LSK-Gais 29/1 kl. 16.00
Collapse
X
-
-
LSK LIVE:
16:09: Kampen blir stoppet
16:09: Supportere blir kastet ut. Ser ut som om det er slåssing på gang
16:08: Bråk på tribunen
Okei? Bråk på en treningskamp?
Edit: 16:12: Vi beklager at livedekningen tok en liten pause, men det er problemer med GAIS-fansen og dermed har man tatt en pause i LSK-hallen.
Vel hjem, aper!Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Emil BSå ikke ut som det skjedde noe spesielt... er vel mulig at noen kastet et eller annet på banen.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
-
Flere LSK supportere stoppet i døra med ulovlig to-stangs flagg som "1917" og "Lillestrøm Sportsklubb".
Disse var ullovlig da man proklamerte seg selv som gruppe. Gratulerer til vaktstyrken som nok engang viser sin udugelighet i praksis.
Gleder meg til ett nytt år med brødhuer som ikke skjønner ett fnugg av supporterkultur.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Flere LSK supportere stoppet i døra med ulovlig to-stangs flagg som "1917" og "Lillestrøm Sportsklubb".
Disse var ullovlig da man proklamerte seg selv som gruppe. Gratulerer til vaktstyrken som nok engang viser sin udugelighet i praksis.
Gleder meg til ett nytt år med brødhuer som ikke skjønner ett fnugg av supporterkultur.Kommentar
-
Spør du meg, spør jeg deg.
Nå har o`store Kjell Hullby fortalt de samme supporterene at de er utestengt fordi de sto sammen som venner og markerte dette.
Prøvde å fortelle han at det ikke var plass der KFL sto men det var visst ingenting å diskutere.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
-
Se hvor snille og flinke fans LSK har i forhold til apene fra Sverige.... Også klarer noen å utestenge 2 kanarifans pga sånt piss?!!!!!!Kommentar
-
LSK sin supporterpolitikk på sitt aller beste.
Men nå sier jeg ikke mer, for da blir jeg vel utestengt selv. Hvis jeg ikke er det allerede.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
-
-
Kommentar
-
Personlig liker jeg å sitte på å vurdere spillet og spillerne på treningskamper, tror det er flere som føler det sånn faktisk.Daukjøtt Felt CKommentar
-
Kommentar
Kommentar