Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
God stemning i bilen til juniors på vei hjem hvertfall sang 6 forskjellige hatsanger mot enga gjennom hele tunellen. Har også hatt tilsammen halvtime med diskusjon om hva som er best av blaker og skedsmokorset. Hehe
OK stemning idag vil jeg påstå, forutsetningene er ikke akkurat på topp for kjempestemning når man står på "stilasjer" uten tak...All lyden forsvinner jo omtrent, men ingen tvil om at vi vant tribunekampen...Sikkert halvparten av sangene var hoppesanger, noe som gjorde seg når det ikke var sydentemperatur i hvalfangerbyen... Ved en periode hoppa HELE feltet, og et greit oppmøte var det også, rundt en 500 stk kanskje?
Ellers var komplettdottnoarena en RÆVA stadion, den er jo ALLEREDE umoderne, dessuten fantes det ikke EN minibank på hele stadion, så pølsa og kaffen var det bare å se langt etter i pausa.....
Stadion terningskast 2
KFL terningskast 4 (utifra forutsetningene)
Vi sleit voldsomt med plassering av tromme og forsanger. Mens Kanaris samlet seg ned mot det ene cornerflagget, stod tromme og megafon rett bak mål. Etter pause flyttet UFC seg rett foran oss og da blei det bedre trøkk, blei litt mer engasjement blant de også da.
Pga dåp og diverse ble kampen sett via TV'en for engangs skyld så min dom via tven er for dårlig. Selv med micen så nærme at vi til tider hørte kommentarer osv var det generelt veldig dårlig.
Og ikke vondt men dagens dårligste var forsøket på blør og ler som absolutt ikke funket.
Ser flere klager på forhold, det er jo ingen grunn til å ikke flagge, ikke synge, ikke hoppe og klappe. Er ikke noe lettere eller vanskeligere om det er tak over hodet
Uenig i at "blør og ler" skal skrinlegges, og at den ikke funka i dag i d hele tatt faktisk... Mulig det bare er meg, men syns faktisk "Blør og ler" var blant de som funka best idag jeg faktisk...Syns den sangen/ropet er jævlig fet jeg da
Den er bra til "vi reiser oss når vi blir sparka ned".
Sangen burde hatt et vers til uten ropinga. Sånn som den synges nå så blir den fryktelig stakkato samtidig som det er omtrent umulig og skape noe trøkk.
syntes det var bra tilltak av vaktene å ta av all gaffa teipen og ta ut stanga for og sjekke om det var noe inne i stengene for og så bare surre stoffet rundt stanga når de var ferdige så vi måtte sette i alt og teipe på nytt.
BRA JOBBA !
"Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.
Flott oppmøte på kompost .no,,,,synd at skjerven går på sånne sirkus stunt ,som førte til frispark,,,,,,men nå er det bare sånn ,at dissa kara ruller runt for ett godt ord,,,til å med i motvind,,,,,,,,, men gutter,,, vi møter opp,åsynger bergensera tilbake over de syv fjell,,,å kippe følger pinokkio,,eller huseklæpp som han heter,så aldri denn gutten får spillerom.
OK stemning idag vil jeg påstå, forutsetningene er ikke akkurat på topp for kjempestemning når man står på "stilasjer" uten tak...All lyden forsvinner jo omtrent, men ingen tvil om at vi vant tribunekampen...Sikkert halvparten av sangene var hoppesanger, noe som gjorde seg når det ikke var sydentemperatur i hvalfangerbyen... Ved en periode hoppa HELE feltet, og et greit oppmøte var det også, rundt en 500 stk kanskje?
Godt under halvparten, det var 234 stk. som løste billett til bortefeltet.
Kommentar