Var det bedre før?
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Har mista en del av interessen rundt fotball, spesielt engelsk dessverre men følger mye med allikevel. Før visste jeg hvor hver eneste spiller og når de var født nesten. Men interessen for LSK vil aldri gi seg, det er jeg helt sikker på! Fy faen som jeg elsker den klubben!I år så tar vi altKommentar
-
Til dere som har plass til et engelsk lag ved siden av lsk:I dag var jeg sammen med en kollega som alltid har holdt med ffk.Da jeg disser han så sier han:Bare ikke sleng dritt om Liverpool! Jeg tenker? Hva er det du sier? For en fjott!Kommentar
-
Varen blei levert i går, og jeg storkoser meg! Farvel, (og forhåpentligvis ikke på snarlig gjensyn) til tidenes klovneklubb - med tidenes klovnespeaker, tidenes plagiatsupportere, tidenes grisespillere og en av tidenes minst realitetsorienterte sikkerhetssjefer...Kommentar
-
Der har du akkurat beskrevet min drømme Lørdag. Først se noen gamle episoder av Cæsar før NRK fyrer opp en storkamp som f.eks Sandefjord - Viking!Ultras Felt C LillestrømKommentar
Kommentar