Klanen får nytt ståfelt
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Skal dem skru opp og ned setene mellom hver landskamp?!!!
Nei det skal dem sikkert ikke, men er vel bare enga som får lov til å ta seg sånn til rette på ullevål...?!!!
Noe tiltak må de vel gjøre skal dem ha sjanse til høres helt ut på banen.. -
Klanen har jobba for dette i mange år, men det er først nå når Lyn er borte fra ullevaal de har fått dette gjennom.
Det er vel kun snakk om det midtre feltet i øvre som blir omgjort til ca 1000 ståplasser.Kommentar
-
Kommentar
-
Regner med KFL får tilbakebetalt for de ødelagete setene etter cupfinalen '07, eller ikke...NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Klanen tar jobben med å skru setene opp til landskamper ja.
Klanen har jobba for dette i mange år, men det er først nå når Lyn er borte fra ullevaal de har fått dette gjennom.
Det er vel kun snakk om det midtre feltet i øvre som blir omgjort til ca 1000 ståplasser.Kommentar
-
Det er bra at dem får sitt eget ståfelt på Ullevål. Heldigvis har det ingenting å si for stemningen, der Klanen blir dårligere og dårligere.
Men generelt så skal kampen om ståplasser være viktig og der er det også bra at Klanen blir hørt.Kommentar
-
Kommentar
-
Klanen har penger.. De eier eller er deleier i sjappa , bohemen og flere andre plasser. De har jo også haugevis av personer fra toten som støttemedlemmer så jeg inntektene til klanen er det nok ikke allverden å si på.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Kanskje en ide til oss i kfl også ,hva med vår egen pub og ikke minst egen suporter sjappe.Martins er ikke som før og jeg kunne tenke meg et mye breiere utvalg på suporter utstyr.Kommentar
-
Kommentar
-
Kunne ikke vært mer enig. Martins er jeg aldri på lenger. Savner gamle Martins, slik den var før ombyggingen. Der snakker vi supporterpub i ordets rette forstand.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar