LSK - Brann, søndag 25. oktober kl. 18.00
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av Mr.BirdSant, men mitt hat til enga og rosenborg ,er ingen ting i forhold til hvor viktig denne kampen er. Nå er jeg jævlig gira (på en tirsdag), og det hadde vært kult å lage en ramme rundt denne kampen, som rbk hjemme i fjor, som fortsatt er noe av det råeste jeg har vært med på.
Da går vi alle samlet, og de som er nervøse for pyro på tribunen, kan berolige seg med at det brukes opp på vei til Åråsen, ikke på Åråsen.
Synes det er virkelig synd. Her kunne vi laget en flott ramme rundt matchen, som vi klarte i fjor!!! Dette er faktisk årets viktigste kamp, selv om de fleste kampene til nå har vært det!MCMXVIIKommentar
-
Opprinnelig skrevet av SimeoneSelvom KFL ikke arrangerer noe via styret er det ingen til i veien for at man ikke kan gå i tog for det. Som Tony skriver over blir det tog kl 1645, oppfordrer alle til å møte opp.LillestrømKommentar
-
Jeg har ett ønske til denne kampen og det er at Kanarifeltet er helt fullt når spillerne kommer inn på banen. Jeg husker mot RBK i fjor, det var stinn brakke når klokka tikka 15 over.
Håper dette blir en fest, der alle gir alt på tribunen. Med null poeng her så blir mest sannsynlig sesongen våres utvidet med 3 kamper.
Kommentar
-
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Til årets siste hjemmekamp bør det være tog fra torvet til Åråsen uansett motstander.
Oppfordrer alle til å bli med!Kommentar
-
Dette er en av de viktigste kampene i LSKs historie, hvis man velger å se på den på tv så er det rimelig spesielt. Jeg håper og tror vi blir over 8000 på Søndag. Selv om vi egentlig burde ha vært over 10000
Kommentar
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg kommer jo mest sannsynlig, da er det altid god stemmning :-)Kommentar
-
Da var flybilletten i boks!
de kampene jeg har vært på i år har ikke Fugla tapt, så det blir seier på søndag mot Brann!Kommentar
-
Kommentar
-
Aaaah! Pyro er i boks og jeg er mer en klar for tog på søndag. Synd at KFL mener denne kampen ikke er viktig nok, men jeg håper allikevel at alle medlemmene møter opp og lager ett massivt tog nedover kiellands, søndag ettermiddag... Vi knuser Brann og reiser til Molde med alt press borte fra skuldrene og alle tanker på neste sesong.
Har allerede kjørt gjennom 10-sesongen på Fifa noen ganger nå og det er med samme resultat hver gang. Knusende seier til fugla!
Alle mann på stadion på søndag. Hjemmesittere må få innse at de aldri kommer til å oppleve en viktigere fotballkamp.
LYKKE TIL FOLKENS!***Større baller enn vett***Kommentar
-
Kommentar
-
Nå har jo man jo et alternativt tog, så strengt tatt er man jo ikke avhengig av at KFL skal mene noe som helst...
Det kommer alltid viktige kamper, men her håper jeg virkelig folk skjønner Fuglas beste og møter opp. Håper på 9000 tilskuere, tre poeng og kjempestemning. Frykter litt over 7000, ett poeng og møkk...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
Kommentar