Tviler på at oppmøtet blir større en fredag kl. 16:00 enn en lørdag klokken 14:00 dessverre.
LSK-Gais 29/1 kl. 16.00
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
LSK-Gais 29/1 kl. 16.00
Nå var jo oppmøtet på lørdag fryktelig dårlig da,blei skuffa jeg over oppmøtet... Håper bare at ikke alt bråket rundt KFL er i ferd med og ødlegge alt. Og nå har jo alle sammen noen dager på seg til og ta seg fri da og med litt mobilisering fra styrets side så MÅ vi vell greie og stille en gjeng på tribunen. -
Kommer ihvertfall et par busser fra gøteborg, så litt motstand på tribunen blir det nok.Kommentar
-
LSK-Gais 29/1 kl. 16.00
Det går rykter om at Gais stiller med 100++ til fredag. Dem melder om minst 1 buss full. Om ryktene stemmer eller ikke får vi nå se på fredag, men folk bør ha dette litt i bakhodet at det kan bli litt motstand på tribunenKommentar
-
Send dem videre til Hoppeloppe-land. Der kan de ta av.Kommentar
-
Noe sier meg at det er noen som forventer litt motstand utenfor tribunen også?!!!Kommentar
-
Kommentar
-
Syntes Fredag klokken 16 er ett knall tidspunkt jeg...
Gleder meg til kamp og håper det er en motstander både KFL og LSK verdig!Kommentar
-
En vecka kvar till Lilleström
580){ document.top_image.width = 580 }" border="0">I dag fredag är det exakt en vecka kvar till GAIS allra första träningsmatch för säsongen 2010. För er som har tänkt se Grönsvarts match borta mot Lilleström SK i Lilleström följer här nedan nyttig information.
Matchen spelas fredagen den 29 januari och med start kl.16.00. Matchen avgörs i LSK-hallen i Lilleström.
Hallen invigdes 2007 och har plats för 1 500 personer fördelat på 500 sittplatser och tusen ståplatser. I hallen finns det en läktare för bortasupportrar och med en kapacitet på 200 personer. Hit kommer alla GAIS supportrar att hänvisas.
Supporterföreningen Gårdakvarnens bussresa till matchen är slutsåld sedan lång tid tillbaka men man kan på goda grunder anta att fler kommer att åka till matchen på annat sätt än organiserat.
Lilleström kommer att ta ut en entréavgift för matchen på 100 norska kronor vilket i svenska pengar blir ungefär 125 kronor.
Fra www.gais.se
Kommentar
-
Kommentar
-
Tror vel ikke dem forventer noe særlig. Da blir dem vel skuffa...uansett så er det sterkt hvis dem stiller med 2 busser. Bare å møte opp alle sangglade kanarisKommentar
-
Det er jo helt konge om de møter opp med 2 busser fulle av sangglade supportere! Blir en skikkelig kamp med andre ord!!!Kommentar
-
Kommentar
-
Smått imponerende av våre svenske venner. Fredag kl 16 er vel ikke nødvendigvis et drømmetidspunkt når man skal reise fra Göteborg heller...
Hyggelig om det blir en flott tribunemessig ramme rundt kampen. Organiserte motstandersupportere er vel akkurat det som skal til for å løfte oss et hakk opp fra standard treningskampmodus hvor småprat, sosialisering og mer eller mindre morsomme kommentarer har lett for å dominere.Vidar Evje
Kommentar
Kommentar