LSK utestenger 25 stk
Collapse
X
-
Kommentar
-
Poenget var vel at det fantastiske samholdet i KFL i 2000 var vel strengt tatt ikke selvopplevd. Jeg husker godt at jeg ofte stod i nærheten av deg på matchene i de årene, det var lite samkvem med barneskoleelevene.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Poenget i hele saken er vel strengt talt hvordan det faktisk var, og ikke hvem som har opplevd det? Men ettersom du er tom for argumenter må du isteden gå på personer. Jeg stod under bua, og tro meg. Hadde samholdet vært som nå så hadde jeg huska det. For det her er latterlig.Kommentar
-
Men ON var ikke av de vanlige smågutta.Han var engasjert fra enda yngre alder enn 12 år.Det vet du like godt som meg.Nok persondebatt om han.
Og det er mulig samholdet i KFL er veldig bra nå,men samholdet blant LSK-fansen er ikke mye bra.Da tenker jeg ikke kun på forholdet KFL vs UFC.Kommentar
-
Poenget i hele saken er vel strengt talt hvordan det faktisk var, og ikke hvem som har opplevd det? Men ettersom du er tom for argumenter må du isteden gå på personer. Jeg stod under bua, og tro meg. Hadde samholdet vært som nå så hadde jeg huska det. For det her er latterlig.
Poenget er ikke hvorvidt det var bedre samhold eller ikke på den tida, men du er ikke noe sannhetsvitne på dette. Like lite som jeg kan påberope meg at seiersfesten i 1989 var megafet og det var på den tida LSK-supportere virkelig kunne sette pris på et seriemesterskap.
Dette har du hørt fra noen andre og det er greit nok, men da får du heller si det.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Du stod ikke under bua i 2000...
Poenget er ikke hvorvidt det var bedre samhold eller ikke på den tida, men du er ikke noe sannhetsvitne på dette. Like lite som jeg kan påberope meg at seiersfesten i 1989 var megafet og det var på den tida LSK-supportere virkelig kunne sette pris på et seriemesterskap.
Dette har du hørt fra noen andre og det er greit nok, men da får du heller si det.Kommentar
-
Kommentar
-
Du stod ikke under bua i 2000...
Dette har du hørt fra noen andre og det er greit nok, men da får du heller si det.
Da stod vi på det nåværende KFL-feltet.Og du bør ikke prate om at folk sier de var med tidligere enn de var etter den pinlige opptredenen din i Bøffelberget-trøya på showkampen....Kommentar
-
Jeg blir disset fordi jeg har en Bøffelberget trøye og det er helt utenkelig at jeg som 17-18 åring stod under den samme bua.....Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Det var vel det som var poenget mitt da, tenkte kanskje ikke at jeg måtte stave det.
ON var 10 år når vi stod under bua, men får cred fra deg som en av gutta som var engasjert på kampene.
Jeg blir disset fordi jeg har en Bøffelberget trøye og det er helt utenkelig at jeg som 17-18 åring stod under den samme bua.....
Ikke utenkelig grunnet alderen din,men utenkelig fordi du aldri var med Bøffelberget.
As simple as that....Kommentar
-
Jeg har aldri sagt at jeg stod under bua i 2000 heller. Hele poenget var vel at jeg kunne bevitne et bedre samhold (mener ihvertfall jeg) i tidligere sesonger. Mulig du mener at samholdet var dårligere. Men tror flesteparten, selv de som er imot Ultras, savner den tia der.
Og jo. Jeg har stått under brua. Ikke hver bidige kamp men jeg stod der. Jeg både vassa i dassruller som de eldre gutta brukte som kasteruller, og blei smadra oppetter gjerdet pga de samma gutta. Men diskusjonen handler vel strengt talt ikke om meg.Kommentar
-
Jeg mener det blir feil når personer utenfra KFL skal uttale seg om hvordan samholdet i KFL er, da dere ikke har nok innsikt, rett og slett.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Foretrekker heller en med glimt i øyet som står med Bøffelberge'-trøye i en uformell showkamp som klikker som bare faen på tribunen enn en som står oppe i hjørne' og en gang i blant synger "Vi er bøffelberget shalalala...". For øvrig var Tom Buer-ropet sjarmerende etter som det trykket på "'er" så det nesten hørtes mer ut som "Tamburin, tamburin". For min del er'e samma faen om Rønner'n var med i bøffelberge' eller ikke - han har en type hardcore Lillestrøm-innstilling som en bøffelberge'-gutt er kjent for å skulle ha. For øvrig skal du ha all type cred, Felt C, for det du har gjort gjennom åra. For eksempel når du stod på scenen i cup-teltet '05 og dro i gang sanger som du fikk med hele teltet på. Men slapp av litt, 'a...
Og på en måte skjønner jeg ON veldig godt også ettersom han romantiserer tiden i KFL fra da han var tolv år gammel. Sjøl var jeg på samme alder i '95 og slang meg med på rasa. Husker aller best da jeg blødde fra hånda etter å ha rispet opp hånda etter å ha klatra på gjerdet i semi'n mot Brann i '95. Og sjøl har jeg et jævlig romantisert syn på KFL i åra '96-'97. En tid hvor bl.a. Felt C var blant de desidert mest hardcore i KFL. De gutta som har kjempa og stått opp for KFL i alle åra skal faen meg ha cred. Uten de hadde ikke KFL vært KFL slik det er i dag.
...Men det er ikke nødvendigvis slik at alt var så mye bedre før.
Sjekk forresten ONs fete tættis i tættis-tråden - cred. for å benytte kommunevåpenet til Lillestrøm (Skulle ønske dette var byvåpenet!).
For øvrig er jeg erke-KFL og er dritt lei den tonen som er på mye av dette forumet.-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
Kommentar