Nå er det gått langt og lenge siden kampen er ferdig, hvor blir det av tribunefilmen?
LSK - Brann, søndag 25. oktober kl. 18.00
Collapse
X
-
-
Last edited by Rønnern; 26.10.2009, 12:55.Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner! - Send KANARI TIFO til 2401 (30,-)Kommentar
-
Jobber på spreng! (gjør faktisk disse ferdig før jeg starter på bilder jeg skal sende inn til avisa jeg jobber i i kveld)Kommentar
-
"Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.Kommentar
-
Jeg er ferdig med mine bilder nå straks. Men vi har et veldig tungvindt opplastingssystem, som gjør at vi må vente til alle har sendt inn bilder til Sebastian, før han kan laste opp til serveren.Kommentar
-
Kommentar
-
Snart to dager er gått og jeg er ennå hes. Er så fornøyd med at jeg klarte å få forflyttet meg landet på langs for denne kampen. Kjempestemning og utrolig artig å få med seg for meg som toppen får sett fem kamper per sesong. Neste helg er det VG-live igjen.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Skulle vært mulig å slå av kommentyatorne på vg slik at man bare kunne ha lyden fra kampen og det rundt :-)Kommentar
-
er det lenge igjen til galleriet kommer ? er giiiiiiiiiiira"Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.Kommentar
-
ok....... nå begynner jeg å bli bekymra, hvor er bilder og film fra denne kampen?Kommentar
-
Kommentar
-
Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
hva er vitsen med å kommentere dette i det hele tatt fra din side? har du virkelig et snev av tro på at jeg kommer til å slutte fordi du sier det?
Etter å ha sett en del av kampen i reprise i går er jeg enda mere for at man skal kunne ta vekk kommentatorlyden på slike sendinger, skulle vært et valg hvor man kunne gjøre det. Stemninga er til tider meget bra synes jeg.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar