Det at kampen vises på NRK vil garantert ha utslag på oppmøte, økonomisk ikke noe skade, men et tap for atmosfæren!
LSK - Brann, søndag 25. oktober kl. 18.00
Collapse
X
-
Men uansett en faen så viktig kamp vi må vinne!
Vi kan no som ikke dere kan, vi kan synge rett fram, vi kan synge
R R R R R R R R
Men hva finner vi på ved innmarsj?
Nytt forsøk på Moses?
Optimist?
Ole Ivars?lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
hvor mange billetter får Brann til denne kampen?Kommentar
-
Jeg forventer igrunn TIFO på denne kampen! Håper det er noe pluss i beholdningen så man i det minste kan ha litt kasteruller om ikke annet!
Viktig kamp og på tide å fyre opp stemninga på feltet igjen. Vi har vært middelmådig lenge nok nå folkens??
Edit: sorry for note to my self om egen boikott! det var unødvendigLast edited by merch; 25.10.2009, 02:01.lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
-
Jeg forventer igrunn TIFO på denne kampen! Hvis ikke tror jeg det blir dårlig med tifo-støtte de neste gangene jeg ser bøtta! Håper det er noe pluss i beholdningen så man i det minste kan ha litt kasteruller om ikke annet!
Viktig kamp og på tide å fyre opp stemninga på feltet igjen. Vi har vært middelmådig lenge nok nå folkens??
Etter alle de timene og all den fantastiske jobben TIFO-gruppa har gjort i år, så trenger du ikke å forvente noe som helst.
bilder som dette bør gjøre så at alle tifo bøtter blir overfulle:
Igjen: skam deg!Kommentar
-
Så gi meg en grunn til hvorfor det ikke burde være TIFO på søndag?lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
-
lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
-
Dersom Fugla-Tifo ikke har penger til å lage tifo mot Brann, blir det ikke bedre dersom folk ikke vil legge penger i bøtta i protest...
Forøvrig er det ikke bare penger det går på, noen må ta av sin fritid og lage tifoen. Tror folk bør innse at det er frivillige som må gjøre jobben og dersom man blir sur og gretten fordi noen eventuelt ikke har ork til å gjøre det, så er det bare å ønske god bedring...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Tar tilbake mine ytringer om at jeg ikke ville gi i bøtta om det blir uten tifo! SORRY, ser den. Men mener fortsatt dette er en kamp hvor det burde vært noe!lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
-
Ingen grunn til å klage her folkens. det legges jo ut bilder av at man har hatte hele 5 tifoer på 28 kamper i år. det er slettes ikke noe å klage over....Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Vi mottok idag en tlf fra selveste Ronny Frilseth hvor vi fikk beskjed om at det ikke var lov å benytte seg av flagg på SS tribunen på kamoen i morgen. Det hadde visst vært sånn hele året, men det var først i morra de skulle begynne å håndheve dette.
Dette er absolutt på sin plass synes jeg. KFL har monopol på å være supporter, så da er det rett og rimelig at man slår ned på folk som prøver å yppe seg på denne måten!Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Synes det er merkelig av klubben å slå ned på dette før en så viktig kamp. Samtidig som de oppfordrer folk til å komme på Åråsen og støtte fugla til tippeligakontrakt så får folk beskjed om at å stå og synge og flagge ikke vil være lov osv. Synes det er rart de gidder det nå før en så viktig kamp, er jo nå det burde være lov.
Men tilbake til topic, dere som kan får synge som faen i dag! Vi sees i toget.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Dette er latterlig. Håper alle som skal på SS i dag smugler inn flagg via bakveien.
Skal ikke ta en ny vri på toget i dag da? Gå fra Martins og opp gågata så ta til høyre ved klimt og deretter gå ut til alexen. Flere folk som ser toget da
Kommentar
Kommentar