Klanen får nytt ståfelt
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Den beste puben jeg har vært på er Three Lions i Trondheim. Der snakker du fotballpub!Kommentar
-
Jeg tenker faktisk på alle dager ink fredag,lørdag og kampdag. Tenk og ha en liten pub hvor du møter likesinna uansett hvilken dag du går ditt.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Klanen eier; Vertshuset, Sjappa og Bohemen.
De kommer til å sette opp en installasjon som gjør at du enkelt kan hekte setene på plass når det trengs. Og til de landskampene hvor det er forventet lite tilskuere, så kommer dem til å selge billetter til dette feltet sist. Slik at man slipper å sette opp setene til ingen nytte.Kommentar
-
Det er fjortissene og de bråkete pakistanerene som får hjula til å gå rundt. Det å åpne en pub kun for kanarifans som vil sette seg ned å prate ball utopi. Lillestrøm som sted og Fotballklubb blir nok i minste laget.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
By the way! Martins er en drittplass uansett om det er mandag, fredag eller søndag. Kun de samma drita fulle folka hver bidige helg. Drita fulle fedre med unger på 8-9 år. Mykle som står og preiker om gamledager (ikke no vondt om han) og øl som er så vanna ut at man like gjerne kan la være å drikke no... Tar meg heller en babb på andre sia av gata og en pils på pikene da ass....***Større baller enn vett***Kommentar
-
Litt pussig kanskje at alle er drita hvis ølet er vannet ut. Men ellers enig. Dårlig sted.Kommentar
-
Min oppgave er ikke å finne årsaken til hvorfor ting er som de er Jeg bare står for min mening av stedet jeg... Sier ikke at andre må mene det samme. Glad du er enig for da veit jeg at jeg ikke er helt på jordet***Større baller enn vett***Kommentar
-
By the way! Martins er en drittplass uansett om det er mandag, fredag eller søndag. Kun de samma drita fulle folka hver bidige helg. Drita fulle fedre med unger på 8-9 år. Mykle som står og preiker om gamledager (ikke no vondt om han) og øl som er så vanna ut at man like gjerne kan la være å drikke no... Tar meg heller en babb på andre sia av gata og en pils på pikene da ass....Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Klanen eller ikke klanen, dette er uansett glimrende for supporternorge. Når klanen kan fjerne seter på landslagsarenaen så bør det ikke være noen stopper for de andre norske klubbene der ute. (våge de som rører setene på felt c!!)
En annen ting som er svært positivt for supporternorge er regelen for antall % som det er lov å ha ståplasser, i adecco så ble denne satt opp fra 20% til 40%, NSA jobber videre i år med få den samme regelen i tippeligaen.Daukjøtt Felt CKommentar
-
for å trekke det tilbake til topic...
så er det jo sikkert flott det at enga får lov til å stå på "egen" tribune..
Tror vi ofte glemmer hvor heldige vi er som har så fin ståplass på KFL feltet!
Men.. jeg håper at det legges inn noen SÆRS saftige bøter for når de ikke rekker å organisere seg slik at de vips er landskamp. har en vond følelse på at de kommer til å prøve å tøye strikken, og at den kommer til å smelle og klaske de, og antagelig mange andre i supporternorge på lanken...*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Og du quoter fra to forskjellige deler av innlegget... Har ingen sammenheng. I det første argumenterer jeg for at Lillestrøm kunne fått et bedre sted for fotball supportere. I det andre argumenterer jeg for hvorfor jeg synes Martins er rævva.. Jeg hadde ikke kommet til å gå på den eventuelle nye puben uansett da jeg hverken er spesielt glad i de som er fulle hver helg eller de som er fulle hver dag. Kanarifylla er i mine øyne motbydelig og jeg blir flau når jeg ser hvordan noen supportere opptrer rundt om i Norge.
Men vi legger den her død nå for det er så off topic som det er mulig å komme... Tilbake til k.k.klanen og deres "nye" ståfelt***Større baller enn vett***Kommentar
-
Daukjøtt Felt CKommentar
Kommentar