn på lag, samt antall billetter du ønsker å kjøpe.
Navn på laget:
Antall billetter:
Det laget som kjøper flest billetter vinner LSK-skjerf til alle spillere på laget!
Vi ses på Åråsen!Kommentar
-
Selvom KFL ikke arrangerer noe via styret er det ingen til i veien for at man ikke kan gå i tog for det. Som Tony skriver over blir det tog kl 1645, oppfordrer alle til å møte opp.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
Kommentar