LSK-Gais 29/1 kl. 16.00
Collapse
X
-
De sang stort sett hele andre omgang, uten at de var særlig høylytte. De hadde en 3-4 minutters periode i andre omgang som var bra, ellers var andre omgangen tam fra dems side. Imponerende stemning fra dem i første omgang lydmessig til å være treningskamp.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Selvsagt blei vi pissa på av GAIS-fansen. De mobiliserte jo og gjorde ramme alvor ut av denne kampen. Personlig drar jeg på treningskamp for å vurdere spillet og spillerne, ikke for å klikke på tribunen. Følte heller ikke noe sterk trang til å forsøke å synge ut GAIS-supporterne, cred til dem for å synge bra, synd det overskygges av den patetiske oppførselen de leverte i starten av kampen samt utallige trusler mot linjedommer og kasting fra tribunen.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Kommentar
-
Var mest misunnelig på borteturen de hadde jeg. Kult at så mange tar turen til Lillestrøm midt på vintern. Cred til GAIS supporterne for oppmøte og synging, men ikke for oppførsel i begynnelsen av kampen. Tydelig at de hadde formtoppen på begynnelsen av kampen. Etter lang tur og nedadgående rus så ble det lavt volum på dem etterhvert.
Vi i KFL var ikke organisert og spredt, men jeg tror vi ga fra oss litt lyd gjennom kampen og bredt med sanger. Bra synging av de som møtte opp på feltet. Men det var god plass til fler(Skinke og Lars, jævla sittesupportere!)Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Dere var "mikka" godt opp på slideshowet til TV2 i allefall. For egen del faller respekten for supportere til bunnen når det blir bråk og kasting etc. Da spiller volumet mindre rolle, dette handler om mer enn synging, det handler om å representere klubben....Kommentar
-
Kommentar
-
Skal ikke argumentere med deg om hvem som er best av apeberget og KFL, men nøytral er du ikke. Og ikke sitter du nøytralt heller, da du åpenbart vil høre lyd som kommer rett ovenfra bedre enn det som komme fra siden.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Stemmer nok dette siden jeg er LSK-patriot.....
Hva apeberget har med denne kampen å gjøre skjønner jeg ikke.
Jeg kommenterte hvordan jeg opplevde tribunekampen mellom LSK og GAIS.Kommentar
-
Kommentar
-
Nå tillegger du meg meninger jeg ikke har.Jeg er uenig med kfl i flere ting,men syns også det er veldig mange positive ting som kfl gjør.Men at jeg syns at dere har tapt dere,men det gjør meg ikke til anti-kfl.Alle mine beste venner er tross alt medlemmer og jeg selv har vært med siden fødselen.God bedring.Kommentar
-
Nå tillegger du meg meninger jeg ikke har.Jeg er uenig med kfl i flere ting,men syns også det er veldig mange positive ting som kfl gjør.Men at jeg syns at dere har tapt dere,men det gjør meg ikke til anti-kfl.Alle mine beste venner er tross alt medlemmer og jeg selv har vært med siden fødselen.God bedring.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Bilder fra LSK - GAIS
Se bildene fra fredagens kamp mot svenske GAIS.
Kommentar
Kommentar